Adda - Brugge (vh Blankenberge / Kortrijk)

Yeeziy

Toogplakker
19 feb 2019
112
12
Zit samen met Hot Lara normaal dus indien de ene adverteert dan is ze er ook.

Spreekt wel niet goed Engels, eventueel via Lara er alsnog mee afspreken. Verwacht wel hoge prijzen.

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Adda zit vooral in Kortrijk: https://old.redlights.be/zoeken/?q=0494624214
En adverteert ook als trio met Hot Lara / Hot Blonde die al topics op het forum heeft onder privé-ontvangst West-Vlaanderen.
Sinds vorig jaar zitten ze in ofwel in Brugge, en vooral in Kortrijk heb ik de indruk.

Gezicht van Adda is sinds kort geblurred.
Toen dat nog niet het geval was zag ik dat ze er zeer goed uitzag en leek enthousiaster op de foto's dan Lara.
Maar idd even duur als Lara. Toch ga ik een van hen misschien eens contacteren en proberen de prijs te drukken voor een sessie van 45 min.

Voormalig lid 10694

Toogplakker
4 sep 2018
68
9
Blijft echt te gek voor woorden die prijzen waar ze aan vasthouden: nmc 30min 100 en 60min 150 en nzc 30min 200 en 60min 300.. wie daar op in gaat is goed gek!

Naaktekut85

Snuffelaar
2 nov 2022
16
15
Blijft echt te gek voor woorden die prijzen waar ze aan vasthouden: nmc 30min 100 en 60min 150 en nzc 30min 200 en 60min 300.. wie daar op in gaat is goed gek!

Dan moet je het vooral niet doen.
Snap dat ze die prijzen vragen...zo scheid je de kaf wel van het koren....
Ze willen niet elke cheape junk over zich heen hebben....

Ik heb haar nu 3x een uur bezocht. Qua NZC, looks en inzet wel de beste dame die ik ooit zonder heb gedaan. Ook 2e ronde ging ze zelf mee bezig.

Dus ja, wat mensen dan lopen te klagen.... Zoek voor €50 dan een junk.

Ik heb later haar vriendin Lara ook nog overwogen, maar gezien haar foto's vind ik Adda toch echt wel knapper.... Dat wil zeggen: meer mijn type.

Laatst bewerkt:

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
@Naaktekut85 : enige idee of ze nog eens naar België komt?

300€ voor een uur lijkt me schappelijk voor haar als ze echt zo goed is.
Is tongzoenen en vingeren volop mogelijk bij haar?

Terug
Naar boven