Alex (unforgettable girl) - Nieuwegein ( vh Zoetermeer, Amsterdam, Almere )

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Gisteren voor de derde keer Alex bezocht, en nu deze dame bare genomen (niet ik haar klaarkomen, was de eis), en er werd ook geen toeslag berekend.
Bij de eerste 2 date's kwam mijn "jongen" geregeld er bijna in, maar dat wist ze goed te omzeilen, want als ze goed geil is komt ze boven op je zitten, en begint me daar tegen (op mij) mij aan te rijen.
Zo goed dat mijn 'jongen' er steeds heel dicht in de buurt was om er zo in te glijden.
Verder doet deze dame alles wat ik haar advertentie vermeld staat, en ze maakt het uur ook echt vol, ze ontvangt in een mooie woning en dito badkamer, ook vraagt ze je om 'n slokje listerine te nemen, zodat je lekker fris in je mond bent, en er flink gezoend kan worden, want dat vind ze ook erg lekker.
Wil je haar echt flink geil maken, dan stel ik voor om haar een goede bef beurt te geven, want daar reageert ze goed op, en de rest gaat vanzelf.

Zoals ik al zei, dit was mijn derde bezoek aan haar, dus of iemand het voor elkaar krijg, om haar al bare te kunnen nemen bij een eerste bezoek, dat kan ik niet garanderen.

Haar roots lggen in Oekraine, maar woont daar momenteel niet meer, Ik vergelijk haar een beetje met Karo uit Amsterdam (hier ook al reeds beschreven).
Voor mijn blijft zij een unforgettable girl, waar ik zeker nog eens bij terug komt.

Link Kinky.nl
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/538331-unforgettable-girl/default.aspxRecensie van Hookers:
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=303420
underkoffer

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Dame, komt geregeld op bezoek in Holland, Dus ff wachten, of als je meer wil weten, haar ff een whatsapp-je sturen.
Op haar telefoonnummer van kinky blijft altijd online.

underkoffer

A

Anonymous

Guest
Link doet het gewoon. Vermoed dat ze em offline gooit als ze niet werkt.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Forum leden BEDANKT……………
Iemand van jullie is met een uitdraai van dit forum bij Alex geweest, omdat deze mijnheer ook zonder condoom wilde, ook al was het zijn eerste bezoek aan haar.
Toen ik vanmiddag bij haar was, was ze flink kwaad, en gaf mijn de schuld, dat ik haar geplaatst had.
Ik heb mij eruit kunnen lullen, maar ik mocht vandaag niet meer zonder condoom, of dat gaat veranderen weet ik niet, Maar als dat niet meer mogelijk is bij haar, zal ik haar ook niet meer bezoeken.

Dus ik wil die grote lul bedanken hiervoor,

Ik denk er nu echt over na, of ik hier nog dames ga vermelden, die hiermee niet adverteren, voorlopig hou ik die voor mij zelf.

De groeten……………. underkoffer

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ja, dat is ooit op het vorige forum ook eens gebeurd herinner ik me nog.
Helaas zullen dit soort zaken zo nu en dan toch gebeuren, hoe vervelend dat ook is.
Je kan er idd voor kiezen om dan zulke dames niet meer te recenseren.
Maar goed, een forum heeft wel alleen bestaansrecht als er iets geplaatst wordt.
Dat een enkeling dan zoiets doet is niet best maar om dan iedereen de dupe te laten worden?
Dan kan je net zo goed het forum opheffen.
En kom nu niet weer met die CoT onzin, dat werkte ook totaal niet, werd bijna niks gemeld en zelfs daar
heb je ook geen garantie dat niemand uit de school klapt.
Dus: heel vervelend en niet goed te praten dat dit is gebeurd maar 1e incident sinds dit forum er is naar mijn weten.
Dat valt dan al met al ook nog wel mee. Laten we hopen dat deze persoon diep nadenkt voor hij nog zoiets doet; je
ziet wat ervan komt. En dat geld voor ons allemaal.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Zelf denk ik, dat het iemand is, die hier niets schrijft, en enkel wil profiteren van zulke snoepies, die door ons met geld en inspanning over gaan tot bare.
Van onze vaste leden zal ik zoiets niet verwachten, Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.

underkoffer

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Op het forum van een jaar of wat terug was het wel een vast forumlid dat ook regelmatig recensies schreef.
Iemand zag kans hem te ontmaskeren en hij ging toen diep door het stof en bekende ook dat hij het was.
Bleek dat hij inderdaad persé de dame ook zc wilde en die deed dat niet waarop hij printje liet zien.
Is daarna nooit meer gebeurd en zal een "one stupid moment" zijn geweest.
In de toen aanwezige CoT is hem nooit toegang verleent, maar ach, daar had je ook weinig aan.
Daar stonden amper items in dus is ook beetje doodgebloed.
Laten we hopen dat het nu ook bij dit incident blijft.

A

Anonymous

Guest
underkoffer zei:
Zelf denk ik, dat het iemand is, die hier niets schrijft, en enkel wil profiteren van zulke snoepies, die door ons met geld en inspanning over gaan tot bare.
Van onze vaste leden zal ik zoiets niet verwachten, Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.

underkoffer
Hoe jammer het ook mag zijn, het is een forum en alles wat iedreen hier schrijven is op zich op eigen risico.
En zij is de grote verliezer want op papier is ze nu 1600 potentiele klanten kwijt omdat je schreef dat je niet meer zonder mocht.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Daar heeft Samurai ook een punt: het werkt soms ook twee kanten op.
Ze zou zeker een flink potentieel nieuwe klanten aantrekken op deze manier.
En dame kan altijd nog zeggen dat ze beslist om wel of niet zonder te doen ter plekke.
Al ben ik daar nooit een voorstander van maar goed.

A

Anonymous

Guest
Misschien zit ze helemaal niet te wachten op 1600 potentiele klanten met wie ze in discussie moet of bare wel of niet kan?
Genoeg meiden die het doen omdat ze zich prettig voelen met een klant, wil helemaal niet zeggen dat ze daar ook met anderen voor openstaan?
Ja, ze doen het heus ook met anderen bare, maar dat zegt helemaal niks!

A

Anonymous

Guest
PeeweeHerman zei:
Misschien zit ze helemaal niet te wachten op 1600 potentiele klanten met wie ze in discussie moet of bare wel of niet kan?
Genoeg meiden die het doen omdat ze zich prettig voelen met een klant, wil helemaal niet zeggen dat ze daar ook met anderen voor openstaan?
Ja, ze doen het heus ook met anderen bare, maar dat zegt helemaal niks!
En daar hebben we de trailer trash weer. Best intelligent voor iemand die thuis zitten met een bijstandsuitkering.
Ik schreef potentiele klanten. Ga dat nou met hulp van google uitzoeken wat dat betekend.

A

Anonymous

Guest
Had haar al getipt bij Cerato omdat die duidelijk van die Oekraïense dames houdt die bare gaan,

Ook met het verzoek om de dame niet te recenseren omdat dan de fun snel over zou zijn.

Na de recensie van underkoffer een pm gestuurd dat het niet slim was om deze dame te recenseren , en zie daar wat er gebeurd is.

Ik heb verschillende bare dates met Alex mogen beleven maar idd er is een of andere malloot die met de recensie van hier gevraagd heeft of hij ook bare erop mocht.

En bij mij ging daarna ook het rubber erom , Alex geeft een ongekende service en het uiteindelijk af laten maken met een pzc , cim.

Want neuken met een condoom is hetzelfde als een auto met deuken. Het ziet er niet uit.

Glijmiddel

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Gisteren Alex nog gesproken, ik wist dat het haar laatste dag was in Nederland, en wilde haar graag nog even bezoeken.
Maar NEE, ik was niet meer welkom.
Dus maar uitkijken naar een nieuwe dame, maar zal ik dan wel voorzichtig mee omgaan (het vermelden hier).

Voor de mannen, die nog wel met haar willen kennismaken, ze komt wel weer terug, en je kan haar altijd whatsapp. om te horen wanneer ze weer in ons midden is.

underkoffer

A

Anonymous

Guest
Alex komt altijd terug, ze is een slimme dame en zakelijk goed onderlegd. Toen de oorlog op de Krim uitbrak heeft ze haar hele familie in veiligheid gebracht naar een buurland. Ze heeft attitude , ballen, brains, sjoege.

Glijmiddel

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Zit nu in Almere. Alleen wat heb je eraan als ze nu alleen met rubber doet?

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Bij Alex kon je als vaste klant haar gewoon nemen zonder condoom en zonder extra $$$,
Maar als je hierboven mijn verhaal heb gelezen, mag ik niet meer langs komen,
Ze is zeker een lekkere en mooie dame, Maar inmiddels heb ik ook andere snoepjes weer ontdekt
t.w. Sonja, Ilona, stefanie allen uit Rotterdam, dus mis ik Alex niet meer, deze dames doen zeker niet onder aan Alex.

Zelf denk ik dat Alex het wel weer zal doen, want ze geniet er zelf ook dubbel van, want zodra het sperma uit haar doosje liep, ging ze er mee spelen, vingers er in en daarna de vingers aflikken.
Ze is dus echt sperma geil.

underkoffer

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Ja maar je moet wel een paar keer langs zijn geweest voor dat ze de rubber terzijde legt. Daar heb ik te weinig geduld voor.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Bareneuker zei:
Ja maar je moet wel een paar keer langs zijn geweest voor dat ze de rubber terzijde legt. Daar heb ik te weinig geduld voor.

Inderdaad, ik zou niet weten, wie er gelijk voor de eerste keer in mocht zonder rubber.

underkoffer

A

Anonymous

Guest
Ik weet niet of ik dit moet melden.

Daar gaan we weer,

Afspraak voor vanmiddag gemaakt in het altijd gezellige Almere.

Lijkt wel of het daar altijd een paar graden kouder is maar goed Alex.

Het tijdje er tussenuit gaan heeft haar duidelijk goed gedaan.

Wat ziet ze er vlammend uit van karo/Elza, Sonja, Stefani, Ilona is dit de mooiste Oekraïense dame die bare gaat.

Misschien had ik geluk, alleen vaste klanten, ze was Bloedgeil en reageert altijd goed op beffen.

Geweldig zoals ze met sperma speelt, en smeert en doet.

Glijmiddel

Terug
Naar boven