Alexia ss 47/1

A

Anonymous

Guest
Vandaag deze Milf eens bezocht tja drie kids dan ben je zeker een milf hé. Ontspannend babbeltje vooraf Met een wasje gevolgd door een lekkere pijpbeurt (die was echt wel goed 😋)
Dan hops zij bovenop zonder glijmiddel schoof hij er zachtjes in. Alles op haar buikje geschoten op haar vraag.
Alles netjes terug gewassen.
Was een leuk uurtje
150

Nicholas

Snuffelaar
30 dec 2021
0
0
guys guys guys why speak bulshit about alexa...she not does nzc .i'm old client from begin and i know her verry well.stop with this lies

josken3

Snuffelaar
8 jan 2022
1
0
Hallo, Iedereen,
Kben gisteren bij Alexia geweest, ze ontvangt nu op nr 26/1 verversrui, het was een gename ontmoeting, tongzoenen, borstjes likken en tietjes zuigen, klein beetje moedermelk gezogen, want de rest is voor haar dochter :D , hartstochelijk kust ze je nek en je ballen, om dan over te gaan naar 69, zo lekker dat haar gaatje is , likken en vingeren en tongzoenen... het was een aangenaam klein halfuurtje. Je kan ook kiezen voor pzc en kk in haar mondje of haar anaal neuken, maar neuken zonder cd is niet mogelijk, zelfs niet voor 5000 eu zei ze, dus nu weet ge het he

Snow

Toogplakker
19 apr 2016
86
20
Snap het ook niet goed. Bij mij kan het elke keer vol enthousiasme. Ik was vroeger ook al klant misschien is dat de reden

Fonzy

Toogplakker
17 jan 2020
159
71
Zat gisteren in Verversrui 26. Weet niet of dit haar nieuwe vaste stek wordt. :roll:

Fonzy

Toogplakker
17 jan 2020
159
71
Nergens meer te bespeuren. Mogelijk in verlof of elders aan de slag? :roll:

Pura

Snuffelaar
1 mrt 2021
5
0
Ze is nog niet terug en ze doet sinds dit jaar geen nzc meer,toch niet meer bij mij.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
I did not see her today or last week.
She is doing nzc but only with clients from before and only married men.
She is always a great date.
Bareboy

Fonzy

Toogplakker
17 jan 2020
159
71
Is verhuisd naar Verversrui 12/3. PZC doet ze nog maar NZC niet meer.

lighano

Ervaringsdeskundige
2 jan 2017
327
71
Behalve naar't schijnt bij een kleine selectie vaste klanten (nee, ik hoor er zelf niet bij). Aangezien ze voor de rest geen NZC meer aanbied, en eigenlijk ook geen andere speciale diensten, kan ze naar het Archief.

Terug
Naar boven