Algemene oplichting Antwerpen

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Uit Uw woordgebruik en zinsnede kan ik alleen maar opmaken dat U belangen heeft aan het SKW én dat U Nederlander bent.. en het zijn juist Nederlanders die héél de boel runnen in het SKW. De georganiseerde prostitutie in het SKW is er actiever dan ooit.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Hee we gaan niet de Ollanders de schuld hiervan geven hé! :lol: :lol: :lol:

Trouwens, feynoord klinkt wel heel Rottûrdams hé.... hahaha

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Toevallig is of was er in Antwerpen ook een kroeg die Feyenoord heet vlakbij het atheneum buurt. ;)

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Ach , dit gebeurt niet alleen bij de dames achter de ramen , maar zelf heb ik het ook meegemaakt in Nederland . Een van de dames is zelfs in d weekenden nog steeds aktief in Den Haag , geen idee of ze het nu daadwerkelijk aanbied . Indertijd bood ze het aan en zodra je bezig was ging het na het pijpen er al snel een condoom over en sprong ze op je voor een wilde rit . Ondanks de afspraak en de financiele vergoeding die al gegeven was . Ze was niet voor rede vatbaar en al zeker niet toen het op geld teruggeven kwam . Van standje gewisseld en toen voelde ik dat het condoom kapot ging ... Dus ja lekker doorgestoten en in haar klaargekomen . Toen was de wereld ineens veels te klein geworden . Mijn opmerking sorry heb dit niet gevoeld . Zij wilde de politie bellen enz enz enz ..... Uiteindelijk weggegaan en geld teruggekregen ..... maar kreeg wel de mededeling dat ik niet meer binnen mocht komen .... Nou die interesse was er zoiezo niet meer ..... Volgende keer in de straat wilde ze weer dat ik binnenkwam en ik mocht zonder condoom ...... Ik liep door en kreeg een grote scheldkanonade over mij heen en ben omgedraaid en bij haar naar binnen gestapt en gevraagd wat ze wilde ..... nou ze wilden weer sex met mij en zonder condoom ..... Dan toch maar proberen aangezien ze er leuk uitzag maar in dit geval eerst de daad en daarna pas betalen ...... Nou het was hetzelfde verhaal en weer scheurde het condoom en dit keer zag ze het bij het wisselen van standje en was het weer paniek en boos ..... Weer het zelfde ritueel van bellen en de rest van de dames die aanwezig waren kwamen door het gegil binnen , en verbazend begon een deel te lachen en riepen dat het theater gedrag van haar was .
Uiteindelijk me gewassen aangekleed en weggelopen zonder te betalen (niet netjes maar terecht) . De dame zit er dus 10-15 jaar later nogsteeds en blijft me nog steeds vragen om binnen te komen met alle opties mogelijk maar ja ondanks dat ze er nogsteeds aantrekkelijk uitziet is dit een no go .... en ja dit zijn niet alleen de oosteuropese dames ... maar in dit geval een latina en zo zullen er altijd dames zijn die vanalles aanbieden en zodra je binnen bent je zosnel mogelijk weer buiten willen hebben . Overal kom je dit gedrag tegen

Tsja en met betrekking tot het skw in Antwerpen , vertel mij eens waar de nederlander in Belgie niet achtersteekt met vele culturele bezigheden of sportieve aktiviteiten . Dit was 30 jaar geleden al en nu nog steeds ....... In sommige delen van het land kun je beter met nederlands terecht al zal men het niet toegeven ,

Terug
Naar boven