Alesy (vh Lory, Raysa) - Antwerpen

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Hi my fellow perverts.
I visited her last week .
A very shy but nice girl .
A good long blowjob I
had trouble not finishing in her mouth.
I had a nice long fuck in many positions .Very responsive when the fucking started very wet .
Creampie to finish .
All no condom
€120 for 1 hour .
I stayed 1 hour plus 5 minutes .
Room is very basic but clean.
Bareboy

johanalmelo

Toogplakker
25 jun 2015
135
8
Vanmiddag ook maar even langs gegaan. Halfuurtje 80 euro. Alles zonder. Pijpen; laat zich diep nemen tot bijna kokhalzen. Neuken; laat alles toe. Foto's kloppen. Was wel een komen en gaan van mannen. Vriendin ( die zelf ook op dat adres ontvangt, maar zei dat ze vandaag een vrouwenprobleem had) beantwoort de telefoon. Ik moest voor de deur wachten terwijl vriendin bij mij bleef staan en sigaretje rookte. Kwam daar alweer een man van buiten naar binnen lopen (kende hem niet). Vriendin mopperen dat wij geen tijden doorgeven hoelaat we willen komen. Maar ja, zij geeft direct adres met nummer door. Deze man ging maar weer even naar buiten. Maar goed. Wij wachten tot man die al binnen was, klaar was. Na 10 minuten kwam die naar buiten ( kende hem ook niet) en ik naar binnen. Lopende band dus. Ik mijn ding gedaan en klaargekomen in kutje. Druipte naar buiten. Raysa haalde een vochtige tissue over haar kutje en kleedde zich weer aan. Dus je neukt gewoon in de sop van je voorganger. Ik geef het maar even door. Verwacht geen GFE. Gewoon even snel laten pijpen en neuken. Succes ermee.
Oh ja, toen ik naar buiten kwam stond die andere man al te wachten voor de deur, samen met vriendin.

A

Anonymous

Guest
Is bij de meeste zo .Is dat toch wat we willen ?Er is bij de meesten geen 15 minuten tussen of de volgende klant pompt her sletje vol l 😄 toch leuk .

onvermoeibaar

Toogplakker
6 apr 2015
90
1
Ben ook geweest vorige week zondagavond. Mooi meisje, vriendelijk en verzorgd. Zo goed als GFE. Ben twee x gekomen in haar poesje.

lighano

Ervaringsdeskundige
2 jan 2017
327
71
Met een beetje onderhandelen heb ik de prijs tot € 70 / 30 min kunnen krijgen, al viel dat niet mee. Niet omdat ze (haar vriendin) moeilijk deed, wel omdat hun Engels gebrekkig is. Via tekst gaat het nog, maar voor mondeling moest ik toch mijn best doen haar te begrijpen. Raysa zelf is ook moeilijk verstaanbaar.
Nog even de volgende kanttekening maken: het was een "rustige" periode, er was niemand voor en niemand na mij. Misschien dat ik daarom de prijs iets lager kreeg dan hier eerder gemeld?

Raysa zelf is redelijk knap, maar verwacht geen fotomodel. Kleine borstjes, maar niet slap. Ze is nog jong. Ze ontvangt in een klein kamertje, dus ik vermoed dat indien er wachtenden zijn, zij buiten op de smalle trap of op straat moeten wachten. Iemand die dat kan bevestigen?
Enfin het kamertje op zich volstaat, idem voor het bed. Raysa doet redelijk wat moeite al is ze soms wat passief qua actie. Maar je kan ze wel wat "aanmoedigen". Zo was pijpen eerst bijna saai, zo rustig dat ze het deed. Na wat aan te moedigen werd dat al een pak beter!
Daarna maakte ze aanstalten om op mij te komen zitten, zonder naar een condoom te zoeken of te grijpen. Ze keek me wel vlug aan vroeg "you first here?" waarop ik maar "no no" zei :D En jawel hoor, zelfs zonder het te vragen kwam ze zo op mij rijden. Fantastisch! Geen idee of ze moeilijker had gedaan als ik "yes" had geantwoord.

Ik heb mijn 30 minuten, ondanks vroeger klaar te komen, er uit gekregen, ze bleef nog een hele tijd tegen mij liggen waarbij ik met haar kon spelen. Maar zoals gezegd: ik kwam blijkbaar juist op een rustiger moment, dus het kan wel...

kater123

Toogplakker
7 feb 2018
186
4
Dit vind ik erg, het meisje doet super haar best en dan 10 euro eraf pingelen?? Nee ik heb haar 100 gegeven ipv 80 en weet je de volgende keer was het dubbel zo goed, ze deed echt haar best!

nightcrawler

Toogplakker
21 mei 2015
77
13
lighano zei:
Met een beetje onderhandelen heb ik de prijs tot € 70 / 30 min kunnen krijgen, al viel dat niet mee. Niet omdat ze (haar vriendin) moeilijk deed, wel omdat hun Engels gebrekkig is. Via tekst gaat het nog, maar voor mondeling moest ik toch mijn best doen haar te begrijpen. Raysa zelf is ook moeilijk verstaanbaar.
Nog even de volgende kanttekening maken: het was een "rustige" periode, er was niemand voor en niemand na mij. Misschien dat ik daarom de prijs iets lager kreeg dan hier eerder gemeld?

Raysa zelf is redelijk knap, maar verwacht geen fotomodel. Kleine borstjes, maar niet slap. Ze is nog jong. Ze ontvangt in een klein kamertje, dus ik vermoed dat indien er wachtenden zijn, zij buiten op de smalle trap of op straat moeten wachten. Iemand die dat kan bevestigen?
Enfin het kamertje op zich volstaat, idem voor het bed. Raysa doet redelijk wat moeite al is ze soms wat passief qua actie. Maar je kan ze wel wat "aanmoedigen". Zo was pijpen eerst bijna saai, zo rustig dat ze het deed. Na wat aan te moedigen werd dat al een pak beter!
Daarna maakte ze aanstalten om op mij te komen zitten, zonder naar een condoom te zoeken of te grijpen. Ze keek me wel vlug aan vroeg "you first here?" waarop ik maar "no no" zei :D En jawel hoor, zelfs zonder het te vragen kwam ze zo op mij rijden. Fantastisch! Geen idee of ze moeilijker had gedaan als ik "yes" had geantwoord.

Ik heb mijn 30 minuten, ondanks vroeger klaar te komen, er uit gekregen, ze bleef nog een hele tijd tegen mij liggen waarbij ik met haar kon spelen. Maar zoals gezegd: ik kwam blijkbaar juist op een rustiger moment, dus het kan wel...

lighano. Respect is bij u blijkbaar ver zoek hé !!!!!! :evil: :evil: :evil:

A

Anonymous

Guest
Juist terug van haar ik was er aleen ze vroeg 100€ vor een uurtje

Pijpen was matig er werd niet gesproken over een condoom ze kwam ineens op mij zitte en begon me te berijden eerste lading zo in haar gespoten 5 minuten bekomen endan begon ze me terug recht te pijpen en naar doggy gegaan en 2de lading gedopneerd .

A

Anonymous

Guest
Hallo kan ik daar binnen in haar appartement met een rolstoel? Mike

kater123

Toogplakker
7 feb 2018
186
4
Deze week bisnummerke gedaan met haar... 90 euro betaald.
HAd wel gebeld naar ander nummer, maar denk dat ze klanten een beetje verdelen.

tvd80

Snuffelaar
2 jul 2015
14
3
Vorige week heb ik Raysa ook bezocht. 100€ voor een uurtje betaald.
Ik kan de eerdere reacties bevestigen. Met de foto's van haar advertentie is niet geknoeid, het is een vriendelijk, knap meisje. Op de vraag "Condom?" volstond "No" als antwoord. Daarna deed ze haar kleertjes uit, en begonnnen we aan de actie.
Pijpen was rustig, maar zolang ik geen aanstalten maakte om iets anders te doen bleef ze gewoon voortdoen. Daarna ff gebeft om de hygiene te keuren (OK bevonden :) ). Nzc geen probleem met interne donatie. Daarna ff gepauzeerd (conversatie nogal moeilijk want haar Engels is heel beperkt), waarna ik ze vroeg om me terug te pijpen. Tweede rondje afgewerkt met interne donatie, en dan zat mijn uurtje erop.
Het is geen klokkijkstertje, maar er gaat geen initiatief van uit.
Of ik hier nog terugkom weet ik niet. Ik verkies toch iets rijpere vrouwen, die zelf wat meer initiatief nemen.

Terug
Naar boven