Alicante

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Ik moet volgende maand naar Torrevieja. Is er iemand die ervaring heeft met deze streek betreffende onze hobby ?
Grtz
Makkie

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Gegroet. Ik ben momenteel nog altijd in regio Alicante maar moet helaas toegeven dat het voor mij ook nada is. Wel heb ik mij al enige doosjes azitromicina aangeschaft, want dat kunt ge hier zomaar verkrijgen bij apotheek zonder voorschrift. Ik hoop in mijn laatste dagen nog eens te kunnen scoren. Deze week had ik aan een rond punt juist voorbij torrevieja op cv95 een mooie verschijning zien staan. Het was niet zo ver van aldi daar. Had mooie netkousen aan met string en haar telefoon gaf haar verlichting. Maar toen ik stopte was ik reeds te laat. Met deze schone wou ik proberen te scoren. Ik heb haar niet meer zien staan , want met deze zo ik mijn portefeuille nog eens open trekken. Grtz

de genieter

Toogplakker
19 jun 2015
36
0
Mijn advies; probeer de Chinese privehuizen eens. De meeste meiden daar doen nare zonder extra kosten. Zoek in Google op ; puta alicante. Dan kun je naar een website pasion.com hier even zoeken in de advertenties. Vervolgens bel je ze op en vraag je naar het adres. Je moet wel enig Spaans spreken. De meeste willen je ook wel een sms sturen met hun adresgegevens.
Heb daar al een aantal bare geneukt. Graag hoor lees ik jullie ervaringen hier.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Heren,

Over een aantal dagen vertrek ik naar Ibiza.....

Weet er iemand waar ik daar kan slagen voor onze favoriete hobby?

Alvast dank voor de input.....

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
deze week nog eens gescoord in Torrevieja, op de CV95 tssn autopista AP7 en urbanizatie "Los Balcones" staat er op een rond puntje een mooi roemeens blondje. Voor 50€ in haar kamertje met interne donatie. De dag nadien een rond punt verder naar autopista AP7 een spaanse deerne genomen in auto. Schade ook 50€ PZ en NZC maar niet interne donatie !

Aan rond punt komende van de 332 en CV95 juist voor universitair ziekenhuis staan er ook elke dag twee donkerharige oost europeaantjes. Er is eentje naar mijn zin erbij en ga deze week eens polsen als ik tijd overheb.

grtjs

mikeazertyuiop

Snuffelaar
7 feb 2020
1
0
Hallo,
heb je ooit de brunette (of roodharige) geneukt die bij de Roemeense blondine is? Zo ja, was ze in orde en deed ze ook zonder condoom met interne donatie? (rotonde nabij het Monse hotel.)

Bedankt voor uw hulp.

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
mikeazertyuiop zei:
Hallo,
heb je ooit de brunette (of roodharige) geneukt die bij de Roemeense blondine is? Zo ja, was ze in orde en deed ze ook zonder condoom met interne donatie? (rotonde nabij het Monse hotel.)

Bedankt voor uw hulp.
Neeje maar heb ge die blonde ook genomen ?
Grtjs

Pepernoot

Snuffelaar
1 jun 2019
24
4
Weet iemand nog websites of adresjes omdat pasion.com nu gesloten is vanwege corona en ik hier nog een week blijf bvd..

k_kroket

Toogplakker
4 mei 2015
119
16
ligt niet aan corona, maar de website checked of je uit Spanje connect, op te lossen door VPN of zo.

AndreOhne

Snuffelaar
30 mrt 2021
1
0
Pasion.com is weer in de lucht maar lijkt alleen vanuit Spanje te werken.Ben gisteren in Almeria aangekomen en werkt hier prima maar in NL vorige week in ieder geval nog niet

Zaadleuter

Snuffelaar
21 okt 2019
3
1
Alleen toegankelijk als je VPN gebruikt.
Ik woon in Spanje en heb ook VPN nodig om op sommige Nederlandse sites bv kinky.nl te komen.

willem987

Snuffelaar
13 nov 2016
1
0
Pasion.com is niet gesloten. Vanuit NL niet bereikbaar zonder VPN met een Spaanse server.
Als je in Spanje bent zal je andersom zien dat ook kinky.nl niet bereikbaar is. Dan zal je met dezelfde VPN een NL server moeten kiezen.

willem987

Snuffelaar
13 nov 2016
1
0
Pasion.com is niet gesloten. Vanuit NL niet bereikbaar zonder VPN met een Spaanse server.
Als je in Spanje bent zal je andersom zien dat ook kinky.nl niet bereikbaar is. Dan zal je met dezelfde VPN een NL server moeten kiezen.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Kan zonder enig probleem vanuit Spanje naar Kinky of SJ. Zal wel aan je provider liggen.

Terug
Naar boven