Algemeen dagblad artikel shemale prostitutie

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
het valt wel mee onder shemales, die angstcultuur die er helemaal niet is natuurlijk wordt er van plaats gewisseld, lees mijn recensies bij shemales van diegene wordt er geen een gedwongen

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
143
of ze uitgebuit worden weet ik niet maar dat ze zelfstandig werken geloof ik niks van net zoals de dames die uit china , latijns amerika of waar dan ook vandaan komen het lijkt me gewoon sterk dat iemand die geen nederlands en ook geen engels kent zelfstandig hier werkt

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
143
Ik heb gewoon mijn bedenkingen dat die bewuste bulgaarse dat allemaal zelf regelt , over het hele land kamers regelt, maar het zou kunnen. Ik heb het natuurlijk wel gelezen maar het is nu niet zo onderbouwd dat ik het zomaar aanneem , daarbij zeg ik overigens niet dat het niet kan kloppen wat je schrijft.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Verzin je toch niet. De meesten shemales spreken Spaans en niks anders. En dan met het Bulgaarse vrouw praatje op de proppen komen? Kom op als er toch dingen ontkennnen en zaken verzonnen worden doe het dan goed. Een Bulgaarse vrouw?? Maak er dan een Mexicaanse van. Je zou haast denken dat ze bij die bendes horen. Maar het is niks meer dan uitbuiting van shemales ontkennen. De recherche gaat bij ze langs. Ze vinden ze op kinky en maken een afspraak en gaan bij ze langs. Waar rook is is vuur. Nee hoor er is niks aan de hand. Het is jezelf schoonpraten meer niet. Triest heel triest.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
@Pietvanheel

Het is zinloze prietpraat van het AD, oef ze hebben er 1 gevonden die misschien onder druk staat ja het is wat onze hardwerkende zedenrecherche wat een high task force

Ik zet tegen kerst mijn personeel ook zo onder druk dat het piept en kraakt, en waarom morgen begint tot en met maandag de kerstidioterie in mijn branche en ja dan wordt de druk zo hoog dat iedereen op zijn tenen loopt.

Als ik komende vrijdag controle krijg ga ik ook nat jeetje poeh he

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Feit is dat shemales, chineesjes, latina´s en andere illegalen de markt verzieken voor de nederlandse dvp´s.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Nee dat doen de gasten die daar heen gaan. Overigens shemales niet want er zijn nog niet eens een handvol Nederlandse shemales.
En als ik lees dat er weer een domme kaaskop PVV stemt omdat Wilders bv Roemenen zakkenrollers noemt terwijl die kaaskop wel naar Roemeense hoeren gaat kom ik niet meer bij van het lachen.

Johan Bloem

Toogplakker
3 feb 2023
30
55
Je kan inderdaad beter GL/PvdA stemmen. Die sluiten ramen zodat de illegale prostitutie, waaronder uitbuiting van transdames, toeneemt. Ook zo'n dijenkletser…

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Topic staat nu tijdelijk onder toezicht. Kortom nieuwe reacties moeten eerst worden goedgekeurd
Stay on topic and be nice!

Laatst bewerkt:

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Wat ik zelf heb gedaan is de dames wat tips gegeven bv koop zo'n klein handig cameraatje en neem als er een klant komt alles op. Er zijn er nl bij die roepen dat ze dit of dat willen want anders zeggen ze dat ze illegaal zijn. Met gezichtsherkenning software tegenwoordig is het makkelijk om hun indentiteit te achterhalen. En sommige zijn ook gewoon dom.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Met gezichtsherkenning software tegenwoordig is het makkelijk om hun indentiteit te achterhalen. En sommige zijn ook gewoon dom.
Nou Piet,

Dat is interessant en welk software is dat? Ik denk haast dat je op de TU Delft werkt en met de kwantum computer daar aan de slag gaat.

CG

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik was vroeger een paar keer een fwb met een trans. Ik had zo'n band met kristel TS. Tijdens de date snoof ze vaak en had geregeld problemen met een trafficant en ook 1x met de propatars zijn hulp. Zij deed ook veel gekke dingen en ze vroeg eigenlijk om problemen. Ik heb stuk van het AD en klopt het dat ze niet over de drugsgebruikers ts sekswerkers hebben. Die worden juist wel uitgebuit. Ik weet ook nog dat ze een regelaar had die ze bij aankomst 150 euro betaalde.
Spreek eens met trans op leeftijd die er best goed uit ziet en lang in het vak zit. Een paar menen zelfs dat dit komt omdat ze geen Nederlands paspoort hebben i.c.m. veelvuldig drugsgebruik.

CG

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Nou Piet,

Dat is interessant en welk software is dat? Ik denk haast dat je op de TU Delft werkt en met de kwantum computer daar aan de slag gaat.

CG
Moet je daar op de TU Delft voor werken?
Zo heel moeilijk is het niet. Een van de leden van hier is gefotografeerd door een dame en hij was zelf ook zo slim door zich met een dame te laten fotograferen. Vond hem zo terug op social media. Niet dat ik er wat voor hoefde te doen. Het algoritme van Facebook gaf hem aan als iemand " die je misschien kent" . Dus het ontvangen en bekijken van zijn snuit was al genoeg om zijn Facebook en dus alles erop en aan te zien. Zonder ook maar te zoeken. Mooi he die digitale wereld van Zuckerberg en co.

Barelover1963

Toogplakker
28 mei 2019
136
65
Oh okay, en hoe zou dit verhaal in de alternatieve media er anders uitzien?
Heel simpel. Alle transsexuele prostituees doen hun werk uit volle overtuiging omdat God dat uitstekend vond. Of iets soortgelijks onzinnigs. Iemand die mainstream media niet meer vertrouwt, heeft zichzelf vrijwillig overgeleverd aan de fantasiewereld van Doornroosje

Terug
Naar boven