De Grote XXX
Ervaringsdeskundige
- 31 aug 2015
- 721
- 1.245
Kunnen we weer overgaan op normale recenties van deze rtc. Ik ben benieuwd wat er loopt en wat er in de aanbieding is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien toch even wat postjes terug gaan en lezen wat hier aan de hand is.Geslachtsziekten als gonorroe en syfilis zijn ook gewoon op te lopen bij (juist) condoomgebruik maar minder handige (pun intended) handelingen tijdens het seksuele contact. Dus het kan nu eenmaal via besmette handen gebeuren.
Sowieso geldt overigens: gonorroe is een reductie van 62% aangetoond. Bij het consistente en correcte gebruik van het condoom is er een significante reductie van de gecombineerde incidenties van chlamydia, gonorroe en syfilis.
Er is dus slechts circumstantial evidence, als de(ze) juiste bovenstaande verdediging wordt gekozen kan het Gesuntheitsamt verder dus niets uitrichten.
AG is geen RTC. Die bestaan niet meer in Duitsland, zijn wettelijk verboden.Kunnen we weer overgaan op normale recenties van deze rtc. Ik ben benieuwd wat er loopt en wat er in de aanbieding is.
Is dat daadwerkelijk verlinken? Ik heb haar gewaarschuwd en met mij andere klanten. Doorwerken met Syfilis is echt gevaarlijk! Misschien is het zelf de dame tegen haarzelf in bescherming nemen. Al denk ik dat er een pooier achter zit, dus ook daarbij helpen we Raluca indirect. Ook voor haar is Syfilis op termijn dodelijk!Nee, ik doe-het-zelf ook graag NZC. Maar als een dame met SOA doorwerkt ga ik haar niet verlinken. Ook dát hoort bij het risico van bare een DVP doen (helaas). Ik vind dus dat je je moet schamen wanneer je als je een keer aan het zuur moet ineens schijnheilig een DVP en club gaat melden bij instanties.