Ainoha - Antwerpen

StappenPlan

Snuffelaar
16 jun 2025
3
2
Ik ben al verscheidene keren Ainoha geweest. Ze is voor mij echt geweldig.
Buiten de eerste keer bij is het altijd bare geweest.
Ze speelt bij mij altijd het leuke rolletje dat het niet mag en dan duwt ze er hem uiteindelijk bare in omdat ze te opgewonden is. Heerlijk.
Smeekt ook altijd om in haar klaar te komen.

zorro

Ervaringsdeskundige
11 mei 2017
313
78
raar dame
ik had een afspraak gemaakt met haar
ik was aan de deur
als ik vroeg of ze klaar was ed wordt ik geblokkeerd
was tegenover opera aan winkel "addict"

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Ff een vraag, ik lees dit toevallig en jullie moeten allemaal gewoon zelf weten waar en bij wie je hem erin hangt alleen jullie hebben het steeds over "zij", mij is toch altijd geleerd op school dat zodra er een piemel aan hangt we het hebben over "hij"
Voor de rest veel plezier verder 😊

Vctheman

Snuffelaar
20 nov 2021
14
8
Ik vind dat dit altijd in de tittel zou moeten staan dat het om en homo of travestiet of zo gaat en voor de duidelijkheid zolang er een Piet is is het ook geen trans vind ik

Babs

Toogplakker
13 jul 2015
94
89
Ik vind dat dit altijd in de tittel zou moeten staan dat het om en homo of travestiet of zo gaat
🙈🙈🙈 Het staat toch onder de juiste rubriek? Naam en locatie lijkt mij voldoende als "TITTEL"😄 Trouwens, transen die geen "Piet" meer hebben, zullen adverteren als vrouw.

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
Toch weer niet heel die discussie over vrouw/man, piet of niet....
De bedoeling hier zijn recensies. Wie wilt leest en/of gaat haar/hem neuken. Wie daar problemen mee heeft, slaat deze duidelijke rubriek over.
Ik stel voor dat de moderator heel het gezever delete.

EDB74

Toogplakker
13 jul 2017
99
24
Het gaat hier niet over hij, zij, het. Het gaat hier over hoe de date was. Nu met deze zij, hij, het ook rare dingeb meegemaakt. Eens aan de mocht huiswaarts keren om later terug te komen. Niet op in gegaan en dan duwt ze uw gsm vol gezever. Wegblijven.

bestofboth80

Snuffelaar
26 nov 2020
22
9
Prima als je wegblijft. Was er gisteren weer voor een uur en alles inclusief. Lang geleden dat ik zo uitgewoond ben. Geweldig en we hadden extra keukenpapier nodig om haar sperma uit mijn gat op te vangen. En waar het mijne is gebleven, geen idee. Hele bed moet verschoont worden denk ik.

Kortom, topper weer. En voor de klagers: ik betaal 200 en er is ieta van een klik denk ik.

L'Amour Toujours!

Ervaringsdeskundige
27 apr 2022
307
364
Ff een vraag, ik lees dit toevallig en jullie moeten allemaal gewoon zelf weten waar en bij wie je hem erin hangt alleen jullie hebben het steeds over "zij", mij is toch altijd geleerd op school dat zodra er een piemel aan hangt we het hebben over "hij"
Voor de rest veel plezier verder 😊
Mo vint toch bedankt wi Peter we wisten wiender daddier ni daddat over vinten ging! Jawukke zeg

Terug
Naar boven