Alessandra - (Trans) Mechelen

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12

Tom

Snuffelaar
10 okt 2015
24
23
De gewone standaardprijs van elke trans. 100 voor een half en 150 voor heel uur.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Dat is inderdaad wel de standaardprijs aan het worden, ik ga binnenkort eens een afspraak maken.
Laatste vraag, is het adres waar ze ontvangt een beetje handig? Ik kom namelijk enkel in die hoek tijdens de wekelijkse afspraak in Brussel.

Ik zal mijn ervaring hier posten!

Tom

Snuffelaar
10 okt 2015
24
23
De ontvangst is op een gewoon privé adres vlakbij het station waar je ook makkellijk kan parkeren.

bodhi

Snuffelaar
3 jun 2015
22
2
Deze ook bezocht. Vlot contact en snelle afspraak. Mooie meid. Was geile sessie , geen condoom gezien. Ook staand geneukt en dan heerlijk klaargekomen. Herhalingsgevaar,als ze nog in Mechelen blijft, vrij groot.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Eind vorige week een bezoek gebracht, het is een mooie dame deze trans.
Wel kwam ze tijdens het pijpen al vrij snel klaar en daar maakte ze haar excuses voor. Ik heb ze heerlijk geneukt en ben 2 maal klaar gekomen in d'r.
Het is een geile opdonder en ze ziet er echt geweldig uit.

Ze zei dat ze binnenkort weer zou vertrekken uit Mechelen, maar of dit was om me te verleiden tot snel weer een afspraak was mij niet geheel duidelijk.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Mondje vol, lekker hoor! Smaakte ook heerlijk, wel jammer dat ze snel kwam maar ik kon ze wel verder pijpen. Ze bleef goed stijf.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Onder het motto dat je alles eens moet proberen in je leven, heb ik gisterenavond een afspraak gemaakt bij Alessandra in Mechelen. Op haar foto's ziet ze er heel vrouwelijk uit. Vandaar.

Toen ze me binnen liet in haar mooie appartement, vond ik haar al iets minder knap dan op de foto's. Smaken verschillen uiteraard.

Nadat we het financiële deel netjes hadden afgehandeld, belandden we samen in bed. PZC en NZC was allemaal geen probleem. Er werd zelfs niet over gesproken. Wat me wel stoorde, was dat ze plots selectief doof leek. De sex moest zoals zij het wou. Mijn vragen en suggesties werden steevast beantwoord met een simpele I don't understand...

Soit. Nadat ik na ongeveer 20 minuten al een eerste keer was klaargekomen, maakte ik me gereed voor de tweede ronde. Maar ze maakte me duidelijk dat die er niet ging komen want het was al middernacht. Tja, wel niet zo leuk dat ze me dan juist voor een vol uur had laten betalen.

Voor mij persoonlijk was het geen goede ervaring. Vooral dat ik na 20 minuten al mocht beschikken, stoort me. Herhalingsgevaar is dus compleet onbestaande.

Voor wie toch wil langsgaan: het zijn helemaal niet haar laatste weken in België zoals haar advertentie doet vermoeden. Vanaf volgende week gaat ze een vijftal dagen op vakantie naar Italië en daarna is ze terug in Mechelen.

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
lieverleffe zei:
Soit. Nadat ik na ongeveer 20 minuten al een eerste keer was klaargekomen, maakte ik me gereed voor de tweede ronde. Maar ze maakte me duidelijk dat die er niet ging komen want het was al middernacht. Tja, wel niet zo leuk dat ze me dan juist voor een vol uur had laten betalen.
Bijna alle transen zondigen daar tegen.

En als je 100 euro / 30 min betaalt geven veel transen minder service (bijv. gaan moeilijk doen over pzc, laat staan dat nzc mogelijk is) dan als je voor een uur betaalt.

Tip: vermijd zeker diegenen die massa's foto's plaatsen en soms 200 euro/u (ipv de gebruikelijke 150 euro) vragen, dat zijn echte diva's en tenzij je zelf een adonis bent of door een andere reden bij hen in de smaak valt, zal de service meestal dik tegenvallen en proberen ze je zo snel mogelijk klaar te doen komen.

Lees vooral de reviews, op youppie staan er veel reviews (op hookers minder) maar daar is nzc taboe (het wordt soms tussen de lijnen vermeld maar de moderators censureren daarop fel) en zoals op elk seksforum zijn sommige reviews complete verzinsels.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Haha. Leuk detail lees ik daar op hoookers. Kreunen mag inderdaad niet want hé mag haar buren niet storen!

Bern

Toogplakker
7 jun 2018
61
9
Wat raar, volgens de recensies zijn de fotos waarheidsgetrouw maar onderaan zie je een filmpje met haar pik die duidelijk geen 20cm is... Ook geen tien * 2 cm maar waarschijnlijk ertussen in. Is er wat gekrompen of heeft hij niet zo goed gekeken voordat hij naar haar toe ging.

Ik zag ook geen oebis foto staan tussen haar tientallen fotos dan weet je al dat het waarschijnlijk niet echt een selling point is.

Bern

Toogplakker
7 jun 2018
61
9
Bern zei:
Wat raar, volgens de recensies zijn de fotos waarheidsgetrouw maar onderaan zie je een filmpje met haar pik die duidelijk geen 20cm is... Ook geen tien * 2 cm maar waarschijnlijk ertussen in. Is er wat gekrompen of heeft hij niet zo goed gekeken voordat hij naar haar toe ging.

Ik zag ook geen penis foto staan tussen haar tientallen fotos dan weet je al dat het waarschijnlijk niet echt een selling point is.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Aanvulling, pik is zeker geen 20 cm, de 15 haalt ze echt wel. Verder heb ik van buren geen last gehad en heeft ze zich, althans bij mij behoorlijk laten gaan. Of ze waren er natuurlijk niet...

Ook geen gedoe met "don't understand" en eigenlijk was ze zelfs erg lief en erg meegaand, maar de ene dag is de ander niet...

Jean Vissers

Toogplakker
13 apr 2015
30
4
Ben er ook nog eens naar toe geweest en me enkel laten pijpen zonder omdat ze er zeker niet fris uitzag (ze stonk).
Maar de nood was er dus haar mondje volgespoten.
Herhalingsgevaar is nu wel weg (is best wel mooie trans).

Terug
Naar boven