bare-addict
Ervaringsdeskundige
- 14 mei 2018
- 912
- 897
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oké. Aangezien je jezelf groot geschapen vindt zou je alsjeblieft concreet antwoord kunnen geven op mijn vraag?Ik ben groot geschapen maar heb geen goed figuur![]()
Frust.Oké. Aangezien je jezelf groot geschapen vindt zou je alsjeblieft concreet antwoord kunnen geven op mijn vraag?
Hoelang exact is groot geschapen? 15cm? 20cm?
Maar dit heeft toch niets te maken met mijn vraag?Dat evenement was 7 maand geleden
Die voorwaarde stond in die uitnodiging en zou dus door die persoon verder ingevuld worden. Vandaar dat het feit dat het evenement voorbij is wel degelijk relevant is.Maar dit heeft toch niets te maken met mijn vraag?
Ik kan ook wel zien dat het evenement al lang voorbij is. Dat betekent niet dat ik de vraag stel om eventueel kans te maken/ mee te doen (want het is al lang voorbij) maar gewoon omdat ik daadwerkelijk nieuwsgierig ben.
Ik wil nog steeds een antwoord op mijn vraag.
Voor alle duidelijkheid: 'gemiddeld' is niet hetzelfde als 'normaal'. Een slappe penis van 6 tot 11 cm en een stijve van 11 tot 20 cm worden als 'normaal' beschouwd. Een slappe penis kleiner dan 6 cm wordt als klein beschouwd (micropenis), groter dan 11,5 cm als groot.Antwoord op de vraag wat precies grootgeschapen is?
Weet je zeker dat het niet gewoon tijd wordt voor een therapietje?