Alexandra bij prive Tinneke

ljvd52

Snuffelaar
6 dec 2016
5
0
Hallo Weet iemand of alexsandra terug is ?was de laatste tijd niet meer zoveel aanwezig bij prive Tinneke te Brugge bedankt

mustang

Toogplakker
14 dec 2015
36
2
Misschien eens vragen aan Tinneke zelf als ze nog contact met elkaar hebben?
Koester anders je mooie herinneringen met haar want als ze definitief gestopt is heeft vragen waar ze is toch geen zin meer!
Jammer dat je geen wandelervaringen hebt geschreven hier toen je deze of andere dames ontmoet hebt. Tenzij dat ze er niet openbaar mee
adverteerden dat ze NZC aanboden!

A

Anonymous

Guest
Ja ik weet waar ze tegenwoordig zit. Ontvangt Niet meer bij prive tinneke

kleinepiet

Toogplakker
6 aug 2015
33
5
Beste Rubberloos,
Als je weet waar Alexandra werkt, kun je dit aub mededelen, ik zal je altijd dankbaar zijn.

kleinepiet

Toogplakker
6 aug 2015
33
5
Nog steeds geen teken van leven van Alexandra, het begint stilaan dramatisch te worden. Van pure armoede wegens hoogdringendheid naar Luna bij prive Elsje in Oostende geweest. Die heeft een superstrak kutje ( wegens mijn "nickname" ideaal ) maar niet dat echte gfe van Alexandra. Weet er echt niemand waar ze is ?

peterke1969

Toogplakker
13 apr 2016
147
123
Persoonlijk bericht gestuurd naar Rubberloos. Gelezen maar geen reactie gekregen... kwestie van info te delen natuurlijk. Nu weten we ook weer wie we niet moeten beantwoorden als er ooit vanuit die hoek een vraag komt...

Terug
Naar boven