Adriana (Col) - Doubletstraat 20 K2

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Adriana na lange tijd weer eens bezocht op 8 k6. Een nieuwe kamer voor haar met douche en iets meer leefruimte. Alleen jammer dat het bed een stuk smaller is dan op haar oude kamer. PZC is altijd standaard en op het moment dat ze het condoom tevoorschijn haalde haar gevraagd om het zonder te doen voor 20€ extra en ik hield mijn vinger voor de mond maar dat mocht niet baten dus ik heb het nu opgegeven haar ooit nog zonder te kunnen neuken. Jammer en wellicht hebben anderen meer geluk en ben benieuwd of er dan nog NZC recensies van haar zullen volgen.

frankie67

Toogplakker
16 jun 2015
27
4
Nou vooruit dan maar Robbie. Kom er net vandaan en desgevraagd is er geen condoom aan te pas gekomen. Wel vraagt ze om niet in haar te komen en dat respecteer ik natuurlijk.

Het is zoals gezegd een wat oudere milf, meer een gilf. Ze is supergeil. Tongen, deepthroat, rimmen kortom alles komt aan bod en ook je ballen vergeet ze niet. Daarna haar op haar rug gelegd en heerlijk geneukt in diverse standjes. Als je tijdens het neuken over haar klit wrijft gaat ze helemaal los in de heupen. En dat voor maar € 50,-. Ruim half uur binnen geweest.

Dus Robbie... gewoon nog een keer proberen en wie weet. Ze zit nog steeds op nummer 6. Kamer 20-2 is verleden tijd. Ze is er weer. Naam hangt achter het raam. Kan niet missen. Aanradertje voor iedereen. Wel lief zijn voor haar natuurlijk... :D

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Maar hoe pak ik het dan aan? Pas op de kamer over neuken zonder beginnen of al aan de deur? Heb het al eens voorgesteld toen ik erover begon op de kamer maar ze zei beter met condoom.

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Je kunt het ecpliciet met haar op haar kamer afspreken en haar vergoeding erop aanpassen. Je kunt haar ook een beetje teasen en als ze met een condoom komt, je hoofd schudden...mogelijk legt ze hem dan weer weg. Uiteindelijk bepaalt de dame hoe je verder gaat...

Dorus

Toogplakker
17 sep 2021
61
15
Volgens mij staat ze er weer .
Een blonde rijper dame met een brilletje kan dat kloppen?

ReX

Snuffelaar
11 okt 2015
15
1
Adriana heb ik nog nooit geblondeerd en met bril gezien.
Ze is zeker aardig op leeftijd.
Ik heb haar al behoorlijk lang niet meer in de straat gezien.

Terug
Naar boven