Alesy (vh Lory, Raysa) - Antwerpen

kater123

Toogplakker
7 feb 2018
186
4
Terug als Raysa in Antwerpen. Is een maandje naar Roemenië geweest.

Ik kan er niet aandoen, maar zo lekker pijpen, rimmen, in al haar gaatjes neuken... Denk niet dat je er betere vind voor 80 euro. Ik geef haar trouwens steeds 100. Enige min puntje, haar doekjes zijn op... Dus een wasje erna zit er niet echt in.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Hi my fellow perverts I was horny on Friday so I looked at Redlights.And found this .
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/alina-fuuullll-service-analll-for-you.htmlI called and arranged a 1 hour date with all the extras for €150.
The place was in Quellinstraat.
When I arrived I phoned and was directed up .
When I got upstairs the door was opened up by Raysa who I had visited before.
The girl who I booked was busy
did I want to call back or go with her ?
I had a nice time with her before so I went with her .
No washing I was the first today.
I started to finger her while she pzc then straight to nzc creampie finish .
I was back outside after 25 minutes .With Raysa this cost €70 .
Bareboy

A

Anonymous

Guest
Een maandje ,geleden ook is bij raysa geweest.
Is een rustige ,en slanke , haar 100 gegeven ,en haar op de rand van het bed gezet ,hem rustig in haar keeltje geschoven, tot het einde, haar nadien omgedraaid en zo wel vaginaal ,als anaal gepakt, is een rustig en gewillig meisje , of ik nog terug ga ? Weet ik niet ,is langs een grote baan ,en iedereen ziet je voor de deur staan , een andere locatie zou leuk zijn .

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
3 weken geleden deze meid bezocht nadat ik geen antwoord kreeg van een dame. Niet echt mn ding mn ze maakt het wel nr je zin. Ik wisselde leker af met kut en kond en dat vond ze allemaal prima. Uiteindelijk alles in haar kutje gespoten daar ik dat nog steeds liever heb. Een leuk adresje als je opties op zijn vr me.

Mövenpick

Toogplakker
5 dec 2017
170
7
In de maand mei deze dame eens bezocht na het lezen van de recensies over haar en haar diensten.
Moest op straat wachten tot ze klaar was met de vorige cliënt.
Tengere dame die niet veel zegt, je zou zeggen bedeesd.
Zij doet alles wat je vraagt te doen, zelf geen initiatief buiten pijpen en trekken, maar dan eerder als bandwerk. Wat mij niet verwonderd, zij krijgt de ene na de andere over zich.
Geen wasje door haar, heb ik zelf inititiaaf toe genomen omdat zijn niet zelf aanstalten maakte. Zeer gevaarlijke badkamer met douche, vloer lag kletsnat en lichtschakelaar hangt half van de muur met de bedrading open :eek: :eek:
Haar eerst lekker laten pijpen, gaat niet zo diep, maar je kunt je lul in haar keel duwen. Tongzoenen doet ze ook, maar op vraag en dus niet passioneel. Gemakkelijk in de kut en wisselen met het kontgaatje en weer pijpen.
Kutje witgekalkt. Omdat het zo warm was, kort bezoekje.
6/10 maar, en dit voor een groot deel omwille van de accomodatie.

bobo

Toogplakker
7 jun 2015
69
4
Maandag jl. nog een geweest en zit inderdaad op een nieiwe locatie aan een drukke baan met weinig parkeermogelijkheden :!:

Eerder verlegen maar gewillig meisje, correct maar ook niet meer...

Wel inderdaad zelf om een wasje voor en achter moeten vragen.

Hier nog een foto van onze deeptroath :lol:

bobo

Toogplakker
7 jun 2015
69
4
Geen idee ... ik heb wel degelijk haar keeltje geneukt maar geen 10 minuten :eek:

Is niet echt menselijk en zowel de DPV als ik houden wel van wat afwisseling :D

slikkenofstikken

Toogplakker
14 jul 2017
84
1
Bij Raysa is zeer veel mogelijk, maar op een eerder rustige manier. Keelneuken is dus niet haar ding. Maar laat ze doen en ze gaat wel een paar keer tot diep in haar keeltje ....

Edit CWP
Geen oproepen in topics, kansloos namelijk.

A

Anonymous

Guest
Ik ben er eens overdag geweest ,weet iemand op ze snachts ontvangt ,?Er staat 24/7 .

Terug
Naar boven