Alexandra - (vh Maya) Den Haag (vh Breda)

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Over deze advertentie valt veel te melden, maar recensies ben ik nog niet tegengekomen.

maya - new in town
www.kinky.nl/advertentie_?id=557051
> advertentie aangemaakt ma 04-07-2016
* Adverteerde onder vele namen en voor vele steden: Begon als Sandra te Breda, veranderde sept '16 in Vanessa (Breda, in okt '16 Nijmegen), in dec '16 zag ik de naam Roberta (te Arnhem, toen met 13 foto's en gezicht erbij), jan '17 was het Nikky (te Groningen), en adverteert in elk geval sinds mei '17 als Maya, onder welke naam ze onder meer in Tilburg, Haarlem, Vlissingen, Utrecht en Den Bosch ontving.

Huidige advertentie:
(plaatjes klikbaar tot ware grootte)

Hieronder enkele foto's die eerder bij de advertentie stonden:

Advertentie maakt mogelijk deel uit van een groepje met 2 andere advertenties die telkens gelijktijdig verplaatsen, maar dat moet ik nog eens verder uitzoeken.
-

A

Anonymous

Guest
Bedankt voor de info EmenA. Een rede om haar links te laten liggen dus. Jammer want best een mooie body ( op de foto dan he )

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
rubberloos zei:
(...) Een reden om haar links te laten liggen dus. (...)
Dat kan ik niet beoordelen. Er zijn ook rondreizende dames met prima dienstverlening, de hier geroemde Chiti/Miky is daar een voorbeeld van.

Het is altijd een kwestie van gewoon langsgaan en even kort praatje maken. Zolang je niet hebt betaald, kan je gewoon weer vertrekken als je iets niet aanstaat. Afgaande op de vele ontvangstplekken ontvangt deze dame waarschijnlijk in een hotel, en dat geeft nooit problemen uit vrees dat anders het hotelmanagement erbij wordt gehaald.
-

Terug
Naar boven