Afrika

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
In het weekend bij Arabella in Duitsland. Twee mooie diep donkere dames. Lange skinny en kortere wat meer gezette meid. Allebei full service. Wil je in heaven komen, probeer het een uur vol te houden bij Diana, in principe 80€ pls tip, want die meid laat je echt sterretjes zien. Sukses gegarandeerd. Dus bespaar je het ticket, go to Germany.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ken haar kwaliteiten niet, maar ziet er niet verkeerd uit, goede tip Doen987, ik zou zeggen Doen 😉

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
167
Deze Fenny is met tussenpauzes ook te vinden in de omgeving van de Antwerpse gemeente Boom, geloof ik. Ik weet niet of ze een aanrader is...

Wél een aanrader is gegarandeerd Diana in Arabella, in het Duitse Bochum-Wattenscheid (enkel weekend). Ik hoop in april eens tot bij haar te geraken... vraag me niet waarom... is geen supermooie meid... maar voor Diana's kut rijd ik gegarandeerd eens een keer een paar honderd kilometer om, binnen enkele weken.

Ook de zwarte Princess (die geen full service biedt, blijkbaar) heb ik in mijn vizier... Volgens enkele betrouwbare (?) collega's op dit forum zou ze in een saunaclub in het Duitse Dorsten zijn.... Biedt geen full service (kan ik mee leven), maar moet een mooie meid zijn.... (voorheen in Romantika, Recklinghausen).

Vergeleken met Fenny zullen Diana en Princess financieel waarschijnlijk haalbaarder zijn, maar autokilometers zijn natuurlijk ook niet gratis...

Instituten zoals Testaankoop en dergelijke (=vergelijkend onderzoek voor consumenten) zullen waarschijnlijk Diana extra aanprijzen.....

loperken

Legende
17 okt 2016
1.791
716
Deze Fenny is met tussenpauzes ook te vinden in de omgeving van de Antwerpse gemeente Boom, geloof ik. Ik weet niet of ze een aanrader is...

Wél een aanrader is gegarandeerd Diana in Arabella, in het Duitse Bochum-Wattenscheid (enkel weekend). Ik hoop in april eens tot bij haar te geraken... vraag me niet waarom... is geen supermooie meid... maar voor Diana's kut rijd ik gegarandeerd eens een keer een paar honderd kilometer om, binnen enkele weken.

Ook de zwarte Princess (die geen full service biedt, blijkbaar) heb ik in mijn vizier... Volgens enkele betrouwbare (?) collega's op dit forum zou ze in een saunaclub in het Duitse Dorsten zijn.... Biedt geen full service (kan ik mee leven), maar moet een mooie meid zijn.... (voorheen in Romantika, Recklinghausen).

Vergeleken met Fenny zullen Diana en Princess financieel waarschijnlijk haalbaarder zijn, maar autokilometers zijn natuurlijk ook niet gratis...

Instituten zoals Testaankoop en dergelijke (=vergelijkend onderzoek voor consumenten) zullen waarschijnlijk Diana extra aanprijzen.....
Ik dacht dat Fenny 150 vroeg voor 30 minuten,zc.
En ze is hier al besproken
https://www.nzcforum.com/threads/fenny-heusden-zolder-vh-aalst-diest.9583/page-6#post-232774

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
In het weekend bij Arabella in Duitsland. Twee mooie diep donkere dames. Lange skinny en kortere wat meer gezette meid. Allebei full service. Wil je in heaven komen, probeer het een uur vol te houden bij Diana, in principe 80€ pls tip, want die meid laat je echt sterretjes zien. Sukses gegarandeerd. Dus bespaar je het ticket, go to Germany.
Kijk hier kunnen we wat mee, dank je De Grote XXX

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Helaas is Jenny out of business. Alleen ons wilde ros Diana is over in Arabella, normaliter in het weekend.
In de Juliusweberstrasse, nr 40 in Duisburg zit echt een pareltje, misschien moet ik het wel met hoofdletter schrijven, Parel. Jong, skinny, 40 kg, alles goede afmetingen, lekker meegaand, etc etc, dame kan echt op een cover van een blad. Ik ga vaak bij haar langs, 1e verdieping links links. Echter alles mc, dit ter info. Stoel voor de deur, dame aanwezig, s maandags vaak vrij

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ongekend dat k zoiets kan en mag neuken. Dame/meisje laat me niet merken dat ik een oude lul ben🤣🤣

JulesDLT

Snuffelaar
12 jun 2021
10
5
Vandaag de be
Helaas is Jenny out of business. Alleen ons wilde ros Diana is over in Arabella, normaliter in het weekend.
In de Juliusweberstrasse, nr 40 in Duisburg zit echt een pareltje, misschien moet ik het wel met hoofdletter schrijven, Parel. Jong, skinny, 40 kg, alles goede afmetingen, lekker meegaand, etc etc, dame kan echt op een cover van een blad. Ik ga vaak bij haar langs, 1e verdieping links links. Echter alles mc, dit ter info. Stoel voor de deur, dame aanwezig, s maandags vaak vrij
Heb vandaag in de avond (rond 22:00) de betreffende dame gezien. Het was wat moeilijk om haar te vinden omdat het Sex Palace pand meerdere ingangen en afgescheiden zones heeft. Als je ter hoogte van 48 binnenstapt kan je bijvoorbeeld niet over de hele breedte van het pand wandelen. Zoals aangegeven heb ik onze schone Afrikaanse inderdaad op de 1e verdieping links links aangetroffen. Het is echt een mooie slanke lolita die opvallend klein is. Ze heeft rood ingevlochten haar en een werkelijk prachtig gezicht. Ze zegt uit Oeganda te komen. Ze deed bij mij helaas erg moeilijk over kameren. Ze wilde daarnaast niet expliciet zeggen waarom. Heb zodoende niet met haar gekamerd en ook haar naam niet gevraagd. Ben zelf niet oud, kaal, dik of rokend. Ik was zodoende stomverbaasd over haar weigering! 😧 Bij nader inzien zweette ik wel een klein beetje onder mijn inmiddels veels te dikke winterjas. Ik was voor het eerst in Duisburg en was alvorens haar te ontmoeten al het hele gebied afgestruind. Dit zou echter niet storend moeten/kunnen zijn omdat de meeste pandjes van zichzelf bedwelmend ruiken van o.a. de sigarettenrook. Van alle panden viel mij op dat Eros Laufhaus 26 de beste lineup aan dames heeft. Met de beste lineup bedoel ik in dit geval echter; "niet onaantrekkelijk dik, uitgeleefd en onverzorgd". Ben desondanks onverrichter zaken huiswaarts gekeerd. Heb morgen elders een denderende paydate in het vooruitzicht. 😋

@De Grote XXX Zou ik mogen weten wat je standaard betaalde voor "Afrolita 😁" haar dienstverlening?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ik geef haar altijd 50€, maar volgens mij komt je met 30 of 40 ook weg. Let wel, alles mc. Mevrouw is verder inderdaad op hygiëne gesteld, handen wassen is bijvoorbeeld standaard. Mijn verblijf is normaliter minimaal half uur, soms tot een uur. Ik zit graag aan dat mooie lijf en geniet intens van dat mooie meisje. Lekker haar gehele lichaam masseren, staat ze voor open. Het is altijd relaxed bij haar als ik er ben, absoluut geen tijdsdruk.

Terug
Naar boven