Alissa - Utrecht

barney

Toogplakker
11 dec 2019
117
82
Vandaag geprobeerd met deze dame af te spreken die op zowel kinky als sexjobs met nzc adverteert. Ze ontvangt in Utrecht volgens de advertentie maar liet me naar Zeist rijden en ze zou daar ontvangen bij die grote flats. Ter plekke nadat ik haar geappt had zei ze dat er een probleem was met de buren waardoor de date niet kon doorgaan. Toch raar dat dit 20min daarvoor toen ik van huis vertrok kennelijk nog niet het geval was. Afijn, dame heeft beloofd het morgen goed te maken als ik weer kom(maar dan in Utrecht).

Mijn vraag aan jullie: Iemand die wel goede ervaring met deze dame heeft of haalt ze dit vaker uit? Anders ga ik wellicht niet in op het voorstel voor morgen :x 't zou ook kunnen zijn dat ik overboekt was natuurlijk

Pietermike

Ervaringsdeskundige
17 dec 2018
493
177
Ik heb haar vorige week in de huiskamer zien zitten toen ik bij L eya op bezoek was. Ze had een chagrijnige kop maar leek verder wel een goed figuur te hebben. Er kon nog net een "Hi" van af. A Lina zat er ook, zij was wel spontaan. Ik twijfel om haar te bezoeken. Ik heb dus nog een ervaring met haar.

viet

Toogplakker
15 mei 2016
37
3
Heb deze dame bezocht voor 120 half uurtje. Tongzoenen doet ze niet, maar wel via de app afgesproken dus dat is wel jammer. Pijpen is niet bezonder. Neuken probeerd ze je zo snel mogelijk te laten komen. En constant zeiken bang zijn om no cum inside
Wel lekker lichaampje, gezicht is oke, maar dat is dan ook alles

barney

Toogplakker
11 dec 2019
117
82
Ik heb haar vandaag ook bezocht, had helaas de laatste reactie hier nog niet gelezen. Al hadden de eerdere reacties en mijn eerdere persoonlijke ervaring al genoeg waarschuwing moeten zijn.

Eerst de pluspunten:

- Het is het meisje van de foto en in het echt ziet ze er nog mooier uit.
- Het uur werd netjes helemaal vol gemaakt ondanks dat ik later was.

Dan de minpunten, en die wegen toch wel zo zwaar dat ik geen p-date meer met haar zou willen hebben.

- De dame zoent niet tot amper ondanks dat dit in de advertentie staat
- Je mag haar kutje niet aanraken
- Je mag haar borsten amper aanraken omdat ze recent een borstvergroting heeft gehad
- Ondanks afgesproken op WhatsApp was in dr kutje klaarkomen uit den boze. Daarom maar MC geneukt omdat ik me anders moet inhouden
- Ze is erg slecht in pijpen

Er is eigenlijk bijzonder weinig wat wel kan. Zeker voor een Russische heb ik dit nog nooit meegemaakt. Meestal vreten die je helemaal op is mijn ervaring. En ik zie er ook gewoon goed verzorgd uit, dus dat zal het probleem ook niet zijn.

Zoek je een gfe dan moet je zo ver mogelijk weg blijven van deze dame. Zoek je een mooie jonge dame om alleen in dr kutje te neuken dan is het wellicht wel een optie als je het interne klaarkomen kunt overslaan. Het rare is dat ze verder wel vriendelijk is. Ze heeft alleen bijzonder veel grenzen voor een dame in dit vak.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Hallo alle. Ik gisteren bij haar geweest op aanraden van haar vriendin.
HET ALLER SLECHTSTE WAT IK OOIT HEB MEEGEMAAKT!!!!
Totaal geen interesse, tongzoenen ho maar
Pijpen zo slecht, sec likjes
Neuken, eerst ging wel, dacht ik maar ze is enorm ruim
Constant zeiken van niet in me klaar komen!!!
Uit eindelijk ben ik gestopt, aangekleed en vertrokken zonder een woord nog te zeggen. Ik haar app gestuurd met 🤬
Zij mij meteen geblokt haha.
Kortom, je zelf verwennen met een zak paprika chips is opwindender!
SALUDOS ALL

barney

Toogplakker
11 dec 2019
117
82
Is ook raar dat je bij haar profiel op kinky geen review kan achterlaten terwijl het bij andere profielen wel kan. Anders had ik er direct een waarschuwing bij gezet.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Ik vermoed dat de dame zelf kan bepalen of ze reviews toestaat. Vaak, maar zeker niet in alle gevallen, geeft dat al aan wat je van haar dienstverlening kan verwachten.

Leonsolis

Toogplakker
5 okt 2019
41
16
Bedankt voor de reviews mannen.. Leya appte mij ook al dat ik deze 'vriendin' moest opzoeken als ik zin had. Ik twijfelde nog maar na jullie gedeelde ervaringen weet ik genoeg.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Heren…. Deze Leya absoluut mijden.
Nog slechter dan slecht. Foto's kloppen niet. Dit is 100% weg gegooit geld.

Terug
Naar boven