Aicha - Rotterdam (vh Zutphen, Grootegast, Wolvega)

marc marc marc

Toogplakker
25 sep 2022
71
119
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/wolvega/1304038-aicha.
Ik vroeg mij af of haar prijs van 250 euro per uur all inclusive was. Ja dat was het. Op de whatsapp kreeg ik er nog een mooie foto bij waarop ik haar gezicht kon zien. Ik kreeg meteen zin om deze strakke jonge dame vol te spuiten.
Ze ontving zaterdag in Zutphen. Die zaterdag een afspraak gemaakt voor donderdag a.s. Zij wilde een aanbetaling van 50 euro. Ik appte terug dat ik geen aanbetalingen doe, maar dat was geen probleem. Ook zonder aanbetaling kon de date alsnog worden bevestigd.
Zondag stond ze alleen op kinky in Grootegast (Friesland boven Drachten). Hoe toepasselijk om in Grootegast te neuken :D Vandaag staat ze in Wolvega.
Denken jullie dat ze donderdag aanwezig is in Zutphen?
Verder de vraag, hoeveel mannen zullen al een aanbetaling hebben gedaan?

Laatst bewerkt door een moderator:

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Het was mij ook al opgevallen dat ze in meer dorpen/ steden is dan dat ze waarschijnlijk dates doet...

ps Wat is WHG meneer Witte Bonen?

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Dat mokkel heeft zowat alles aangevinkt, dat is op zich al een rode vlag.

Nog een dingetje, d'r tieten zien er oo de fotos, en paar maatjes groter uit, dan het AA cupje dat ze aangeeft. Vrouwen weten echt wel, wat hun BH maat is.

Laatst bewerkt:

marc marc marc

Toogplakker
25 sep 2022
71
119
Na Wolvega dus Rotterdam. Op whatsapp 24/7 aanwezig. Dag/nacht, ochtend/middag/avond. Ze moet toch bekaf raken 🤔

Terug
Naar boven