Alesia - Zaventem

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
https://www.redlights.be/profiel/alesia-14/
Deze jonge meid net geneukt. Werkt in hetzelfde app als Miruna, Nicol enz.
Voor mij geen hoogvlieger eerlijk gezegd. Pijpen was matig en bij het neuken moest ik het heel rustig houden omdat ze anders pijn had. Nu dit laatste zal ni door mijn lid zijn mr eerder dat zr mss toch goed te doen heeft?

In ieder geval vr 100€ met interne donatie mag je al bij al ni teveel klagen eh.

Bijlagen

• alesia-20181116211716.jpg
    alesia-20181116211716.jpg
    112,8 KB · Weergaven: 123

kater123

Toogplakker
7 feb 2018
186
4
Janneman zei:
https://www.redlights.be/profiel/alesia-14/
Deze jonge meid net geneukt. Werkt in hetzelfde app als Miruna, Nicol enz.
Voor mij geen hoogvlieger eerlijk gezegd. Pijpen was matig en bij het neuken moest ik het heel rustig houden omdat ze anders pijn had. Nu dit laatste zal ni door mijn lid zijn mr eerder dat zr mss toch goed te doen heeft?

In ieder geval vr 100€ met interne donatie mag je al bij al ni teveel klagen eh.

Kloppen de foto's?
************straat of in motel in de buurt, misschien dat ik er straks gebruik van kan maken

Geen adressen Kater !

lassie

Toogplakker
12 jun 2015
161
36
nee, privéadres in appartement. Afspreken per sms en je mag niet aanbellen anders krijgen ze daar ruzie met de buren
foto's kloppen nagenoeg perfect

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Ik heb onlangs ook een date gehad met Alesia.
Had eigenlijk afspraak met Nikol gemaakt, maar bij binnenkomen zei ze dat ze Nikol was. Ik vertelde haar dat ze eerder op Alesia leek, ze keek verlegen weg :D .
Maar goed, ik vertelde haar dat ze wel ok was.
Ze is echt klein van gestalte, denk zo een 1m50 en vertelde dat ze 18 was. Ze heeft alleszins een lekker strak lichaam en ditto tieten. Douche, was niet nodig zei ze want ik zag er clean uit. Ze doet inderdaad alles wat voorzichtig en een gfe zal je niet krijgen. Na het klaarkomen vroeg ze om nog even te knuffelen terwijl ik nog in haar zat, maar daarna was het gedaan. Voor mij al na 15min want kwam gewoon te snel klaar in haar smalle doos :roll:

Bij het buitengaan zag ik ook Mara en Monika welke op op RL staan te Zaventem. De echte Nikol waarvoor ik eigenlijk kwam niet gezien.

Heb trouwens wel moeten aanbellen want toen ik smste dat ik voor de deur stond en vroeg welke bel werd er niet meer geantwoord. Na 10min wachten een gokje gewaagd op welk verdiep het was en zo toch maar aangebeld. Gelukkig had ik juist gebeld.
Tip: Op het eerste verdiep moet je zijn.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Gisteren bezocht. Had op een andere meid gereageerd mr Aleisa deed open. Heeft haar haar rood geverfd btw.

Waar de 1ste date echt niet top was moet ik toegeven dat deze een heel ander verhaal was. Na haar poesje even te proeven voelde ik haat schokkend klaarkomen. "You made me cum" zei ze. And now im really horny. Hopla missionaris erin waarop ze me aanspoorde flink te neuken terwijl ze me tongkuste. Doet ze normaal ook niet volgens mij. Ze voelde dat ik ging klaarken en ze vroeg me om alles in haar te deponeren. Nadien nog wat kussen toen ik er nog in zat en vertelde ze me dat ze zondag vertrok tot Februari.

Terug
Naar boven