Alice, Bergen op Zoom

Snelle

Toogplakker
19 jun 2015
110
5
Ik heb deze avond 2 uur verspeeld voor niets. 1 uur oprijden en 1 uur terug zonder mijn zak te verlichten, dankzij deze dame:
http://www.kinky.be/sex-afspraken/vrouwen/549898-Slavernij-Hoer/default.aspx
Ik heb hier de voorbije 2 dagen naar proberen te bellen en net toen ik dacht ermee te stoppen, nam ze toch op. Nog eens netjes geïnformeerd naar de mogelijkheden en de prijs. Alles wat de ad zei, was mogelijk voor de opgegeven 120 EUR. Ik vraag dus een adres en ze geeft me de straatnaam; huisnummer wil ze pas geven als ik op de bestemming aankom. Ik vermeld nog dat het ongeveer een uurtje duurt voor ik aankom. Geen probleem, zegt ze, want ze is de hele dag vrij. Het adje zegt Bergen op Zoom; het adres dat ze gaf was: De Heiningen. Ik ken dat niet; dus mappy. 2 mogelijkheden voor de straatnaam: 1 in Rucphen, 1 in oosterhout. Gegokt op Rucphen, aangezien dat in de buurt ligt van Bergen op Zoom. Ik kom aan in de straat, ik bel haar op. Ze neemt op, ik zeg haar dat ik in de straat ben en vraag voor de zekerheid of ik de juiste van de 2 mogelijkheden heb genomen. Ze mompelt iets onverstaanbaar en legt op. Ik bel haar nog 3 maal op, 3 maal gaat hij 1 keer over en dan haakt ze in. Geen verontschuldiging, ik stuur nog een sms waarin ik tekst en uitleg vraag; geen reactie.

TE MIJDEN

A

Anonymous

Guest
snelle er bestaat dus wel een straat in bergen op zoom die zo heet !
als je google maps gebruikt kom je dus wel in bergen op zoom uit en wel vlak langs de A4!!

Heiningen, 4623 Bergen op Zoom

maar de reactie van haar is niet bemoedigend !!

ik had zeker ook niet de intentie om die oma vol te kwakken ..
voor mij dus zekers al een NO GO

bbig

Toogplakker
13 apr 2015
137
5
Als ik dr foto's bekijk hoef ik ook niet meer.... Zit ze daar nu op een trekhaak?
Moeniegekkerworre :shock:

Snelle

Toogplakker
19 jun 2015
110
5
Ik ben niet van Nederland. Ze zei " de heiningen" das blijkbaar ook een straat. Dat terzijde, haar profiel sprak me wel aan. Iemand waarmee je alles kan doen en die het mogelijk ruwere werk niet schuwt. En alles nog eend zou laten filmen voor die prijs. Vindt je niet snel.

A

Anonymous

Guest
Als ik ook zou de foto's zie dan bedank ik ook vriendelijk. :shock:

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
bbig zei:
Als ik dr foto's bekijk hoef ik ook niet meer.... Zit ze daar nu op een trekhaak?
Moeniegekkerworre :shock:

Whahaha ze zit inderdaad met haar behaarde kut over een trekhaak van een auto :lol: :lol:
Hoe gek ben je dan :shock: :shock:

Ik zou er nog niet opkruipen als ik € 120,00 per half uur kreeg ipv dat ik dat haar per uur moet betalen. Maar ieder zijn smaak natuurlijk.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Kwestie van een afsleepregeling en verder niet meer mokken.
Zelfs als de nood hoog is.....

Nee gewoon ieder zijn keus!
(maar niet de mijne ;) )

Noorman

ben100

Toogplakker
7 apr 2015
158
31
Snelle zei:
Ik heb deze avond 2 uur verspeeld voor niets. 1 uur oprijden en 1 uur terug zonder mijn zak te verlichten, dankzij deze dame:
http://www.kinky.be/sex-afspraken/vrouwen/549898-Slavernij-Hoer/default.aspx
Ik heb hier de voorbije 2 dagen naar proberen te bellen en net toen ik dacht ermee te stoppen, nam ze toch op. Nog eens netjes geïnformeerd naar de mogelijkheden en de prijs. Alles wat de ad zei, was mogelijk voor de opgegeven 120 EUR. Ik vraag dus een adres en ze geeft me de straatnaam; huisnummer wil ze pas geven als ik op de bestemming aankom. Ik vermeld nog dat het ongeveer een uurtje duurt voor ik aankom. Geen probleem, zegt ze, want ze is de hele dag vrij. Het adje zegt Bergen op Zoom; het adres dat ze gaf was: De Heiningen. Ik ken dat niet; dus mappy. 2 mogelijkheden voor de straatnaam: 1 in Rucphen, 1 in oosterhout. Gegokt op Rucphen, aangezien dat in de buurt ligt van Bergen op Zoom. Ik kom aan in de straat, ik bel haar op. Ze neemt op, ik zeg haar dat ik in de straat ben en vraag voor de zekerheid of ik de juiste van de 2 mogelijkheden heb genomen. Ze mompelt iets onverstaanbaar en legt op. Ik bel haar nog 3 maal op, 3 maal gaat hij 1 keer over en dan haakt ze in. Geen verontschuldiging, ik stuur nog een sms waarin ik tekst en uitleg vraag; geen reactie.

TE MIJDEN
Beste Snelle,

In de advertentie staat als woonplaats Bergen op Zoom, als jij dan gokt om naar Rucphen of Oosterhout te rijden, dat was dan jou keus...., daar kan Alice helemaal niets aan doen, je had wel naar Heiningen Duitsland kunnen rijden.... lol. En ze hoef jou dan natuurlijk geen excuses voor aan te bieden. Het is immers 100% jou blunder !

Groet, Ben

Boskruid

Toogplakker
13 jul 2015
29
1
Maar ja wat een lelijke vrouw, ga dan naar Greetje, ook in B.o.Zoom. Die is ook bare te memen in alle gaatjes incl. creampie en slikken én goedkoper.

Terug
Naar boven