Ama - Amsterdam

Wopa

Toogplakker
3 mei 2017
112
42
Beerput, staan een aantal advertenties op Kinky die je naar Amsterdam Science Centre sturen. Adverteren met bare maar is niet mogelijk.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
"Staan een aantal advertenties……"
Kan je man en paard noemen? In dit geval vrouw en paard natuurlijk

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Science park is momenteel waar de "whatsup" bende uithangen, lijkt het. Zitten ook dames tussen die ook wel nzc doet.

Wopa

Toogplakker
3 mei 2017
112
42
"Staan een aantal advertenties……"
Kan je man en paard noemen? In dit geval vrouw en paard natuurlijk

Nee kan ik zo niet noemen, advertenties wisselen in rap tempo. Als ik een locatie gestuurd krijg bij Science Park dan haak ik al af. Ben daar 2x voor niks heen gereden, bare was opeens bij binnenkomst niet meer mogelijk

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Vreemd
Je hoeft helemaal niet te vertellen waar de dames zitten Science park dat doe je om onduidelijke redenen wel.
En dan kan je niet op dit forum een item maken "Deze dames doen niet bare" met de linkjes erbij van de dames die bij het Science park huizen? Want blijkbaar ben je al een paar keer voor niets naar die buurt gestuurd.

Voormalig lid 38208

Toogplakker
21 jun 2023
189
99
Nee kan ik zo niet noemen, advertenties wisselen in rap tempo. Als ik een locatie gestuurd krijg bij Science Park dan haak ik al af. Ben daar 2x voor niks heen gereden, bare was opeens bij binnenkomst niet meer mogelijk
Ze wisselen iedere keer van advertentie omdat ze constant foto's gebruiken die niet van hun zelf zijn.
Kinky maakt hier tegenwoordig korte metten mee als ze dit te weten komen.

Terug
Naar boven