Alina, Lommel

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
ok ja persoonlijk als ik vraag is zonder mogelijk dan ga ik ervan uit met cip maar vind dat zij er mee moet komen als ze zegt niet in me komen, en vaak in the heat of the moment zelfs tijdens en bijna richting de climax is mij wel eens verteld niet in me komen. ja dan blaf ik m vol of half vol. tenzij vooraf anders is verteld want vaak is de prijs erna en dan tijdens de sex plots is het niet meer mogelijk. om je eigen compleet in te dekken moet je dan ook elke handeling en detail bespreken en noemen en dan nog krijg je te maken met een dvp uit Roemenië of wat dan ook die de taal niet beheerst en er een google translate te pas komt omdat je al die tijd met een planner heb zitten praten, die vervolgens op alles ja zegt om je maar langs te laten komen. als ik 100 of meer neertel dan neem ik mijn persoonlijke witte verf mee en dan gaan we elke muur witten.

James2040

Toogplakker
1 mei 2024
187
83
ok ja persoonlijk als ik vraag is zonder mogelijk dan ga ik ervan uit met cip maar vind dat zij er mee moet komen als ze zegt niet in me komen, en vaak in the heat of the moment zelfs tijdens en bijna richting de climax is mij wel eens verteld niet in me komen. ja dan blaf ik m vol of half vol. tenzij vooraf anders is verteld want vaak is de prijs erna en dan tijdens de sex plots is het niet meer mogelijk. om je eigen compleet in te dekken moet je dan ook elke handeling en detail bespreken en noemen en dan nog krijg je te maken met een dvp uit Roemenië of wat dan ook die de taal niet beheerst en er een google translate te pas komt omdat je al die tijd met een planner heb zitten praten, die vervolgens op alles ja zegt om je maar langs te laten komen. als ik 100 of meer neertel dan neem ik mijn persoonlijke witte verf mee en dan gaan we elke muur witten.
Op whatsapp was alles mogelijk. Zelfs tijdens het wachten tot 1.00 in de nacht nogmaals herhaald.
Sta ik bij haar in de kamer kon ik tegen haar nogmaals alles gaan zeggen met behulp van translate. Ze wist van niets of speelde dat ze niets wist. Zelfs tijdens de sex was ze met translate bezig. Nog 10 minuten. En anaal was ineens niet meer mogelijk want ze had probleempjes. We hebben nu een positieve en een negatieve recensie. Er klopt iets niet met die meid en ook bij mij was het wel degelijk dezelfde meid als op de foto.

spermacelleke

Toogplakker
6 jan 2022
167
184
Ik heb zelfs niet gevraagd zonder condoom. Ze gewoon 150 euro gegeven , zoals afgesproken in haar menu "services" via whatsapp. Toen ze een condoom nam nadat ik ze het geld had overhandigd, zei ik gewoon beleefd : "no condom" en dat was geenszins een probleem. Zelden een dergelijk jong meisje gehad , dat zo zichtbaar genoot van de penetratie zonder faking. Zoals hierboven reeds gezegd in een vorige reactie, is de plaats waar ze ontvangt beneden alle verwachtingen, doch wanneer je haar naakt zie, vergeet je waar je bent….

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Ik kom er net vandaan. Heerlijk slank poppetje. Ook ik heb geen problemen gehad. Lekker doorgeneukt en mondje volgespoten. Voor herhaling vatbaar.

4fun

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
Ben ook alsnog geweest
Voor mij hoeft het niet meer
Ze had sponsje in haar kutje
Resultaat pijn en schrale eikel
Met resultaat niet kunnen klaarkomen
Dus weggooid geld
Mij ziet ze ni meer terug jammer maar helaas

badjas

Toogplakker
8 feb 2024
43
39
Ik heb haar vandaag ook bezocht. Ik was als eens eerder in dit krakkemikkige pand geweest dus dat was geen verassing voor me. Prachtig lichaam heeft ze. Daarvoor is het al een bezoek waard. Ze heeft geen idee wat er afgesproken wordt door haar "planner". Het enthousiaste straalt er niet van af wat ik kan begrijpen als er tig mannen op je jonge lijf komen liggen zweten. Pijpen was matig en eentonig. Daarna met een klodder glijmiddel die ze aanbracht geneukt. Daar lijkt ze inderdaad van te genieten. Ik kwam snel klaar door het uitzicht. Interne donatie was geen probleem. Daarna rap vertrokken. Waarschijnlijk een eenmalig bezoek van mijn kant.

James2040

Toogplakker
1 mei 2024
187
83
Ik kom er net vandaan. Heerlijk slank poppetje. Ook ik heb geen problemen gehad. Lekker doorgeneukt en mondje volgespoten. Voor herhaling vatbaar.

4fun
Mondje vol spuiten is geen probleem. Haar poesje volspuiten was toen ik er was een probleem. Het antwoord was duidelijk, no way.

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
Zou dat de reden zijn geweest waarom ik niet in haar klaar mocht komen? Was er afgelopen donderdag nacht geweest.
Geloof ik niet
Waren in verleden ook paar Chinese dames die met sponjes werken
Oude truck..…
Om je kwakje er makkelijk uit te laten lopen en om ni zwanger te worden

creampiecouple2k

Ervaringsdeskundige
21 dec 2023
320
203
Ben er vorige week ook geweest, helaas niet voor herhaling vatbaar.
Heb 150 betaald voor half uurtje met sloppy seconds, maar stond na kwartier alweer buiten.
Zij maakt haar afspraken niet zelf, dat doet een planner voor haar die ook engels spreekt.
Alina spreekt geen woord over de grens en komt al meteen met haar vertaal app aan als je binnenkomt om te vragen wat je wenst.
Die planner klopte al aan de deur dat de volgende klant gearriveerd was, toen we net 10 minuten bezig waren.
Sperma van voorganger zat niet in haar kutje, wel een spons zoals mijn voorganger al had opgemerkt.
Toen ik wilde neuken smeerde ze ook nog een hele klodder glijmiddel op haar poesje, en gebaarde mij dat ze daar pijn had.
Het bed waarop geneukt werd heeft z'n beste tijd wel gehad, het maakte ook ontiegelijk veel lawaai bij elke beweging.
Nog eens 5 minuten later kwam haar planner weer aan de deur en de dames kregen toen woorden.
Geen idee wat exact het probleem was maar daarna was de sfeer totaal kapot, ben toen maar vertrokken.
Voor dit geld zijn er in de regio betere opties.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
914
897
Ja zal ook maar eens wat schrijven. Ben er zaterdag ook naartoe gereden. 3uur heen (file op Antwerpse ring) en twee uur terug.

Eenmaal aangekomen, idd en wat verloederd huis. Stond in de zijstraat geparkeerd, waar de buur aan de overkant mij door zijn keukenraam mooi kon zien. Aan de overkant idd een café/resto waar ze je zitten te bekijken en daarnaast een huis met de camera bijna letterlijk op jou gericht.

Tot daar, ik ben single en hoef geen verantwoording af te leggen.
Nu de afspraak, ik had meermaals mijn locatie gestuurd en gezegd dat ik stipt om 16u daan ging zijn. Yes baby, ok baby❤️. Ik kom aan om 16u, stuur een bericht naar haar/planner, zegt ze "can you wait 10 min".
Kzeg lap! Er is iemand voor mij. Daar paar keer te voet gepasseerd en stond fiets voor de deur.. lang verhaal kort ik heb de deur de hele tijd in het oog gehad. Niemand binnen of buiten, maar madam heeft mij wel 50 minuten laten wachten, tot ik schreef dat ik ging vertrekken. "Wait baby, come to door in 2 min."
Uiteindelijk geweest, deur open en daar stond ze. 120 betaald voor vluggertje, gelukkig want na 7 min. was ik al klaargekomen.

Gezicht: niet slecht, maar ook niet super
Borsten: die zijn groot, zacht en prachtig
Lichaam: mooi slank maar niet petit
Kutje: was zeer strak, zelfs met mijn kleine lul.
Pijpen: was ok, maar geen natuurwonder
Communicatie: kan mij niet schelen, ik kom om te neuken
Afscheid: een vriendelijk kus op de wang kon er niet vanaf

Wel alles intiem gedoneerd, van condoom was er nooit sprake.
Zoals ander lid reeds aangaf zat ze met een spons in haar kut die wel wat schuurde. Ze trok ook de volle 7 min. gekke bekken dat het pijn deed.

Ga ik terug? Nee, daarvoor ken ik er wel wat beter en dichter.

Plus ze liet me 50 min. wachten gewoon omdat ze effe te leeg was om te neuken!

Terug
Naar boven