Alice - Den Haag

sigar

Toogplakker
25 jan 2018
145
31
Van de week geweest in de middag.
De afspraak was zo gemaakt via WA, afgesproken voor een half uurtje, ook omdat ik twijfelde.
Voor de ramen zag ik triplex zitten, of iets wat er op leek, ik zag niet dat de ramen stuk waren ofzo, in ieder geval de bel deed 't ;)
De dame van de foto deed open, eenmaal binnen was het aardig donker.
Haar zitplaats werd verraadt door een leeslampje, verder veel zicht was er niet en mijn ogen moesten eerst wennen aan de duisternis.
De huisinrichting is simpel, maar niet smerig.
Ze vroeg of ik wat wilde drinken of dat ik gelijk de slaapkamer in wilde duiken. Ik koos voor het eerste, zo kon ik haar even wat leren kennen.
Goed, naderhand naar de slaapkamer, dat zag er schoon uit.
Na het uitkleden ging ze tegenovergesteld liggen, zodat ik zo in haar flamoes kon kijken, waar ik ook mee begon. Met mijn vingers begon ik haar kutje een beetje te bewerken. Ze vertelde me al dat ze een droge muts had, door de overgang, tijdens onze date pakte ze vaak een flesje om haar muts nat te maken.
Naderhand kwam ze naast me liggen waar ze nog van alles wat aan het vertellen was, ze lag wijdbeens, dus ik kon al strelend in de mood komen.
Ze is slank, heeft een buikje en kleine borsten.
Ze begon bovenop,ze liet zich niet helemaal zaken en binnen 2 á 3 minuten kwam ze al klaar, ze kwam heel vaak klaar.
Ik denk dat ze tijdens ons half-uurtje zeker een keer of 10 klaar is gekomen.
In missio-standje kreeg ik mijn paal volledig in haar muts, waar ze zichtbaar van genoot, toen was het ijs wel gebroken en was tongzoenen ook mogelijk.
Verschillende standjes gedaan, uiteindelijk handmatig klaargekomen.
Leuke date, maar voor herhaling, dat weet ik niet, dat heeft ermee te maken dat ik ze toch liever iets voller zie.
40 minuten binnen geweest voor 80,-

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Mocht je niet intern Klaarkomen? Pijpen en beffen wordt niet gedaan?

4fun

sigar

Toogplakker
25 jan 2018
145
31
Ik heb standje 69 gedaan, maar toen kwam ze weer klaar, dus het weer snel een ander standje. Over intern doneren werd niet gesproken, dus ik denk dat dit geen probleem is.

Lambik

Toogplakker
23 sep 2020
40
8
Ben geweest bij haar het is 5 minuten lopen van de tramhalte als je met ov gaat tram 2 stop er vlakbij.

Heb spijt dat ik geweest ben, heb voor een 1 uur betaald
Maar na 15 minuten stond ik weer buiten mocht langer blijven na mijn daad wou ze even rusten, ze was toch mijn type niet te mager ouder dan ze zelf aangeeft, dat is mijn indruk in ieder geval. Ben je allergisch voor katten en honden dan moet je niet gaan, zelf hou ik niet van huisdieren, dat was al min voor mij.
Betaal liever iets duurder voor een lekker ding.
Je mag tongzoenen beffen en neuken zonder ( heb er nu spijt van dat Ik dat gedaan heb).

Pikkebaas56

Snuffelaar
14 nov 2020
1
0
Ik heb deze dame ook een bezoekje gebracht. De afspraak was goed te regelen en ze is zeker niet onvriendelijk. Dat ze aan de magere kant is kan je op voorhand weten omdat de foto's daar voldoende duidelijk over zijn.

Maar waar ik altijd moeite mee heb is het ontbreken van hygiene. Geen douche of wasbeurtje vooraf en na afloop een keukenpapiertje om het zaad van je jodokus af te vegen. Het geeft mij een onplezierig gevoel. Het hele huis, voor zover ik dat heb kunnen zien, is niet echt schoon en rommelig. Natuurlijk bepaalt iedereen zelf hoe hij/zij zijn huis opruimt en schoon houdt maar als je klanten ontvangt dan kan dat naar mijn idee toch even beter.

Bare ...........nee, zeker niet. Het rubberen omhulsel ging er omheen en misschien waren die andere keren momenten van enorme geilheid. Het kutje moet vaak ingesmeerd worden maar met behulp van wat spul wordt ze supergeil en komt ze heel vaak klaar. Een laatste opmerking..........ze blijft maar lullen maar goed daar kun je wat aan doen. Blijven zoenen of op je jodokus laten sabbelen.

Voor mij in ieder geval geen herhalingsgevaar.

Voormalig lid 19568

Toogplakker
21 dec 2020
37
2
Haar advertentie staat nu hier: Prive ontvangst met geile vrouwen in Den Haag | Kinky.nl

Is al even niet bijgewerkt en er is geen sprake van bare.

Ik heb met haar afgesproken via Whatsapp. Ging wel moeizaam, maar uiteindelijk gelukt. Ze ontvangt in Den Haag in een benedenwoning waar je niet moet letten op het interieur. En ze praat inderdaad echt veel. Ik kon na afloop wel even douchen...

Sex is OK. Pijpt aardig en bij het neuken kwam ze op me zitten en spoot ik na een tijdje alles lekker in haar. Als je haar beft komt ze ogen- en orenschijnlijk veel en makkelijk klaar.

Al met al wel een geile date, maar ik voelde niet echt een klik. Dus weet niet of er een tweede date op het programma komt.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Alice 03.JPG
    Alice 03.JPG
    113,6 KB · Weergaven: 1.432
  • Alice 02.JPG
    Alice 02.JPG
    145,2 KB · Weergaven: 1.431
  • Alice 01.JPG
    Alice 01.JPG
    138,9 KB · Weergaven: 1.475

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
In advertentie staat duidelijk: alles mèt condoom!
Met marker op de e voor de duidelijkheid.
Dus maar afwachten of je dan toch zc kan.
Ik heb liever duidelijkheid vooraf en sla dus over.

Terug
Naar boven