Afspreken in privé sauna

nylonmanivo

Toogplakker
1 apr 2015
73
9
Wie heeft er reeds ervaring met het afspreken in privé sauna complex omgeving Antwerpen. Is fantasietje van mij maar weet niet welke sauna noch welke dame (uiteraard bare) hiervoor interesse heeft. Iemand dit al eens gedaan ?

A

Anonymous

Guest
nylonmanivo zei:
Wie heeft er reeds ervaring met het afspreken in privé sauna complex omgeving Antwerpen. Is fantasietje van mij maar weet niet welke sauna noch welke dame (uiteraard bare) hiervoor interesse heeft. Iemand dit al eens gedaan ?

Laura in Wetteren vroeger in Hulshout ontvangt in een privesauna.

Mijn ervaring is alle dames in België die werken vanuit rendez-vous/love hotels daar kun je gerust voorstellen om naar een privesauna te gaan.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Bora Bora in Brecht,ben daar al dikwijls geweest en altijd in orde.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Hoeveel keer al in een privé-sauna ? Dat moet rond de 40 zijn.

Eau Pure (Wilrijk), Aquatis (Deurne), Aquaheaven (Leuven), Zensiness (Diepenbeek),... ben ik al vaak geweest en zijn ideaal om eens goed alles te geven :)

nylonmanivo

Toogplakker
1 apr 2015
73
9
Hey bedankt voor de tips. Ik had ondertussen zelf op internet Nirvana in Kontich gevonden. Iemand daar al geweest ?

Iemand concrete ervaring met bepaalde dames in zo een sauna ?

A

Anonymous

Guest
Met Sam in diverse sauna's geweest,oa in Leuven en Kontich maar wat mij betreft springt Bora Bora in Brecht er wel uit.Is wel al even geleden.

kapitein66

Toogplakker
2 apr 2015
54
21
Ben ook een keer in Bora Bora geweest met SAM, was een van haar favoriete sauna's.
Alles netjes en schoon. Wel druk bezet daar, dus op voorhand reserveren.

Gr Kap

Terug
Naar boven