Agnes plaatje camping Ijsvogel

petertje2

Toogplakker
9 sep 2020
145
5
Dit moet ik echt even kwijt.

Via suiker al geruime tijd contact met een 25-jarig blondine die zich Agnes plaat noemt. Na maanden heen en weer ge app had ik vandaag de eerste echte date.

Ik moest komen naar camping de ijsvogel in de buurt van Barneveld. Ik ging vol goede moed erheen

Duidelijke instructies gehad, parkeren bij de receptie daar komt ze me ophalen.

Daar kwam een oud Mercedes je aan rijden met daar in een man en een vrouw. De man was overduidelijk haar vorige klant

De man stapt uit, kijkt me ongemakkelijk aan, stopt in zijn auto, en rijd hard weg.
Komt ging mijn telefoon het was de dame uit de auto. Wat een 25-jarig blond mokkel moest wezen, was een 50-jarige huis vrouw met een dubbele nekhernia's.

En ja hoor, daar was het dilemma meer: ga ik mee? Of niet?

De foto's die ze me al die tijd stuurde, waren dus niet van haar maar ik denk van haar dochter of zo.

Eenmaal aangekomen in haar chaletje was ze vrij direct:

Pijpen neuken € 200 niet lastig zijn geen speciale dingen en al zeker niet zonder condoom

Pijpen neuken € 200 niet lastig zijn geen speciale dingen en al zeker niet zonder condoom

Toen ik haar vroeg waar we dan al die tijd over spraken, was dat voor haar geen punt van discussie. Ze vond me rond uit denigrerend.

En nu... Zit ik met een volle zak onderweg naar huis

Duidelijk gevalletje beerput en Een hele diepe ook nog

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Bijzonder verhaal.
Maar als het een "Duidelijk gevalletje beerput" is, waarom plaats je het daar dan niet?

A

Anonymous

Guest
gevalletje leuk verhaal maar dit is natuurlijk totaal buiten de focus van het forum :shock:

Terug
Naar boven