Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ben er geweest, dame biedt via de app voor €150 een uurtje zonder aan. Communicatie via de app ging niet echt voortvarend. Na 20 minuten eindelijk binnen in het pand in Den Haag waar ze ontvangt. Oud herenhuis opgedeeld in kleine appartementjes. Toen haar deur open ging en ik begreep dat zij Aliona was heb ik rechts omkeer gemaakt. Kwa figuur leek de dame in verste verte niet op de toto's. Kilo of 15 zwaarder en was ook ongeveer 14 cm gekrompen. Zo jammer dit
Haar tieten en buik zijn niet wat je op de foto ziet en ook haar gezicht niet. Mogelijk is haar foto wel als basis gebruikt, maar een foto van iemand anders is sneller
Haar gezicht ook niet? Dat kan ik bijna niet geloven aangezien Kinky tegenwoordig vrij steng is met de foto check.
Dat de hi bby club tegenwoordig een Photoshopper in dienst heeft is wel duidelijk.
Ze hebben momenteel een stuk of 10 dames in dienst en bij de helft kun je in ieder geval duidelijk zien dat de foto's bewerkt zijn.
Daarom is op Kinky bij die foto het gezicht eraf geknipt. De foto's op Kinky zijn denk ik van verschillende dames. Want de body van die twee is gelijk aan dat op Erome.