Ainoha - Antwerpen

bestofboth80

Snuffelaar
26 nov 2020
22
9
Deze week, na een behoorlijke tijd, Ainoha maar weer eens bezocht in het centrum van Antwerpen.
Parkeren kan in Indigo Opera.

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/jonge-vrouwelijke-transseksueel-3.html

Ze zit al een paar jaar op RL en is inmiddels een leuke dame geworden. Ze ziet er goed uit en begon met een massage. Na een tijdje slingerde er een zorro voor mijn neus dus ja, daar gingen we.

Prima wederzijds gestofzuigd en uiteindelijk heeft ze me in meerdere posities uitgewoond met een heerlijke donatie bij mij in de uitlaat terwijl ze me geil aankeek. Deed mij ook afgaan.

Schade 200 was het waard.

• Like
Waarderingen: Babs

EDB74

Toogplakker
13 jul 2017
99
24
Deze week, na een behoorlijke tijd, Ainoha maar weer eens bezocht in het centrum van Antwerpen.
Parkeren kan in Indigo Opera.

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/jonge-vrouwelijke-transseksueel-3.html

Ze zit al een paar jaar op RL en is inmiddels een leuke dame geworden. Ze ziet er goed uit en begon met een massage. Na een tijdje slingerde er een zorro voor mijn neus dus ja, daar gingen we.

Prima wederzijds gestofzuigd en uiteindelijk heeft ze me in meerdere posities uitgewoond met een heerlijke donatie bij mij in de uitlaat terwijl ze me geil aankeek. Deed mij ook afgaan.

Schade 200 was het waard.
Hoe groot is haar wapen werkelijk. Op RL 19x4. Klopt dit? Of kleiner?

bestofboth80

Snuffelaar
26 nov 2020
22
9
dit klopt wel aardig. Wellicht iets dunner maar 17-19 lijkt me prima gok. Niet gemeten maar was prima voor mij. Geen paard formaat of zo....

zorro

Ervaringsdeskundige
11 mei 2017
313
78
Wel een beauty
Winst niet dat ze nzc deed
En nog minder dat ze top is

• Like
Waarderingen: Babs

EDB74

Toogplakker
13 jul 2017
99
24
Al eerder vernomen dat ze bare doet. Heeft graag sex in de douche en dan floep erin. Heb ooit contact gehad met haar om eens te daten maar stond voor haar deur en moest ik ineens een uur wachten. Ben toen doorgegaan. Ze triggert me wel. Misschien toch eens een bezoekje brengen.

Janjanssens

Snuffelaar
16 mei 2015
23
5
Slechtste date ooit
Verandert ook veel van naam, met reden.
Betaald en toen niets van in huis gekomen.
Kan iemand mij het adres nog eens pb sturen aub?
Was indertijd thv opera gebouw

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Nee niet in de forumregels, die dingen doe je niet het is anders als er ernstige misstanden zijn net zoals toen in Valkenburg, of het Barbie geval maar een dame die ontvangt met rust laten

Janjanssens

Snuffelaar
16 mei 2015
23
5
Nee niet in de forumregels, die dingen doe je niet het is anders als er ernstige misstanden zijn net zoals toen in Valkenburg, of het Barbie geval maar een dame die ontvangt met rust laten
Normaal gezien heb ik ook zeker deze instelling, maar dit was een brug te ver. Na 5min op het bed had deze trans plots geen zin meer, wel 150€ betaald, discussie lukte niet, ook omdat ze plots uithaalde om de politie op te bellen en me te betichten van verkrachting ed.
Wat doe je dan? Ook al is er totaal niets gebeurd, leg het maar uit.
Dit soort volk hoort hier niet thuis, er zijn al verschillende recensies over deze trans geschreven, telkens onder andere naam, ook met dezelfde ervaring.

zorro

Ervaringsdeskundige
11 mei 2017
313
78
je hebt 200 euro betaald en o haar site staat 150 euro
welke dienst extra had je gevraagd eigenlijk

L'Amour Toujours!

Ervaringsdeskundige
27 apr 2022
307
364

Maar waarom die je dat niet?

Ze breekt immers de wet niet?

Of bellen we gewoon nooit de politie uit principe?

bestofboth80

Snuffelaar
26 nov 2020
22
9
Ik begrijp niet goed waarom hier zo gereageerd wordt. Ik heb geen klachten en de meeste niet. Ben niet eens zeker of ze illegaal is.
Anyway, laten we gewoon even doorschakelen. Dames genoeg als je deze niks vindt en leergeld hebt betaald.

Terug
Naar boven