Adriana (Col) - Doubletstraat 20 K2

philippe

Toogplakker
17 jun 2015
85
4
vanmiddag weer bij Adriana geweest. Was niet m'n bedoeling, was op weg naar Manuela. Zij was bezet en Adriana zag er heel sexy uit. Ze verzorgt zich heel goed en ze zag er geil uit in haar 'sort of' korset met zwarte kousen. Voor dat ik haar op bed legde heeft ze me heerlijk gepijpt. Haar dwars op bed gelegd, met haar kont op de rand van het bed en haar geil gelikt. Ze werd zeiknat en m'n pik schoof als vanzelf in haar kutje. Haar staand door geneukt en heerlijk in haar klaargekomen. Achteraf bezien had ik absoluut geen spijt om voor Adriana gekozen te hebben. Ze is geil, aantrekkelijk en nog lief ook.Was kort en krachtig. De volgende keer rechtstreeks naar Adriana, dan ook haar plasje op m'n borst en pik voelen.

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
philippe zei:
vanmiddag weer bij Adriana geweest. Was niet m'n bedoeling, was op weg naar Manuela. Zij was bezet en Adriana zag er heel sexy uit. Ze verzorgt zich heel goed en ze zag er geil uit in haar 'sort of' korset met zwarte kousen. Voor dat ik haar op bed legde heeft ze me heerlijk gepijpt. Haar dwars op bed gelegd, met haar kont op de rand van het bed en haar geil gelikt. Ze werd zeiknat en m'n pik schoof als vanzelf in haar kutje. Haar staand door geneukt en heerlijk in haar klaargekomen. Achteraf bezien had ik absoluut geen spijt om voor Adriana gekozen te hebben. Ze is geil, aantrekkelijk en nog lief ook.Was kort en krachtig. De volgende keer rechtstreeks naar Adriana, dan ook haar plasje op m'n borst en pik voelen.

ze is altijd heel stellig "NIET IN HAAR KLAARKOMEN" en dit is al jaren zo. Plas en poeptroep is hier ook niet mogelijk, ze is er duidelijk in. "recht op en neer, geen fratsen en op het buikje klaarkomen".

Broodje aap recensie van philippe lijkt mij.

philippe

Toogplakker
17 jun 2015
85
4
een broodje aap verhaal is in de meeste gevallen niet waar. Oké, ik mag het iet wat nuanceren. De eerste golf was wel degelijk in haar en de rest op haar buik. Plassen doet ze wel degelijk. Ik weet niet wat jij je door haar laat wijsmaken en hoeveel € je schuift. Het is gewoonweg een kwestie van euro's ! Op Hookers staat in de totaal recensie dat ze alleen neukt met condoom..... droom verder beste Alibaba

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik ken Philippe en kan dan ook zeggen dat zijn recensie beslist geen broodje aap verhaal is.
Dus dame doet meer dan je denkt en dat heeft te maken met euro`s en wie je bent en hoe ze je vindt.
Dat komt vaker voor bij dames, net zo goed als dat een klant een dame goed vind en andere weer niet.
Maar om dan meteen van broodje aap verhaal te spreken? Dat is onzin.

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
@Cerato: Treffend verwoord. Iedere klant heeft weer andere ervaringen. Op dit forum delen we dit met elkaar. Maar wat bij Jantje kan, doet de dame misschien niet bij Pietje. Het blijft toch mensenwerk. Dat betekent dat soms bij een klik en/of een passende vergoeding, de ervaring net wat anders wordt... :D

philippe

Toogplakker
17 jun 2015
85
4
Robbie zei:
Adriana was er even tussenuit maar vandaag weer present

is één van m'n favorieten. Ik geil op rijp. Werkt ze de gehele week of werkt ze een paar dagen cq uren?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Wat ik me afvraag is wat je moet rekenen voor een bare wip met haar incl. id?

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Ik geef 50. Soms zonder, vaak met donatie. Uit respect volg ik haar wens.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
philippe zei:
Robbie zei:

is één van m'n favorieten. Ik geil op rijp. Werkt ze de gehele week of werkt ze een paar dagen cq uren?

Phlippe e.a.;; dat bare neuken met Adriana kan dat al voor 30€ of is 50€ nodig?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
philippe zei:
Robbie zei:

Ze werkt tot ongeveer 16.30 uur en ik dacht dat ze op zondag niet werkt.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Das heel merkwaardig omdat ze altijd vóór 17.00 uur stopt en nooit s'avonds werkt.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
sorry CWP mijn vorige bericht kan gewist worden onder Adriana , is bij de verkeerde dame beschreven

excuses voor het ongemak

Lumilover

Toogplakker
13 jun 2018
64
1
Na een tip van een medewandelaar, besloten om Adriana met een bezoekje te vereren. Aardige dame op leeftijd maar met een, voor haar leeftijd, lekker lichaam met grote borsten en bovendien zeer vriendelijk. De eerste 2 bezoekjes waren goed en er was, zoals reeds besproken, veel mogelijk. Na het gebruikelijke voorspel met uitbundig tongzoenen, pijpen, likken en 69 waarbij Adriana haar rimervaring demonstreerde, gepositioneerd om in misio te penetreren, waarbij zij aanstalten maakte om een condoom te pakken waarop ik zei: nee, alles zonder. Zij keek mij aan, deed haar vinger op haar mond, zei ssst en wees op de muur naar de buurvrouw. Alsof iemand door de muur ons gesprek zou horen. Maar goed, haar binnenkant geïnspecteerd en na een tijdje bezig te zijn geweest, op haar buik het resultaat van de interne inspectie gedeponeerd. Op zich goede bezoeken voor 50 elk waarbij zij bij het laatste bezoek vroeg om voor 30 meer om er een uur van te maken en tevens aanbood om voor nog eens 20 extra, het resultaat van mijn inspanningen in haar mond achter te laten, waar ik overigens niet op in ben gegaan. Vind het vragen om meer geld niet zo fijn maar al met al niet slecht alhoewel ik de volgende pijl al op Portugese Ana heb gericht.

Aad80

Toogplakker
23 jun 2018
135
28
Beste wandelbroeders,

Weten jullie of deze vrouw zich in haar kontgat laat neuken?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Aad80 zei:
Beste wandelbroeders,

Weten jullie of deze vrouw zich in haar kontgat laat neuken? (heb ook dezelfde vraag gesteld bij Nuria)

Ik heb haar eens anaal geneukt maar alleen omdat ze het zelf wilde.

A

Anonymous

Guest
Ik was weer eens in Den Haag.
Adriana een bezoek gebracht en ik moet zeggen heel aardig.
Gezellig bezoek, lekker kutje en mooie borsten
Half uurtje bezig geweest en voldaan weer weggegaan.
Dat kontje is ook aantrekkelijk misschien de volgende keer ietsje aandringen

Terug
Naar boven