Alina - Antwerpen

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Wrong plafe to post kerel. Moet staan bij:" wie heeft ervaring met" in Belgie

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Absoluut te mijden!!!

Er zijn hier al verschillende topics over haar omdat ze altijd opnieuw opduikt met een andere naam.

Maar overal dezelfde conclusie. Dus doe jezelf een groot plezier en blijf er weg. Vertrouw me.

Fonzy

Toogplakker
17 jan 2020
159
71
Oplichtster 1e klasse. Heeft ook nog in SKW gestaan. Is een beetje gehandicapt (been). Goede raad : blijf er mijlenver van weg!

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
@kuttoerist
Ja dat is ze. Soms gebruikt ze zelfs een foto van haar eigen dochter voor haar advertentie op Redlights.

Brompy

Snuffelaar
18 jun 2016
6
5
Heb mij ook laten vangen.
Eerst laat ze jou lang op straat wachten.
Daarna mag je binnen op ranzige kamer. Bij mij stonk ze uren in de wind naar alcohol. Ongeschoren en sterke urinegeur. Ben gestopt nog voor te beginnen. Daarna ganse uitleg over haar pooier ed… absoluut één van m'n slechtste ervaringen ooit.
Kan enkel beamen wat Luciano en anderen zeggen. Blijf ervan weg!

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Oplichtster 1e klasse. Heeft ook nog in SKW gestaan. Is een beetje gehandicapt (been). Goede raad : blijf er mijlenver van weg!
Ik kom niet veel in het SKW maar heb ze er ook al (verschillende keren) zien staan.
Ze valt daar op vind ik. Ze ziet er exact uit als op de foto's op RL wat gezien haar leeftijd qua gezicht dik in orde is!!
En ze staat daar in een kleedje, zedig gekleed tov bijna al de rest in lingerie of bikini die vaak een pak jonger zijn, maar niet altijd mooier zijn, dat bedoel ik met opvallen: haar kledij en dat ze er goed uit ziet.

Spijtig dat ik al jaren op eender wel forum nog nooit iets echt goeds over haar gelezen heb, anders had ik zeker eens aan haar raam in het SKW een praatje geslaan en afh. van mijn buikgevoel dan misschien zelfs binnengestapt zijn.

sexonfire015

Toogplakker
26 jan 2024
118
111
Ik ben heb er al mee afgesproken. Ze doet alles zonder condoom trouwens. Was niet slecht maar ook niet super.
Enige is wel dat je, als je de leiding neemt, alles kan doen met haar. Fisten, anaal,.. alles kan.
Maar eerlijk gezegd is het herhalingsrisico quasi nul tenzij voor een gangbang misschien.

Terug
Naar boven