Advies nodig; welke Duitse club

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
167
Hai

Ik wil graag voor het eerst een Duitse club bezoeken en ik twijfel erg tussen Arabella en Venus.

Wat zouden jullie me adviseren? Ik hou van kleine slanke dames en wil graag intern doneren. Volgens mij zijn de prijzen gelijk, wat is de beste keuze een waarom?

Hoor het graag, alvast dank.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ben enkel in Villa Venus geweest, Arabella nog niet geweest. Bij Villa Venus zijn de laatste tijd enkele slanke dames en intern doneren zou normaal geen probleem mogen zijn. Bij Venus oa Diana en Mine

Gepard32

Toogplakker
13 apr 2016
33
0
I would go to FKK SChieferhof in Hennef. You pay 70 Euro entrance and it is 50 Euro per session, plus of course another 50 Euro for NZC. There are a few really nice girls which do our service.

bbig

Toogplakker
13 apr 2015
137
5
Vandaag in Venus geweest. Meer voldoende slanke meiden. Minne had vrij maar Diana was er wel. Dat was ook niet te versmaden.
Ook nog gekamerd met Elena, 18 jaar pas 3 dagen en vol met tatoo's. Wat was dat lekker! Onervaren en pijpen stelde niet veel voor. Maar man o man wat een strak kutje en lekkere borsten. En lekker mee stoten en knijpen met al haar intieme spieren....
aanrader!
Afgesloten met alica die er ook wel zin in had, ik kwm bij haar voor de derde keer klaar. Dat was heel lang gekeden dat het op een dag drie keer lukte. En allemaal nzc met interne donatie.
Benzine + entree + 3x kameren: schade totaal zo'n 150 euro. Wat een dag......

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
167
Dank tot zover. Denk dat hertVenus gaat worden. Ik zal het laten weten. Nog meer tips&tricks voor een debutant? :roll:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
bbig zei:
Vandaag in Venus geweest. Meer voldoende slanke meiden. Minne had vrij maar Diana was er wel. Dat was ook niet te versmaden.
Ook nog gekamerd met Elena, 18 jaar pas 3 dagen en vol met tatoo's. Wat was dat lekker! Onervaren en pijpen stelde niet veel voor. Maar man o man wat een strak kutje en lekkere borsten. En lekker mee stoten en knijpen met al haar intieme spieren....
aanrader!
Afgesloten met alica die er ook wel zin in had, ik kwm bij haar voor de derde keer klaar. Dat was heel lang gekeden dat het op een dag drie keer lukte. En allemaal nzc met interne donatie.
Benzine + entree + 3x kameren: schade totaal zo'n 150 euro. Wat een dag......

Die Elena; is dat ook een slanke meid of is ze wat voller m.a.w. hoe kan ik haar herkennen (haarkleur, plek op 2-zitsbank)
Waar komt ze vandaan en praat ze Duits? Alvast bedankt

bbig

Toogplakker
13 apr 2015
137
5
Ze heeft overal tatoos, slank met cub c of d, zeker niet petit maar ook zeker niet wat voller. Niet te missen zijn de vleugels boven haar borsten of het wietblaadje op haar rechter bil. Meer info heb je echt niet nodig. Oh en ze spreekt bijna geen engels of duits, dus conversatie is er niet bij. Gelijk maar kameren en er wat insteken......

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
bbig zei:
Ze heeft overal tatoos, slank met cub c of d, zeker niet petit maar ook zeker niet wat voller. Niet te missen zijn de vleugels boven haar borsten of het wietblaadje op haar rechter bil. Meer info heb je echt niet nodig. Oh en ze spreekt bijna geen engels of duits, dus conversatie is er niet bij. Gelijk maar kameren en er wat insteken......

Heel erg bedankt bbig voor je snelle en duidelijke info. Was op zaterdag 21 oktober voor het eerst in venus maar toen werkte Elena nog niet. Het lijkt me wel geil om zo'n jonge meid vol met tattoos en mooie cup te nemen in een strak kutje en vol te spuiten. Ik denk dat ik er woensdag kom maar niet na eerst een telefoontje te hebben gepleegd over haar aanwezigheid en ook die van de 40+ Michaela.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Afgelopen woensdag villa venus voor de 2e maal bezocht. Ja die Elena kon ik zeker niet missen met die vleugeltattoos boven haar borsten. Gelijk aan de theke bij binnenkomst gevraagd naar de plek van Elena en die is rechts naast Diana (een heel kleine meid). Geen Duits en beperkt Engels sprekend en uitsluitend Roemeens dus vrij snel een kamergang met haar gedaan. Pijpen stelde weinig voor. Was meer trekken maar desondanks was mijn pik snel stijf maar dat kwam meer door de opwinding om met zo'n jonge meid sex te hebben :D Heb haar eerst behoorlijk lang gelikt waar ze goed op reageerde. Ze leek me wel te genieten. Ook nog heel eventjes ge(tong)zoend. Neuken was lekker. Ze voelde best strak aan. Eerst missio en daarna reverse cow-girl gevolgd door cow-girl. Afgemaakt weer in missio. Ze kreunde overigens lekker tijdens het neuken.

Nb: ik belde eerst met de club of Elena ook aanwezig was en dat bleek zo te zijn en ik kreeg van de theke gelijk door dat er nog een nieuwe dame was, Vanessa genaamd, een mooie lange zwartharige Roemeense. Toevallig sprak ik deze meid aan omdat het een nieuw gezicht voor mij was. Op zaterdag 21 oktober had ik haar nog niet gezien maar ze scheen pas 2 dagen te werken. Spreekt Engels maar haar kamergangen duurden niet lang. Ze ging met een klant weg en na 10 minuten zat ze weer op de bank. Zegt niet alles maar veel voorspel kan er zeker niet aan te pas gekomen zijn. Ze zat overigens helemaal (2e bank van rechts) achteraan.

Terug
Naar boven