Actieve ontmoetingsplekken

Lear

Snuffelaar
23 jan 2022
14
27
Het valt me op dat er op internet zat sites staan met best veel ontmoetingsplaatsen. Maar veel ervan zijn niet up to date (staan parkeerplaatsen op die al jaren volledig zijn verdwenen).
Waar zijn de wel actieve plekken in Nederland?

I.i.g. de A2, parkeerplaats Swentibold. P op en achteraan rechts het paadje volgen het bos in.

Wie weet er meer?

icebear

Toogplakker
8 jun 2019
34
11
Naaktstrand Roermond (Ool, Isabellagriend).
Heb deze week verlof en ga zelf nog eens een half dagje gaan. Ik heb een behoorlijk exhib kantje en daarvoor is deze locatie ideaal...

Voormalig lid 29459

Snuffelaar
21 mei 2022
9
7
Rosmalense Plas en Engelermeer (niet het strandbad, maar Engeler Visserspad) nabij Den Bosch zijn redelijk actief. Blauwe Meer vlakbij Tilburg heeft ook voldoende actie

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
Parkeerplaats Bruggelen langs de A1. Hek door en dan naar links het bos in. Let op, het bos is ook vanaf de andere kant te bezoeken, dus val geen argeloze wandelaars lastig.

Leipemarco

Toogplakker
29 apr 2022
33
0
Parkeerplaats Amsterdamse bos staan er dagelijks auto's en dan knipperen met je lichten dan komen er altijd wel mensen naar je toe lopen

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
praten we hier over plekken waar ook vrouwen komen of alleen homo's?
Niets tegen homo's hoor maar wel makkelijk als je de doelgroep van zo n plek weet voor je er heen rijd

Leipemarco

Toogplakker
29 apr 2022
33
0
voodoo1 zei:
Niets tegen homo's hoor maar wel makkelijk als je de doelgroep van zo n plek weet voor je er heen rijd

Ik ben er een tijd niet geweest eerlijk gezegd, er was altijd een
Vrouw die daar elke dag zat te wachten op mannen bij die boerderijtje.

Expert

Toogplakker
19 nov 2019
247
117
Wie kent er een goede plek in de regio Utrecht voor vrouwen of stellen? Was laatst overdag aan de A1 bij Bunschoten maar daar waren alleen mannen en dat is niet mijn ding.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Tja parkeerplaatsen. Ben er niet vaak geweest vroeger iets vaker maar dan maakte ik een afspraak op tgirl.nl of een andere chat. Laatste keer was op de trimbaan bij Bare(n)drecht naast de termen. Met een tgirl afgesproken was supergeil toen d'r paalde buiten d'r bestelauto. Ik zag daar op die avond ook een paar stellen

Ik heb ook een tg sletje die ik af en toe naar de vlietlanden meeneem en in de auto los ga. Enkele keer wil ze een kerel extra pijpen maar ze is heel kieskeurig en in de 9 jaar dat ik haar ken is dat 1x voorgekomen. In 2015 had ik in vlietlanden mazzel met een milf die naakt op een bankje zat heerlijk mee losgegaan maar wel safe sex.

Deze website heeft idd plekken doe gesloten zijn, maar hier zijn ook oproepen van een paar serieuze stellen en helaas ook veel fakers en scanners. Sexparkeerplaatsen.EU, Zoek naar Sexparkeerplaatsen in Nederland

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
voodoo1 zei:
Hierboven staat man vs man.

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Ik ben een liefhebber van parkingsex en ben er 4-5 dagen/avonden per week te vinden. Ik zal binnenkort even een samenvatting schrijven van de parkeerplaatsen die ik vaak bezoek (meeste in de onderste helft van het land :D).

Echter in de tussentijd, de beste parkingsex site is nog steeds: digiGOP. Met zelfs een up-to-date nieuws sectie voor Gay Ontmoetings Plaatsen (GOPs). ::: digiGOP.nl :::

Deze site is niet heel druk maar heeft wel een enorme hoeveelheid van informatie over parkings, en andere 'publieke' ontmoetingsplekken. De interface is niet geweldig maar toch heb ik er regelmatig contact met mensen.

AnaalsletAlyx

Snuffelaar
13 feb 2024
10
9
Hier in Brabant is de parkeerplaats Lage Aard aan de A58 een beetje berucht. Voor een parking die niet op een snelweg ligt is Reek ook een goeie.

SissySlut

Snuffelaar
15 mei 2024
3
1
Als je van Nunspeet via de A28 naar 't Harde rijdt, dan heb je 1200 meter vóór afslag 't Harde parkeerplaats 'De Kraaijenberg'. Dat is een heel actieve plek waar mannen elkaar ontmoeten. Er tegenover heb je parkeerplaats 'De Haere'. Daar kom je als je vanaf 't Harde de A28 oprijd, dan vind je die na ongeveer 1600 meter. Het is er minder druk als er tegenover bij 'De Kraaijenberg', maar je hebt er zeker kans van slagen.

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Hier in Brabant is de parkeerplaats Lage Aard aan de A58 een beetje berucht. Voor een parking die niet op een snelweg ligt is Reek ook een goeie.
Haha Lage Aard, daar kwam ik een keer na een klus langs, ik liep op een donderdagavond het bos in en werd tegengehouden door een kerel die zei 'hé het is vanavond leeravond', ooh sorry ik heb mijn studieboeken niet bij mij en liep erin, apart volk die leatherboys met dat slaan op de billen🤪
Wat daar ook een goede was met soms een geile echte kut was afslag de Leikant bij Tilburg, daar werd echt veel bare gedaan en soms kwam je een onbewust gezin tegen😬daar hingen in struiken meer condooms dan bladeren. Helaas gesloten net als Ginkelse Zand, kwamen ook zonnende naakte vrouwen, jammer.

AnaalsletAlyx

Snuffelaar
13 feb 2024
10
9
Ik vrees dat aardig wat ontmoetingsplekken steeds meer seks onvriendelijk gemaakt worden onder de noemer van 'overlastreductie'. Nonsens uiteraard, maar de maatschappij lijkt wel steeds minder liberaal te worden ten opzichte van neuken in de buitenlucht.

Was ook een plek vergeten te noemen bij Baexem in Limburg, ongeveer halverwege tussen Roermond en Weert in. Toen ik daar vaak in de buurt moest zijn voor werk heb ik daar best vaak een 'pauze' gehouden

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Liberaal vind ik een mooi woord @AnaalsletAlyx al kon ik je niet na 2 geile dates. Had ik het zeker gepost. De term work hard play hard past daar zeker bij. We hebben helaas onder de plak van de EU een prudentisering van de maatschappij op. Zeker een nadeel van deze plekken.

traveler

Toogplakker
20 sep 2019
52
19
Brielse meer, bij naakt strandje, ook een goeie plek. komen stellen, en vooral mannen.

Terug
Naar boven