Barelover97
Snuffelaar
- 2 okt 2019
- 18
- 13
Zijn vrouwen die adverteren op Redlights met deze titels betrouwbaar? Iemand ervaringen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel, ondanks het nogal simpel geformuleerd is, zijn er toch altijd personen die blijkbaar toch niet zo snugger zijn om een eenvoudig bericht zoals dit te encoderen op de manier waarvoor het bedoeld is. Voor alle DUIDELIJKHEID: Mijn vraag is als de meerderheid van de vrouwen die adverteren met deze titels doen wat ze zeggen dat ze zullen doen. Ik vraag dus niet als er eventueel extra betaald moet worden voor bepaalde diensten want anders had ik dat wel vermeld. Daarnaast ga ik ervanuit dat als je werkzaam bent binnen deze sector je toch wel op de hoogte moet zijn van hoe je profiel eruit ziet en wat je belooft te doen (ook al plaats je uw advertentie al dan niet zelf).De vraag stellen of dvp's adverteren met betrouwbare titels, lijkt mij toch min of meer naïef. Of laten we het anders wereldvreemd noemen, waarbij met 'wereld' dan het sekswereldje bedoeld wordt. Heb je je al eens de vraag gesteld of zij die dingen zélf schrijven? Maar dat is natuurlijk een ander punt.