Alina, Amersfoort

Dhnh

Toogplakker
2 mei 2021
122
120
Geen ervaring, wel ook gesproken via WA. Geen vooraf betalingen etc. Ook was een videocall geen probleem gaf degene op app aan....
Ik twijfel nog, maar als ik besluit wel af te spreken met een videocall vooraf laat ik het weten :D

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Helaas ondersteunt de tweede recensie op Kinky mijn gevoel dat dit een TMM is.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Ik baal er van dat de dames een recensie zo kunnen verwijderen. Heb het al een aantal dames zien doen. :eek:

Een zeer slechte ontwikkeling wat mij betreft na het verdwijnen van hookers.

A

Anonymous

Guest
Bareneuker zei:
Ik baal er van dat de dames een recensie zo kunnen verwijderen. Heb het al een aantal dames zien doen. :eek:

Je slaat de spijker op zijn kop! Ik heb het er met Kinky over gehad, maar ze blijven bij hun standpunt. Nou dan zoeken ze het maar uit. Nog nooit van gehoord..... adverteerders die zelf de reviews kunnen uitzetten en dus zullen kiezen voor slechts de goede reviews. Schei toch uit, wat een oplichterij en dat is de zoveelste van Kinky! Het lukt ze gewoon niet om een eerlijke website neer te zetten, terwijl ze een groot aandeel hebben aan de misstanden! :oops:

A

Anonymous

Guest
Bare Lovertje zei:
Bareneuker zei:

Je slaat de spijker op zijn kop! Ik heb het er met Kinky over gehad, maar ze blijven bij hun standpunt. Nou dan zoeken ze het maar uit. Nog nooit van gehoord..... adverteerders die zelf de reviews kunnen uitzetten en dus zullen kiezen voor slechts de goede reviews. Schei toch uit, wat een oplichterij en dat is de zoveelste van Kinky! Het lukt ze gewoon niet om een eerlijke website neer te zetten, terwijl ze een groot aandeel hebben aan de misstanden! :oops:

Bare Lovertje,

Exact dit. Klopt helemaal wat je zegt. Ze werken mee aan misstanden, criminaliteit, oplichting. Ze gaan discussies uit de weg, faciliteren oplichters en laten criminele groepen en individuen toe op hun websites. Commentaar en terugkoppeling danwel waarschuwingen van klanten en gebruikers van hun websites worden genegeerd.

De vermelding dat ze misstanden proberen tegen te gaan en samenwerken met politie en justitie moet je met een korreltje zout nemen.
Zet geen enkele zoden aan de dijk.

Terug
Naar boven