Alex (unforgettable girl) - Nieuwegein ( vh Zoetermeer, Amsterdam, Almere )

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Glijmiddel zei:
Ik weet niet of ik dit moet melden.

Daar gaan we weer,

Afspraak voor vanmiddag gemaakt in het altijd gezellige Almere.

Lijkt wel of het daar altijd een paar graden kouder is maar goed Alex.

Het tijdje er tussenuit gaan heeft haar duidelijk goed gedaan.

Wat ziet ze er vlammend uit van karo/Elza, Sonja, Stefani, Ilona is dit de mooiste Oekraïense dame die bare gaat.

Misschien had ik geluk, alleen vaste klanten, ze was Bloedgeil en reageert altijd goed op beffen.

Geweldig zoals ze met sperma speelt, en smeert en doet.

Glijmiddel

Toppie man,

Je mag dus weer zonder, Ik weet nog niet of ik het nog eens ga proberen iets met haar af te spreken,
Want wat die meid met je sperma doet, maak je niet vaak mee.
zoals ik al zei, die meid is echt Sperma geil, ze love it !!!

underkoffer

Daredevil

Snuffelaar
13 sep 2015
15
0
Alex is echt een unforgettable girl, Alex gaat in je hoofd zitten , number one girl from donetsk.

Let op op hookers staat dat ze afwezig is van 5/12 tot en met 15/1

Echter ze vertrekt 06/12 dus degene die het erop willen wagen morgen nog een kans maar niet voor iedereen een bare garantie.

Daredevil

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Hmm Alex is een van mijn projectjes die work in progress was eind vorig jaar.... Heb haar 1 maal ontmoet.. nog niet bare maar scheelde ook niet veel. Goede hoop op bare in de herkansing alleen laat die even op zich wachten totdat Alex weer retour is.... ik hoop in febr!

Voormalig lid 328

Toogplakker
13 apr 2015
127
4
Ik zag de advertentie van Alex weer. Iemand nog een recente bare ervaring met haar? Ik ben er een keer geweest. Prachtige veile vrouw, maar toen was ze niet over te halen.

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Ik hoop in de komende weken ergens. Beetje druk opt moment en Adam ligt helaas niet naast de deur.... Mocht ik geweest zijn hoor je. Ben ook benieuwd naar jullie ervaringen.

motormuis

Toogplakker
26 jul 2015
51
38
Nu in Zoetermeer, ff zoekfunctie gebruiken in Kinky. Ze zegt uit Amsterdam weg te zijn gegaan omdat ze maar gevraagd werd Bare te doen... Je zou denken dan doet ze dat dus stellig niet (meer) Niets is minder waar. Tijdens een halfuur-date wil ze dat niet, maar tijdens een uur-date ging het vanzelf. Ik had er niet om gevraagd, maar goed verwennen, opwarmen en natmaken en 't gebeurde spontaan. Not inside please... en daar geven we dan maar gehoor aan toch.

De aanpak is als vanzelf, niet tijdens een telefoongesprek vragen, maar er op vertrouwen dat als jij je best doet, zij het toelaat.

Mister22

Toogplakker
19 jul 2016
204
144
Well thats not my experience at all. I was with her a couple of times before. So last week I wanted to try bare but she wouldnt allow it. I tried to reassure her with a recent medical test result I brought with me, but that didnt change her mind. Not the end of the world but there's more.

Next, she changed her attitude. We talked about it, she made a lot of fuss about it. She said she will never do bare. Obviously thats not true, so I was a little disappointed to be lied to. After all, we are on the clock so I dont need to hear all kinds of nonsense. I dont like complication; either she does it or she doesn't. Lets not waste time on it. I had to ask her twice to just stop talking.

And I dont like to get different service to other clients, because I pay thesame and I always treated her correctly.
So I felt like one hour was a waste of time.

cheers!

fastcarsnl

Snuffelaar
13 aug 2016
20
0
Paar weken terug heb ik ook Alex bezocht in Zoetermeer.
Best wel goed te doen met OV. Ik kreeg netjes over de telefoon het huisnummer en als een jong kereltje voor zijn eerste date liep ik met spanning naar de flat en belde aan. Uiteindelijk boven aangekomen en bij de deur aangekomen ging de deur langzaam open. Ik stapte binnen en zag een mooie dame in sexy doorzichtig lingerie. Na een welkom en kusjes liep zij mij voor naar de kamer. Ik mocht uitkleden en zij zat op het bed bekeek mij van top tot teen. Na betaald te hebben moet ik douchen en listerine om de mond te spoelen.
Toen ik terug was in de kamer met doek om mijn middel, liep zij al naar mij toe en ontdeed mij van het doek. Gulzig keek zij mijn lul aan en hield het in haar hand vast. Zij trok mij aan mijn lul en liep terug naar het bed, ik volgde haar.
Zij knielde op het bed en gebood mij ook naast haar te komen. We hebben zo knielend op het bed heftig getongzoend. Ondertussen masseerde zij mijn ballen en trok mijn lul zachtjes af. Ik masseerde haar kutje en met mijn andere hand duwde ik mijn vinger tegen haar anus aan. Zij genoot ervan en ademde diep.
Op een gegeven moment duwde zij mij neer op het bed en begon mij te kussen en te likken. Daarna volgde een uur lang afwisselnde, geile, zachte, harde en kinky sex. Gevolg met een knallend einde. Daarna heeft zij mij nog een lekkere massage gegeven.

Wat een top meid. Ik heb dit al een lange tijd niet meer meegemaakt dat een dame zo lang met mij kon sexen en mij zonder condoom klaar kon pijpen/aftrekken. Iedereen die ooit ervaring heeft gehad met Katr#na (schiedam) en Ir#nka (amsterdam). Zij is zeker een goede opvolgster.

Mister22

Toogplakker
19 jul 2016
204
144
Indeed, she can be very active, I did enjoy that part. But did she do bare sex with you or not?

Cheers!

A

Anonymous

Guest
Iemand onlangs bij Alex geweest, met bare ervaring ? Ze ontvangt nu in Nieuwegein. Ben ooit eens bij haar in Amsterdam geweest maar geen nzc mogelijk.

A

Anonymous

Guest
Vandaag met haar geappt. Had haar aangeraden bij een vriend. Maar die kwam terug dat ze het nooit zonder had gedaan. Appte ze mij dat ze helemaal over de zeik was dat ik haar had aangeraden. Ik heb haar in 2015 en 2016 ontmoet maar ondertussen een ander wandelmobieltje waardoor ze mij niet geloofde dat ik bij haar was geweest. Rare discussie gevoerd, maar komt er op neer dat ze ontkent het zonder te doen en dat ook nooit gedaan heeft (met niemand)
Ik begon zelfs even te twijfelen of het wel dezelfde dame was maar daar heb ik nu geen twijfel meer over. Voor de vaste klanten denk dat het nog wel kan maar de nieuwe.....in ieder geval niet over beginnen, dan gaat ze over de rooie. Als je dus voor bare gaat niet doen, als je met ook oké vindt, blijft het een aanrader.
Ze zit trouwens midden in het centrum van Nieuwegein, betaald parkeren overal!

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Ik was de opener van dit bericht, en zoals je verder kan lezen, is er ooit iemand bij haar geweest met een uitdraai van haar mogelijkheden welke hier besproken waren.
Zij gaf mij daar de schuld van, en ik was sindsdien ook niet meer welkom.
Gisteren haar gebeld en vroeg of ik weer welkom was, het werd een heel gesprek maar ik zou weer mogen komen, maar ncm was haar eis.
Dus of het nog steeds mogelijk is, Ik kan het jullie niet meer mededelen, ooit was ik van haar een vaste klant en gebruikte geen condoom.
Ben nu wel benieuwd of onder haar vaste klanten nog nzc wordt aangeboden.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Je moet wel sociaal gehandicapt zijn om met een screenprint in de hand bare probeert af te dwingen bij dames die hier niet openlijk voor uit komen. :evil:

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Tja ,, :? Vindt ik nou heel jammer dit soort dingen :cool: dat snap ik niet niet en zal het ook nooit begrijpen.. :roll:

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Bareneuker zei:
Je moet wel sociaal gehandicapt zijn om met een screenprint in de hand bare probeert af te dwingen bij dames die hier niet openlijk voor uit komen. :evil:

1 woord voor... kansloos! Is wel een hele mooie dame. Ondanks hoogst waarschijnlijk niet bare... denk ik haar toch misschien binnenkort wel even een bezoekje te brengen.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Deze topic over Alex kan beter naar het Archief omdat een eikel haar nu de gordijnen heeft ingejaagd oftewel bare er niet meer inzit.

A

Anonymous

Guest
Hoe bizar. Met een printje naar binnensjokken en denken dat je dan een goed punt maakt bij een dame....
Dan weet je zeker dat je je zin niet krijgt. En het komt nogal creepy over...

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Als Alex de inkomsten achteruit ziet gaan zal ze weer bare gaan. kwestie van afwachten.

Edit, topic is doorgelezen, gaat alleen maar over dat ze niet zonder meer doet., Archief

Terug
Naar boven