Afspraakjes.be mail

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Wie heeft de e-mail ook gehad van afspraakjes.be dat je U kan laten deblokkeren voor 1x tegen een vergoeding van 50€?
Dit uiterlijk tegen 21 december daarna kan het niet meer.

Heeft hij centjes geroken?

mmarc69

Toogplakker
28 mrt 2015
64
33
Ik krijg bij elke reactie meteen deze melding:

Uw reactie kon niet verstuurd worden!

Mogelijke oorzaken :
  • Het is niet toegestaan een website adres / url of emailadres te vermelden in het reactieformulier.
  • U heeft een niet bestaand emailadres opgegeven.
  • Het e-mailadres van de adverteerder is niet bereikbaar, of de inbox van de e-mail is vol.
  • U heeft het maximaal aantal reacties per 24 uur overschreden.
  • U bent momenteel niet in België of Nederland.

kan dus nooit iets verzenden terwijl mijn email adres juist is (diverse gebruikt) en ik in NL of BE ben.

meerdere mensen last van ??

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Gewoon een kneus die zijn kerstinkopen op deze manier wil financieren
Lekker te tyfus laten krijgen, laat ie lekker gaan werken voor zijn geld

Voormalig lid 45377

Toogplakker
2 jul 2024
55
39

Mogelijke oorzaken :
  • Het is niet toegestaan een website adres / url of emailadres te vermelden in het reactieformulier.
  • Het e-mailadres van de adverteerder is niet bereikbaar, of de inbox van de e-mail is vol.

kan dus nooit iets verzenden terwijl mijn email adres juist is (diverse gebruikt) en ik in NL of BE ben.

Hoi collega's ik heb ook zo een melding gekregen. Meestal staat er ook bij IP check

Als je een advertentie probeert te plaatsen ontdekken jullie dat jullie permanent geband zijn

En als je het ongedaan wil maken je 50 euro moet betalen.

De eigenaar heeft jullie IP-adres opgeslagen als Fake.

Jullie kunnen dat verhelpen door jullie IP te verbergen door een VPN te gebruiken

Ik stel voor dat jullie aan de dames vertellen niet meer op afspraakjes te adverteren. Er zijn genoeg advertentiemogelijkheden.

Als iedereen dit zou doen is dat snel voorbij

playtime11

Toogplakker
7 sep 2022
95
83

Mogelijke oorzaken :

ik ook

Voormalig lid 45377

Toogplakker
2 jul 2024
55
39
Ik heb eens een betalend advertentie gedaan . Natdat de overschrijving was gebeurt heeft het maar enkele minuten oline gestaan.
Het probleem bij afspraakjes is dat je hen geen mail kan sturen en dat je zelfs niet kan zien of je op de fakerslijst staat.
Dus nog eens aalle dames en heren die willen adverteren. Doe tat op een andere dite., waar je met een eeerlijke uitbeter kan comunicerenn

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Ge kunt hem wel mailen, da's geen probleem. Enkel krijgt ge dan een ban. Zelfs als ge ne faker meldt.

Hij zit (net als 007 van chatbabe) ook op de chat onder fake namen om reacties uit te lokken en adverteert ook onder valse namen om simpele zielen 'in de val te lokken' zodat ze dan zouden betalen om er terug op te geraken.

Hij houdt ook alle advertenties van amateurdames tegen en plaatst ze pas een dag later, waarschijnlijk om ze zelf eerst te kunnen hebben.

Trouwens, bij een ban.... Gewoon ander mailadres gebruiken. Zijn systeem is niet eens waterdicht. Zelf zijn ip bans zijn lucht.

Dat ventje is samen met die achterlijke 007 van chatbabe zowat de meest debiele rukker die ge u kunt voorstellen.

Toch moeten ze genoeg idioten zijn die hun blijven betalen om te mogen chatten of adverteren. Anders blijven die zo lang niet bestaan.

hle1805

Toogplakker
5 apr 2017
147
82
er wordt hier gesproken over andere advertentiewebsites maar voor mij is afspraakjes, naar mijn gevoel, ook precies de enige plaats waar ik snel en veel gangbang advertenties zie staan .... op welke andere sites vind je er nog zoveel?

Terug
Naar boven