Agnes en Mike

Agnes-Mike

Toogplakker
19 jul 2019
50
64
Hoi wij zijn Agnes en Mike

We zijn ook wel bekend onder de naam Barestel
Zij laat zich graag geblinddoekt pakken
Vroeger deed ze dit op Vlietlanden langs de A4
Later zijn we naar Blinddatesexbios gegaan daar komen we nog steeds af en toe
Ook doen we wel eens een gangbang bij Erwin in Veghel
En aanstaande vrijdag gaan we In Dordrecht een gangbang doen bij een voor ons nieuwe organisator

We vinden het leuk om terug te lezen wat mannen van Agnes vonden
Dus als je ons een keer ontmoet heb reageer vooral😜

Bfa

Toogplakker
30 mrt 2015
204
11
Hey beiden! Leuk dat jullie hier actief zijn! Had de ad op sexjobs gezien maar was vanavond niet in de gelegenheid. Hou me aanbevolen voor een volgende ronde.
Waar zijn jullie nog meer te vinden? Buitendates lijkt me -nu het nog zomer is- ook wel wat, als de nood hoog is ben ik ook beschikbaar voor een 1-op-1 date.

cream4u

Toogplakker
16 mei 2015
39
45
Hallo Agnes en Mike,

Thanks voor jullie bericht.

Ik ben ook een liefhebben (natuurlijk) en hou mij ook aanbevolen.

Groetjes van Cream4u

teddybeer66

Toogplakker
4 dec 2016
109
16
Ik heb Agnes in Veghel mogen ontmoeten vorig jaar. Helaas toen voor de organisator en Agnes veel last-minute afmeldingen. Mike moest dus mee aan de bak. :cool: het is was een heerlijk feestje en de heren waren eerder uitgeblust dan Agnes....
Helaas de aankondiging in Dordrecht gemist....

peka36

Snuffelaar
7 jan 2017
6
0
Hallo Agnes en Mike,

Welkom hier op de site !
Ken jullie van Fetlife maar nog niet de gelegenheid om in real life kennis te maken.
Laat maar eens weten wanneer er nog eens een lekkere bare GB gepland staat en wil jullie dan best wel ontmoeten
Groetjes
Peter

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
hmm mmm Agnes,

Ja dan denk ik aan de laatste maandag van Juli 2019 in sexbios blinddate.
Dat was een botergeile gangbang met deze lekkere rossige stoot en wat geil hoe andere pikken in haar neukgrot verdwenen.

Ik heb haar zeker een paar keer gepakt en we deden ook een DP ik lag eronder. Dat vond ik ook botergeil.
Maar het was ook een warme dag en betere opkomst is jullie gegund. Ik neuk haar graag weer, ook in om DP te geven en wil haar zeker weer een donatie geven. Want hmmm wat een heerlijke neukgrot heeft ze. hmmmm

Jammer dat jullie niet naar de vlietlanden willen gaan.
Al bergijp ik het wel.

Tot gauw Cumgiver.

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
Hi agnes en mike,
Ben reuze benieuwd om jullie een keer te ontmoeten. Sturen jullie ook pb?
Groet harrie

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ze kunnen geen PB sturen @harriew88. Daarvoor moet je volgens mij minimaal 3 of 5 berichten geplaats hebben.

JoostWW

Snuffelaar
3 okt 2020
2
0
Hoi Agnes en Mike,

Gisteren hebben wij elkaar ontmoet in de blinddatesexbios. Ik vond het echt super! Wat ik van Agnes vond? Nou ten eerste ziet ze er ontzettend goed uit! En dan bedoel ik lekkere stevige tietjes, slank lichaam en een geweldig kontje. Haar kutje helemaal geschoren en prachtig glad. Ook lekker dat haar tietjes lekker los in het truitje zaten en makkelijk te pakken waren.
Ook vond ik het heel tof dat Mike gewoon aan te spreken was en er ook gewoon uitleg gegeven werd over wat Agnes wel of niet lekker vindt. Jullie zijn een super gaaf stel. Ik hoop jullie nog eens tegen te komen en jullie heel veel fijn sex plezier samen!
Groetjes, Joost

Agnes-Mike

Toogplakker
19 jul 2019
50
64
Klopt erg veel reacties al gehad
Enkele zijn de gelukkige anderen hebben we moeten teleurstellen
We hebben gewoon niet genoeg tijd en ruimte voor iedereen

Voormalig lid 19568

Toogplakker
21 dec 2020
37
2
Dan had ik beter geen reclame kunnen maken :D

Jammer dat Agnes al gevuld is, want ik had graag even langsgereden.

Ach volgende keer beter en hopelijk wel een reactie ;)

latino-dude

Snuffelaar
14 okt 2018
7
0
Ik heb Agnes en Mike een aantal keer in de sexbios ontmoet. Dat zijn altijd geile ervaringen geweest. Agnes is heerlijk geil en wil bare geneukt worden. Interne donatie vind ze geen probleem. En Mike maakt foto's van het haar kutje waar het sperma uitloopt. Dit stel geniet er echt van een ik vind het heerlijk om van Agnes te genieten. Ze heeft heerlijke stevige volle borsten, lekkere billen. Kortom een lekker figuur. De laatste keer dat ik hem ontmoet heb was in 2019. Hopelijk kom ik ze dit jaar weer eens tegen. Ik heb er weer zijn in.

teddybeer66

Toogplakker
4 dec 2016
109
16
Leuk aktief stel. Ik heb ze ook enkele jaren geleden eens ontmoet met een extra dame erbij op een prive-Gangbang in de omgeving van Uden. Dames gingen maar door :D Heerlijke ervaring. Een sex-bios spreekt me helaas niet aan.

latino-dude

Snuffelaar
14 okt 2018
7
0
Helaas is de advertentie weer offline. Ik had hem gisteren wel gezien en wilde vandaag reageren. Ik denk dat ze al veel aanmeldingen hebben

Agnes-Mike

Toogplakker
19 jul 2019
50
64
Ja we hebben weer aardig wat reacties gehad
Maar als je echt serieus wilt komen
Stuur ons dan een pb dan kunnen we kik of whatsapp uitwisselen
Gr

Terug
Naar boven