Allina - Brugge (21j)

flyerken

Toogplakker
25 mei 2015
63
25
Euh :p, is idd slanke jonge dame, zou al een tijdje actief zijn voor regio Antwerpen Mechelen zegt ze, zeer lieve dame die initiatief neemt enkel anaal was een no go maar daar had ik niet voor afgesproken.

Spreekt af in een hotel centrum Brugge details volgen eerst even bekomen :lol:..

Yeeziy

Toogplakker
19 feb 2019
112
12
aha maar dus een positieve ervaring?

ik probeerde er de afgelopen 2dagen mee af te spreken maar agenda liet het niet toe en nu zegt ze volgeboekt te zijn voor de komende dagen... :eek:

maar gezien de goeie review hou ik nog even de moed erin

flyerken

Toogplakker
25 mei 2015
63
25
Ja ik probeerde een nieuwe afspraak te maken en ze zij niet te lukken voor 10/5, en ja positieve ervaring. Ik zie al uit naar volgende afspraakje.

Voormalig lid 1207

Toogplakker
5 jul 2015
135
16
Ik had normaal een afspraak vorige donderdag die ze uiteindelijk annuleerde. Ik probeerde haar vandaag te sturen, verzending mislukt. Volgens mij is ze gestopt, en heeft ze haar nummer geblokkeerd ofzo.
Jammer, het was al een tijd geleden dat ik nog iemand zag 😐

flyerken

Toogplakker
25 mei 2015
63
25
Toeme ook whatsapp niet meer te bereiken :? , heb geluk gehad spijtig. Maar mss duikt ze wel weer eens op als ze geld nodig heeft.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Gisteren out of the blue bericht van haar via whatsapp met haar prijzen.

Voor mij not done, klanten actief gaan benaderen. Discretie nihil.
Ook al was het op een nr dat ik speciaal voor deze activiteit aanhou, maar dat kan zij niet weten.

Voormalig lid 1207

Toogplakker
5 jul 2015
135
16
Heb je haar ander nummer? ik zou er wel contact mee willen opnemen, aangezien haar vorig volledig is afgesloten ...
Het is inderdaad wel klote als ze u out of the blue begint te sturen.

Yeeziy

Toogplakker
19 feb 2019
112
12
Ik heb ook wel interesse als ze inderdaad terug gestart is.
vindt haar echter niet op redlights.

NMR delen aub :) ?

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
dirkA zei:
Gisteren out of the blue bericht van haar via whatsapp met haar prijzen.

Voor mij not done, klanten actief gaan benaderen. Discretie nihil.
Ook al was het op een nr dat ik speciaal voor deze activiteit aanhou, maar dat kan zij niet weten.
Met haar GSM nr uit screenshot? Of gebruikte ze een ander GSM nr?

Graag zou ik ook haar nieuw GSM nr kennen.

Terug
Naar boven