Alesia ( vh Rozi, Julia, - Rotterdam

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Thanks CWP.

Dame klonk wel vriendelijk aan de telefoon. 150 uurtje zonder en 170 incl anaal. niet intern klaarkomen in pussy.

Gezien de reacties toch maar even niet....

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Klein dossier over deze advertentie, zonder de pretentie compleet te zijn.

Alesia - New -hot-sexy-elegant...
http://www.kinky.nl/advertentie_?id=554057> advertentie is aangemaakt ma 23-05-2016 als Kamila te Rotterdam.
> juni '16 veranderde de naam in Alesia en stond nzc niet meer aangevinkt bij de mogelijkheden.
> aug '16 stond de advertentie een aantal weken offline
> okt '16 veranderde de naam in Aleksandra, met daarbij ook gezichtsfoto's, zie hieronder

> mei '17 veranderde de naam in Rozi, waarbij op het rechteronderbeen een tatoeage was te zien.

> begin juli '17 veranderde het telefoonnummer naar het huidige nummer en werd onder meer ontvangen in Amersfoort en Eindhoven.
> begin sept '17 veranderde de naam in Julia te Rotterdam, zie hieronder

> 23 sept '17 zag ik dat de naam was veranderd in Monik en begin deze maand bleek dat de eerder in juni '16 gehanteerde naam Alesia weer werd gevoerd, die er nu (nog) staat:

-

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Ben bij deze dame geweest toen ze in Amersfoort ontving. Bare en Anaal zonder in de keuzepakket genomen. Anaal is toch niet mijn ding. Uiteindelijk bare geneukt waarbij ze tijdens de daad aangaf niet in haar klaar te komen. Uiteindelijk was er toch een gedeelte van mijn zaad in haar vagina gespoten. Inderdaad : plichtmatig maar wel aardig.

Terug
Naar boven