Aleksandra - Gent/Antwerpen

jonaszc

Toogplakker
13 nov 2023
78
41
Contact mee gehad, nzc is mogelijk maar je mag niet in haar klaarkomen...
Dus dan heeft het voor mij niet zoveel zin om er me af te spreken...

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Heerlijk poppetje om te zien. Niet intern klaarkomen zou ik voor lief nemen als ze er zo uit ziet en de service verder goed is. Maar twijfelachtig: op fotos bedekt ze haar gezicht met mobieltje. En weer op andere fotos staat ze er wel met gezicht op . Kortom: kloppen de fotos wel?

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
tegen mij zei ze dat CIP mocht. Via Whatsapp. maar niet geweest omdat ik denk dat het andere foto's zijn.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Mogelijk zit er dikke puisterige rukker achter de advertentie. En worden de mobiele nrs van de belangstellenden verzameld. Die krijgen dan weer WhatsApp bedreigingen + dat ze moeten dokken.

stille genieter

Toogplakker
25 apr 2018
46
13
Ben er afgelopen zondag geweest. Betaald voor een half uurtje, na 10 minuten weer buiten. Geen zoenen, geen beffen ......, neemt geen initiatief, je kan beter een pop neuken. Zijn geen geld niet waard. Schade 100 + 50 nzc.

jonaszc

Toogplakker
13 nov 2023
78
41
Is al over geschreven : Edit moderatorteam: link verwijderd na samenvoegen van de topics.

Wegblijven is de boodschap

Laatst bewerkt door een moderator:

johanalmelo

Toogplakker
25 jun 2015
135
8
Ik schrijf niet snel slechte referenties, maar maak nu toch echt een uitzondering en had de reviews van mijn voorgangers gewoon moeten geloven. Dit meisje, hoe mooi ze ook is, moet je gewoon links laten liggen. Zit er alleen om, samen met vriendin A.n.a., ons geld, letterlijk en figuurlijk, uit de zakken te kloppen. Ik spendeer er geen woorden meer aan dan alleen: mijden deze meiden.

Eurobel

Ervaringsdeskundige
9 nov 2020
379
352
https://www.redlights.be/profiel/aleksandra-23
Vandaag wou ik een afspraak met Ana hebben (zie ander verslagje)
Echter deze Aleksandra deed open, ze is jong, slank en knap en daarbij eindigt het allemaal.
Ik zat met een broek vol goesting dus dan gaat redelijk denken niet meer en dus ging ik toch binnen.
Na afgerekend te hebben (150€, 30 min alles zonder) gingen we op bed.
Vanaf dan enkel gezeik... tongzoenen (3x vooraf afgesproken) kon niet meer. Gewoon zoenen draaide ze ook haar hoofd weg. Aan haar haar mocht ook niet geraakt worden net zo min als aan haar oren. Borsten ging nog net al werd ik daar ook weggeduwd.
Ik probeerde haar op te warmen met een goede befbeurt, 10 minuten zonder enige reactie, ze lag erbij als een paspop.
Mijn goesting was al ferm gezakt dus liet ik haar pijpen, ze deed een poging maar ook dit was alles behalve verdienstelijk.
Gelukkig was ik wel stijf geworden en dus gingen we over tot het neuken, ook hierbij geen enkele interactie, ze draaide haar hoofd weg.
Ik besloot maar te spuiten omdat ik anders mijn stijve nog zou verliezen door het povere schouwspel.
Na amper 20 minuten stond ik terug op straat.
Herhalingsgevaar 0!!!!!
Tip: BLIJF WEG VAN DIE 2 HOEREN UIT WIT RUSLAND (Belarus)

Bijlagen

• Aleksandra.JPG
    Aleksandra.JPG
    109,1 KB · Weergaven: 317

Carp2386

Toogplakker
15 dec 2021
89
31
Iemand nog geweest ? Bij mij komen men berichten whatsapp niet meer aan dus vrees geblokt, waarom geen idee haha niets speciaal gedaan of gevraagd 😳

Terug
Naar boven