Acapulco Gold - (FKK) Ratingen

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Raluca staat er inderdaad om bekend dat ze je onderpist om te doen of ze klaarkomt.

janmulkers

Snuffelaar
17 sep 2016
5
0
Ik ben ook bare gegaan met Raluca, en ook die hele rare 'squirting' ervaring. Nu heb ik al heel wat squirting meegemaakt, maar dat was er duidelijk geen :)
Voor de rest vond ik het gewoon geen goede kamer, en heb in totaal 150 euro voor een uurtje betaald. Acapulco is ook vooral een tent met veel buitenlanders. Op zich stoorde het mij niet, behalve dat opeens om 20h de Turkse disco op ging en veel Turkse mannen in een groep begonnen te schreeuwen en dansen. Het was een zaterdag avond, maar als je Goldentime gewend bent geweest is dit natuurlijk allerminst een gezellige avond. Verder eigenden ze zich ook elke dame toe die rondliep zodat niemand nog de kans had om met een dame naar de kamer te gaan. Ze dansten rond de dames en de meesten vluchtten weg naar de rokersruimte.
Qua bare weet ik van nog 2 dames, maar ken hun namen niet. Eentje nogal goed mollig, blond en kreeg ik als tip van een andere wandelaar, de andere dame was een roemeense heel slanke die ook duidelijk al enkele jaren werkte, rond een jaar of 40. Beiden totaal niet mijn types.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Ze g8ng over mijn hand heen en het rook verder niet naar urine wat toch een bepaalde geur heeft.
Er zijn idd wel buitenlanders , maar goed alle dames zijn dat ook , en wij zijn dat ook voor hun. Maar je hebt gelijk aan het eind van de avond ging die zigeuner muziek wel,erg hard . Ik geloof dat het in het weekend wel door kan gaan tot een uurtje of drie .

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Ik heb de laatste tijd ook regelmatig onze hobby mogen beoefenen bij Acapulco. Het leuke is dat ik er nooit naar vraag maar het 'in the heat of the moment' gewoon gebeurt.

Er zijn zeker zo een 5 a 7 dames die bare doen in deze club. Ik heb er tot nu toe nog niet voor hoeven bij te betalen, uiteraard geef ik wel een ruim fooitje

jaren geleden toen ik er kwam was het ook inclusief als extra service.
Welke dames bieden het inclusief aan bij jou kwakkie?

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Raluca is een aparte inderdaad. Heeft mij de eerste keer ook te veel laten betalen. Zonder iets te zeggen hem er zo in geduwd en dan daarna om extra vragen. Na die tijd harde afspraken met haar gemaakt en ga ik altijd een uur en ik betaal 100 ervoor. Nu gelukkig nooit meer gezeur om geld. Bij iedereen hanteert ze anderen tarieven lijkt wel. Tijdens neuken squirt ze altijd maar is gewoon pis maar daar moet je maar niet bij stil staan.

Voormalig lid 30577

Snuffelaar
28 jun 2022
23
7
Op de website kan ik het niet vinden en in de afgelopen drie paginas ook niet zeker. Daar wordt €30 een paar keer genoemd. Is dat de volledige entree of een aanbiedingsprijs voor halve dag of heel vroeg? Wat is de normale entree hier?

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Voor de liefhebbers is er een nieuwe meid in aca die zonder doet zonder extra te betalen. Naam Jonella, ziet er helaas niet uit, klein laten we maar zeggen volslank om het netjes te houden, ergens midden 30 schat ik en kan geen woord Engels of Duits. Twee die ik ken zijn er mee geweest.
Komt zo van het Roemeense platteland zo te zien.

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Ik ben van plan vanmiddag ff te gaan kijken…. Nog iemand updates?

Als ik nieuws heb (namen en rugnummers) meld ik me.

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Ik ben er geweest afgelopen maandag. Flink wat vrouwen voor een door de weekse maandag. Geen dames gesproken, behalve degene waar ik mee gekamerd heb. Bij haar was nzc een nogo.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Das nou jammer. Wat zijn de kamer tarieven momenteel? En de inkom?
Lang geleden kon je ala cart eten. Later buffet. Nog steeds buffet en hoe is de kwaliteit?
Ik wil
Toch maar weer eens een dagje club van maken. Nog niet uit welke het gaat worden🤔
Thx collega genieter.

Laatst bewerkt door een moderator:

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
De tijden waren wel Intussen veranderd daar ivm vroeger ggd . Waar er vroeger meiden waren die het zonder meerprijs als extta service deden en er altijd wel wat te vinden was is het nu geluk hebben en flink bijbetalen naar mijn idee . Heb de laatste keer meerdere dames daar geprobeerd maar steeds botgevangen. De enige die het tegen forse meerprijs aanbood was raluca en die vond ik het net niet waard

20 aug 2022
1.328
767
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Das nou jammer. Wat zijn de kamer tarieven momenteel? En de inkom?
Lang geleden kon je ala cart eten. Later buffet. Nog steeds buffet en hoe is de kwaliteit?
Ik wil
Toch maar weer eens een dagje club van maken. Nog niet uit welke het gaat worden🤔
Thx collega genieter.
Dat was in het Panthera tijdperk, daarna verkocht en gewijzigd in Aca Gold.
Haus Panthera was entree 40€ en had je inderdaad menu a la carte, heerlijk eten en drinken.
Was voor mij altijd een toptent, goede herinneringen aan over gehouden.
Dame die me het meeste bijgebleven is Bulgaarse Evelina, toppertje, down to earth en een killer body.

Terug
Naar boven