private.mail1991ss
Toogplakker
- 14 mei 2019
- 51
- 27
Wie heeft er ervaring met Adelle uit amstelveen? Prive ontvangst met geile vrouwen in Amsterdam | Kinky.nl
Ik heb al op advertentienummer gezocht, maar kon haar niet vinden.
Ik heb wel een topic gevonden van een andere Adelle die ooit in Amstelveel zat, maar die had heel andere foto's.
Verschillende wie heeft mij gebeld sites leveren niks op (positief teken).
En google image search vind ook niks qua hergebruikte foto's (wederom een positief teken).
Ik ben van plan morgen contact op te nemen, maar mocht iemand toevallig al ervaring hebben zou dat heel erg mooi zijn
PS. De prijs lijkt me aan de dure kant, maar ik hoop dat alle opties inbegrepen zijn bij de prijs. Zal vast niet, maar een man mag dromen, toch? :lol:
BackUp:

Ik heb al op advertentienummer gezocht, maar kon haar niet vinden.
Ik heb wel een topic gevonden van een andere Adelle die ooit in Amstelveel zat, maar die had heel andere foto's.
Verschillende wie heeft mij gebeld sites leveren niks op (positief teken).
En google image search vind ook niks qua hergebruikte foto's (wederom een positief teken).
Ik ben van plan morgen contact op te nemen, maar mocht iemand toevallig al ervaring hebben zou dat heel erg mooi zijn
PS. De prijs lijkt me aan de dure kant, maar ik hoop dat alle opties inbegrepen zijn bij de prijs. Zal vast niet, maar een man mag dromen, toch? :lol:
BackUp: