Afscheid van dit forum (allé, toch poging tot)

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Hallo,

Ik merk dat ik de laatste tijd toch net iets teveel geld uitgeef dan goed is voor mijn spaarrekening, die niet meer aangroeit (gelukkig verminderd het ook niet). Ik was al enige tijd op zoek naar jonge, slanke dame, waar ook anaal mogelijk was ZC, bij wijze van afscheid te kunnen nemen. Paar keer afgesproken, vaak wat tegenvallend. Ouder dan op foto, anaal kon niet wegens te dik, etc...

En zie, dit weekend afgesproken met jonge Oostblokker. Foto veel te mooi om waar te zijn, vond ze ook niet terug op dit forum (toch niet onder huidige naam). Tegen beter weten in toch uurtje rijden met auto en zowaar, eens aangekomen, stond daar een kleine, Roemeense, slank, en knapper dan op de foto. Ik dacht, straks haakt ze af bij ZC, of bij anaal... maar neen, het kon allemaal. Eerst pijpte ze heerlijk (of vond ik het heerlijk alleen al door uitzicht), vervolgens ging ze op mij zitten rijden. En ze begon eraan. Ze zei dat ik maar moest aangeven als ik anaal wou. Toen ik aangaf anaal te willen, dacht ik nog dat ze rap ging tegenpruttelen wegens te dik (krijg ik in 95% van de gevallen te horen), maar neen, hij gleed er langzaam in. Eerst hield ze haar hand nog wat rond mijn penis, zodat ik niet te diep stootte. Maar langzaam opgewarmd, niet te bruut en tijdens het stoten langzaam haar hand genomen en zo weg begeleid. Vervolgens kunnen stoten tot ik haar kontje volspoot.

Ideaal moment om er dus mee te stoppen, want zo lekker was het nog nooit bij een DVP. Al twijfel ik nu wel of ik niet nog eens wil langs gaan :shock: .

PS: voorlopig post ik ze hier niet, want ze bood het niet aan op profiel en als ik zo iemand post, is het liedje vaak rap gedaan. Maar bij deze ga ik dus een eind zetten achter deze hobby. Ofwel per direct, ofwel vanaf begin sept, als ik ze nog eens zou bezoeken.

Ik heb veel opgestoken op dit forum. Leuke recensies, platvloerse reacties, deftige mensen, minder deftige mensen. Je vind hier wat va alles :)

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Boodschap, hij houdt van neuken zonder condoom, hij wil graag sparen en is bang dat zijn hobby teveel geld kost. Ik zeg jammer dat je niet wilt delen, daar is dit forum voor.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.257
Denk dat er vele leden niets willen delen...
Vele meiden vertellen dat jij de enige bent die bare mag neuken..
Maar wij weten en lezen hier beter he :D

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Als je mijn geschiedenis nagaat, kan je niet zeggen dat ik niet wou delen.
Er staan er toch een aantal op waar ik als eerste iets van postte.

Er was ook een dame die niet zo adverteerde, maar ze deed het wel. Ik heb dat braaf gedeeld en daarna is die dame overstelpt met aanvragen (oké daar moet zij inderdaad mee om kunnen gaan als je dat werk doet denk ik). Maar er waren leden die afkwamen met links van dit forum bij haar. En daar was zij wat minder mee gediend.

Kijk, moest iedereen nu wat respect hebben naar de dames toe en een neen evengoed als een ja aanvaarden, ik zou het graag delen. Maar blijkbaar is dat niet bij iedereen het geval, en dat is jammer. Zij verpesten het eigenlijk voor de anderen.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Is dat zo verwonderlijk dat velen niet willen delen. Hier zit een heel deel leden die zich niks aantrekt van ziektes, 0,0 respect heeft voor de dames en letterlijk hun fluit in eender welk gat steken om hun plezier te krijgen.

Daar komt dan nog een deel rukkers bij die elke dame gaan bellen en bestoken met idiote vragen om dan toch niet af te spreken. Als iemand een goeie band heeft met een dame die zichzelf wat respecteert is het allesbehalve een goed idee deze hier voor de leeuwen te gooien.

A

Anonymous

Guest
ALs je weg wilt wis je jouw account en klaar.
Geen reden om er een topic aan te wijden en daar dan OOK nog op te reageren.

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Deedydude slaat de nagel op de kop. Het grootste probleem van die forum is een klein groepje onbeschofte mensen, zonder respect, die niets maar dan ook niets geven om de meisjes. Zij verbrodden het hier, want als hun grotemond-verhalen allemaal waar zijn, is een serieuze mens inderdaad niet erg geneigd om een serieus meisje hier te vernoemen. Ik weet niet of dit hier mag gezegd worden...

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Dgludo bedankt voor je bericht en ergens begrijpelijk waarom je ermee stopt. Nu merk je dat een deel van de leden je besluit negatief bestempeld. Maar het gaat er om dat je keuze je gelukkiger maakt. Frappante reacties zoals Hier zit een heel deel leden die zich niks aantrekt van ziektes, 0,0 respect heeft voor de dames en letterlijk hun fluit in eender welk gat steken om hun plezier te krijgen.

Daar zou ik niks van aan trekken. Ik zal je actieve bijdragen missen en kom hier gerust online om de ervaringen te lezen. Hopelijk tref je nog tips waar je wat mee kan en onze hobby kan voortzetten.

CG

Blof694now

Toogplakker
3 mei 2015
208
44
@ Dgludo.
Als je gaat stoppen, kan je het best op een hoogtepunt (of meerdere :D ) weglopen. Je heb je ideale date gevonden, geniet ervan.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Cumgiver zei:
Frappante reacties zoals Hier zit een heel deel leden die zich niks aantrekt van ziektes, 0,0 respect heeft voor de dames en letterlijk hun fluit in eender welk gat steken om hun plezier te krijgen. daar zou ik niks van aan trekken.

Als ge een beetje aandachtiger had gelezen, had ge ook gemerkt dat dat bericht niet tegen hem is, maar net bevestigd wat hij zelf al verkondigde. :roll:

Nick900

Toogplakker
5 dec 2021
29
38
dgludo zei:
Er was ook een dame die niet zo adverteerde, maar ze deed het wel; Ik heb dat braaf gedeeld en daarna is die dame overstelpt met aanvragen (ok, daar moet ze inderdaad mee om kunnen gaan als je dat werk doet denk ik), maar er waren leden die afkwamen met links van dit forum bij haar. En daar was ze wat minder mee gediend.
Kijk, moest iedereen nu wat respect hebben naar de dames toe en een neen evengoed als een ja aanvaarden, ik zou het graag delen. Maar blijkbaar is dat niet bij iedereen het geval, en dat is jammer. Zij verpesten het eigenlijk voor de anderen.

Dit is een beetje hetzelfde als bij massage salons die meer aanbieden, in het begin was ik daar ook nogal makkelijk in om te delen omdat ik dacht dat iedereen daar discreet mee om zou gaan, maar door schade en schande wijs geworden hou ik het voor mezelf, ook waar je nzc kunt zonder dat aangeven wordt.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
@deedydude dat heb ik zeker begrepen maar dit soort commentaren zijn op deze forum misplaatst. Ik lach er om en de meerderheid hier ok.

Dgludo nogmaals alle begrip voor je reden. Ik doe het ook rustiger aan met dvp en tvp bezoeken. Gisteren was in Amsterdam bij een stel van eind in de 20, waarvan ik met hem als sissy geregeld bare date had toen hij in den haag woonde. En hij heeft een stuk van een vriendin mooi jong Antilliaanse super slank figuur pracht kont en een heerlijke natte kut. Met hem neukte ik bare met haar nog met condoom. Dit is een vertrouwenskwestie. Na afloop bezweet nog in casual office suit, kreeg ik een soortgelijke besef.. Het leven is al eenmaal duur geworden, naast mijn relatie wandelen betekent dat mijn bankrekening er onder gaat lijden. Gelukkig heb ik naast een wandel carrière een fantastische date carrière. En ik mag me gelukkig prijzen dat het stel zeker vaker met mij wil daten waarvan hij aangaf dat als ik enkel met hun bare doet dan zal ik de Antilliaanse schone ook haar kraamkamer mogen witten. Beide drugsvrij. Toen viel bij mij het kwartje. Ben er niet helemaal uit maar beloofde hun na de eerstvolgende soa test dit soort contact met hun te beperken. En dar voor gratis omdat beide heerlijk met mij genieten dat is kostbaar. Dit zal ik verder in een ander rubriek posten. Nogmaals bedankt voir al je post en zeker deze.

CG

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Doe niet zo hypocriet jongen. Als de ene het zegt is't ok, als een ander het zegt wel.

Ook wel interessant dat ge in anderen hun plaats kunt denken en dat net gij gaat zeggen wat er wel of niet gepast is.

Anyway, denk wat ge wilt, uw probleem, niet het mijne.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Tsja,,,,, Ik ben ook wel eens " gestopt"..... Je hebt van die periodes dat je weinig leuks tegen komt, er geen bare mogelijk is of dat het financieel gewoon niet handig is het te doen. Zo zit ik op dit een beetje. Wandelgebied is, door thuiswerken, erg beperkt tot het noorden van NL. Er is weinig te beleven. Alleen de bekende dames die bare doen en ik allemaal of al gehad heb of niet hoef. Dan probeer je nieuwe dames te vinden. Spannend omdat je niet weet of het wat wordt of niet. Als dan na 1 of meerdere pogingen blijkt dat het er echt niet van gaat komen dan frustreert dat wel. Bovendien moest een bekende de familie laatst aan zn vrouw uitleggen hoe het kwam dat hij haar en SOA had gegeven. Hij was dus blijkbaar vreemdgegaan en kreeg een cadeautje wat ie doorgaf aan zn vrouw. We gaan voor het grote gemak er maar even van uit dat niet zij degene was die de SOA door vreemd gaan had gekregen. Zijn ook niet echt leuke dingen om uit te leggen. Dus ook dat heb ik in mn achterhoofd bij het wandelen: Ik wil mijn partner niet besmetten. Complexe relatie die ik niet nog complexer wil maken. Dus ja, ook ik zit er wel eens mee: doorgaan of stoppen met de bare hobby?

Terug
Naar boven