Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Met app contact niet gesproken over alles zonder. Kosten €100,- 30 min.
Ik had neuken zonder condoom afgezworen, maar goed, het gebeurde wel.
Het is de dame van de foto's. Zeer mooi meisje. Tijdens de date tongzoenen en met elkaar spelen. Ineens ging ze naar beneden met der gezicht en pijpte mij zonder condoom (terwijl in advertentie €50,- als extra staat vermeld) . Vroeg of ze over wilde gaan in 69 zodat ik der kon beffen, ze draaide zich gelijk om en heb der heerlijk kunnen beffen. Ze werd er goed nat van. Na het stoppen met pijpen dacht ik dat ze een condoom ging pakken die klaarliggen, maar niets is minder waar, ze schoof zo der lekkere kutje over mijn pik. (Shit dacht ik, had zonder condoom afgezworen, maar eenmaal erin dacht ik, ga vooral door )
Zij deed eigenlijk al het werk en had een goed uitzicht op mijn pik die erin en uit ging en kon lekker aan der kont zitten. Lekker strak kutje.
Al met al een zeer geslaagde date die mij €100,- heeft gekost voor 45min binnen zijn geweest.