Alina - Lelystad

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
ben er niet geweest maar via de app is het 250 voor een uur all inc. geen idee of er al topic van is. dame lijkt aardig op de fotos

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Je kan er donder op tegen zeggen dat hier een filtertje over heen gezet is

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
@hagelslag ik vraag dat omdat @Andreetje90 een andere dame te zien kreeg. Wellicht 2 dames achter dezelfde advertentie?

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
Begrijpend lezen kan ook het probleem zijn.
Ze lijkt op de fotos. Wilt niet zeggen het is de dame op de fotos.
Dat had ik er misschien duidelijker bij moeten zetten.
Is niet de dame op de fotos. Maar ze heeft er genoeg van weg.

Andreetje90

Toogplakker
1 mei 2022
62
46
ik kon geen screenshot maken want ze stuurt een video en foto die je 1 keer kan bekijken. Je kan beste whatsappen en vragen naar foto. Ze ziet et goed uit.

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
406
326
I had another girl than the one from the picture. She was in her early twenties I'd say, I found her good looking and with a very attractive body, very nice shapes, tits and ass. She had dark eyes, no tattoos. Claiming to be from Slovenia, but then I could say the same about me 😂 . Probably doesn't matter where she's from to most of us, unfortunately no click between us, no french kissing, no GFE feeling, it felt more like what duty sex for an old couple would be like 🤷‍♂️ . Of course you could have a better experience, she's definitely no rip off so if you can get her down to 150e for 30mn maybe worth another try from someone else. Enjoy!

Terug
Naar boven