Afknapper na de daad

Olderlover

Toogplakker
26 aug 2020
85
19
Je hebt een fijne, geile neukpartij gehad en na het lossen van je geschenkpakketje in de dame is het uitblazen en vertrekken of wat rusten voor een tweede ronde. Maar wat een toffe belevenis was, krijgt soms een afknapper als einde. Enkele voorbeelden: de dame prutst aan haar voeten en begint tussen haar tenen het vuil uit te wrijven, of ze gaat vlak erbij met de deur open grote boodschap doen op het toilet, of ze doet onmiddelijk de sexy nylons uit die haar benen net zo mooi maakten... Wie maakte nogal van die afknappers mee om na te denken of er wel een volgend bezoek komt?

Voormalig lid 15415

Toogplakker
2 feb 2020
28
13
Tijdens doggy al meer dan één keer de kont van een dame geroken. Je hangt dan net met je neus boven de opstijgende walm. Niet echt lustopwekkend

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Dame die ongesteld werd tijdens de daad. Schrok me rot toen ik plotseling allemaal bloed op mn lul zag. Dame stopte en heeft me toen schoongepijpt

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Dame die rookt na de daad, vind ik ook een afknapper.

Dame die begint berichtjes op haar telefoon te beantwoorden... daar wordt Rumba ook niet vrolijk van.

Olderlover

Toogplakker
26 aug 2020
85
19
Ik bedoelde vooral NA de daad, maar inderdaad, tijdens het neuken loopt het ook al eens fout zoals de reeds geplaatste comments tonen.

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Dat ze na de daad gelijk hun telefoon erbij pakken en geen aandacht meer voor je lijken te hebben :(

Voormalig lid 15415

Toogplakker
2 feb 2020
28
13
Dat je na de daad niet eens een doekje aangereikt krijgt om je snikkel mee af te vegen.
Dat ze meteen van het bed afspringen en je de deur uit kijken

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Na het klaarkomen in de mond braakneigingen. Met een dame meerdere keren meegemaakt en dat was echt een een afknapper.

Tijdens de daad een dame gehad die bij het beffen met haar telefoon bezig was. De keer ervoor werd ze krankzinnig nat en kwam volgens mij klaar en de 2e keer dus druk met de telefoon. Op een gegeven moment werd ze weer erg nat en legde de telefoon weg maar de lol is er dan wel af voor mij. Was ook de laatste keer dat ik bij haar ben geweest.

Hooked

Voormalig lid 24606

Toogplakker
21 okt 2021
140
70
Bloed aan condoom.
Stront aan condoom na anaal.
Nare geur.
Te veel kletsen.
Rook smaak.
Slecht gebit.
Rotzooi en stank in huis.
Verslaafd.
Beet van een hond in mijn been.
Honden en katten haar.
Vuile lakens en kussens.
Man voor mij nog in huis.
Moeder in de woonkamer.
Kinderen beneden onder het neuken boven.
Blaffende hond voor de slaapkamerdeur.
Waarschijnlijk een keer gefilmd met webcam.

Herkenbaar voor iedereen denk ik.

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Ja!!! Meeste wel meegemaakt.
Nog eentje erbij:
Als je vaak komt bij een dame wordt je voor lief genomen maw ze doen hun best niet meer..

Voormalig lid 15415

Toogplakker
2 feb 2020
28
13
Teveel kletsen ja, erg irritant. Vaak gaat het dan ook nog over niks. Veel kletsen met een rokerstem, nog irritanter.

Herkenbaar inderdaad, een min of meer vaste dame gehad die ook erg gemakzuchtig werd. Zo van de buit is binnen, hij blijft tochwel langskomen. Toch maar een punt achter gezet

Een moeder in de woonkamer gelukkig nog nooit gemaakt. Dan zou ik me niet echt op m'n gemak voelen

A

Anonymous

Guest
Ik heb een keer meegemaakt dat ik haar lekker in doggy geneukt heb. Na het krikken trek ik wel eens mijn lange coltrui weer over die Duitse helm met mijn duim en wijsvinger. Soms ruik ik er wel eens aan en meestal is het een lekkere zoete lucht maar vaak ook een vislucht. Soms kun je die opstijgende vislucht al tijdens het ketsen ruiken. Echt goor vind ik dat.

Vind dit trouwens ook wel een leuk onderwerp om even mijn frustratie van deze week op af te reageren. Ik werd van de week door zo'n achterbaks wijf op mijn werk betricht van dingen die aantoonbaar niet waar zijn. Ik merk wel vaker dat ik vaak van vrouwelijke collega's veel gezeik krijg. Westerse wijven zijn de meest verwende wijven ter wereld en hebben op elk aspect van het leven wel wat te zeiken over sommige kerels. Dan moet je ze gewoon terug in hun hok stouwen. Op meiden kun je dus ook op veel aspecten afknappen. Niet nodig om meiden in het algemeen op zo'n voetstuk te zetten dus. Sorry jongens, ben door de jaren heen wat verbitterd geworden.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Bamboe54 zei:
Blaffende hond voor de slaapkamerdeur.

Herkenbaar voor iedereen denk ik.
Ik heb waarschijnlijk veel geluk gehad dan en dames getroffen met hoge hygiene.
Alleen bovenstaande meegemaakt.
Kinderen heb ik niet gezien alleen een klein beetje gehoord. Die moesten in hun slaapkamer blijven en de slaapkamer van ons ging op slot dus daar kon niemand inkomen.

Hond heb ik een keer gehad met een heel klein hondje. Was een grote kamer. Deel van de kamer werd als slaapkamer gebruikt en er werd een grote bank voor het bed gezet dat het kleine keffertje niet op het bed kon komen.

Verder geen afknappers meegemaakt gelukkig.

Olderlover

Toogplakker
26 aug 2020
85
19
Nog eentje: even liggen nagenieten... Maar het bed stond in kamer van benedenverdiep van appartementsblok. Dame vliegensvlug broek en trui aan - slip en bh hoefde blijkbaar niet - en trok gordijn helemaal open. Oud besje dat net voorbij liep en binnenkeek kreeg bijna beroerte. Ben nooit zo snel aangekleed geweest...

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Bamboe54 zei:
Het valt mij vaak op dat mannen die een dvp komen bezoeken, afknappen op het feit dat er 'ergens' kinderen zijn. Denken zij dan dat alle dvp's enkel maar voor hun job leven en verder geen normaal gezinsleven kunnen hebben?

Terug
Naar boven