Acapulco Gold - (FKK) Ratingen

kwakky90

Snuffelaar
24 jul 2019
20
5
Ik heb de laatste tijd ook regelmatig onze hobby mogen beoefenen bij Acapulco. Het leuke is dat ik er nooit naar vraag maar het 'in the heat of the moment' gewoon gebeurt.

Er zijn zeker zo een 5 a 7 dames die bare doen in deze club. Ik heb er tot nu toe nog niet voor hoeven bij te betalen, uiteraard geef ik wel een ruim fooitje.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Banana zei:
Ik kom er wekelijks, maar voel weinig behoefte de namen te delen van de nieuwe bare sterren. Er loopt momenteel behoorlijk wat mooi bare aanbod rond. Maar om die gelijk te laten verpesten door de alleen lezende leden op dit forum heeft niet voor mij geen enkele zin.

Kan wel melden dat de club een waar paradijs is voor onze hobby. Echt veel dames die tegen een kleine bonus zich laten volspuiten. Raad iedereen aan om eens op ontdekkingsreis te gaan naar Ratingen.

Ook de mooiere jonge slanke dames? Of meer de oudere dames die minder aantrek hebben?

En wat noem je kleine prijs 20 euro?

Ben wel eens paar keer Acapulco Gold geweest geen bare ervaringen.

freek12000

Toogplakker
5 sep 2018
50
6
Banana zei:
Ik kom er wekelijks, maar voel weinig behoefte de namen te delen van de nieuwe bare sterren. Er loopt momenteel behoorlijk wat mooi bare aanbod rond. Maar om die gelijk te laten verpesten door de alleen lezende leden op dit forum heeft niet voor mij geen enkele zin.

Kan wel melden dat de club een waar paradijs is voor onze hobby. Echt veel dames die tegen een kleine bonus zich laten volspuiten. Raad iedereen aan om eens op ontdekkingsreis te gaan naar Ratingen.
Wat moeten we hier nou mee, meld het dan niet.

Voormalig lid 31167

Toogplakker
25 jul 2022
60
16
Zoals ik begrijp zijn er hier meer dames dan in Villa Venus, maar de kans op Bare is een stuk kleiner. Het leek me wel wat om een keer eerst de Villa aan te doen en 2 kamers te doen en dan door te reizen naar Acapulco, maar als ik daar het risico loop om naast 4 a 5 dames te gaan zitten die niet aan Bare doen dan schiet dat ook niet op. Jammer want ik hou wel van afwisseling

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Typisch weer dat leden zonder recensies commentaar leveren. Maar hier twee namen. Cindy, Roemeens, leuk klein poppetje. Zit altijd achterin bij de airco. En Anna, wat vollere Roemeense, zit altijd bij de danspaal. Beiden NZC zonder problemen. Cindy zal 100 euro vragen totaal, maar is met 70 euro tevreden Anna zul je minimaal een uur moeten boeken, dan is het 80 + 40 euro extra. Service van beide dames is uitstekend. Zoenen en klaarkomen in het poesje geen probleem.

FKK Venus in Duisburg heeft echt niet meer NZC dames. Daar zitten een 8 tot 10 dames op een goede dag en nog altijd dezelfden ook. Bij ACA gold lopen er zeker 10 rond die het aanbieden. De prijs is bijna gelijk, de atmosfeer veel beter bij ACA Gold. Daarnaast kun je er lekker eten. Maar ieder zijn ding. Je moet ze gewoon weten te vinden bij ACA Gold.

paul1976

Snuffelaar
7 jan 2021
15
11
Vandaag voor het eerst naar Acapulco Gold geweest, ben met 2 verschillende Bulgaarse naar de kamer geweest… helaas geen AO kunnen doen. Wel bij 1 van de 2 haar kontje bereden.

Zaterdag maar mijn geluk proeven bij Villa Venus, waar ik de vorige keer bij allebei mijn kamers AO kon doen…

Heb mij wel prima vermaakt, het leek wel een beetje op Pauschal Club waar ik vroeger kwam in Bochum…

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Afgelopen week mijn maandelijkse bezoek aan Aca Gold gehad. Waren weer diverse nieuwe dames. Dit keer Violetta leren kennen. Roemeense dame van 22 jaar, slank met mooie tietkes. Ondeugende ogen en mooi gezichtje. Ging zonder problemen akkoord met 60 voor een half uur inclusief alles zonder condoom. Mooie meisje, lekker lichaam en heerlijk kussen. Het was alsof ik mijn buurmeisje van 22 mocht volspuiten. Uitstekende ervaring en verder was het heerlijk vertoeven in de club.

Erik1

Toogplakker
26 jan 2016
67
84
Dag iedereen ,
Na even weggeweest te zijn in het stappers wereldje , Erik is terug
Ik ben van plan om zaterdag naar ACG af te zakken , samen met een vriend , ergens in de namiddag
Is er eentje wat ik zeker moet gehad hebben vooraleer ik er vertrek ?
Zo ja , de Welke , en natuurlijk volgt er een uitgebreide beschrijving van het gebeurde
Ik hoor het graag
Erik

Erik1

Toogplakker
26 jan 2016
67
84
Hier de beloofde reactie
3 x kamergang gemaakt
1 x nzc
Al bij al propere douches ( begrijp de vorige recensies niet )
Lekker BBQ in het weekend
Maar wel opletten ze proberen u telkens voor 50€ te vangen de dames
Erik

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
707
534
Ha die Erik, en de dame waarmee je rubberloos mocht heeft ze ook een naam?

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Er is een hele groep nieuwe dames die het zonder doet. Neem Violetta, doet het alsof het de gewoonste zaak van de wereld is :D .

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
De enigste die ik ken die het doet is raluca. Zit meestal rechtop de leuning achteraan naar de sauna toe.

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
er waren twee nigeriaanse dames uit Munchen aanwezig, waarvan eentje zonder aangeboden heeft.
schade was 90 voor half uur
entree was 30 euro daar kreeg je ook wat te eten voor
dus leuke avond gehad

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
188
Dag iedereen ,
Na even weggeweest te zijn in het stappers wereldje , Erik is terug
Ik ben van plan om zaterdag naar ACG af te zakken , samen met een vriend , ergens in de namiddag
Is er eentje wat ik zeker moet gehad hebben vooraleer ik er vertrek ?
Zo ja , de Welke , en natuurlijk volgt er een uitgebreide beschrijving van het gebeurde
Ik hoor het graag
Erik

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
188
Sinds lange tijd weer eens wezen kijken. En naar mijn herinnering veel veranderd. De sauna zit nu beneden buiten en niet meer boven. Het hele wellness gedeelde is gesloten. Zelfs de massages worden nu achter in de bioscoop gegeven. Zal wel lang geleden zijn dat ik er was want de bistro buiten kan ik me niet meer voor de geest halen er was eerst een buffet links van de bar.

Ik spotte als vrij snel op de middag Putri maar moet een uur wachten, ze hield zich wel aan de afspraak en kwam zelf naar me toe. Meteen zonder enig overleg en onderhandelen een kamer genomen. Was geen slechte kamer met gruwelijk lekker zoenen en pijpen. Toen ik haar likte en voorzichtig naar boven ging moest er een condoom omheen. Ik heb zelfs nog gevraagd of het zonder kon voor extra , haar antwoord nog niet voor 1000 euro. Jaja Putri wij weten wel beter. Erin met condoom geneukt en toen ik bijna kwam weer gebruik gemaakt van haar goddelijke pijp kunsten. En gewoon haar mondje vol gespoten als revanche. Ze spuugde het uit en maakte er geen probleem van.

Daarna lekker een sauna genomen en een professionele massage in een perskamer achter de bioscoop gegeven door een Turkse man Anten. Dus niet meer boven zoals vroeger door die blonde dame.

Eindelijk Raluca weten spotten , na hints van een Duitse gast. Ze zit bij de ingang van de sauna zoals eerder vermeld op de leuning. Snel gaan kameren want ik was wel toe aan een zekerheidje. Op de kamer geen zoenen en erg afstandelijk. Heb gewoon afgewacht. Pijpen was best goed en zonder. En toen begon ze over extra's. Anaal waar ik geen interesse in had en Bare. Ze vroeg wat ik extra wilde geven en bood 20 , ze hield stuk bij voet met 50 extra. Ze vroeg al 50 ipv en vond 100 voor een half uur en een matige kamer het geld niet waard. Ze heeft zich in het zweet gewerkt met reverse cowgirl. Op zich wel geil zo te zien en na tijd spoot ik het condoom vol. Ondertussen steeds proberen bare te gaan voor 50 wat ik afsloeg.

Zag een lekker volle Romeese Hellen maar die wilde niet eens zoenen en na Raluca ook geen zin meer in een slechte kamer.

Dan Violetta , heel raar verhaal. De hele avond wilde ze dirty Dansen en moest haar dan betasten en ging met d'r kont in mijn kruis. Echter een kamergang kon ik niet voor elkaar krijgen met haar. En g vreemd ze wist mijn naam is n riep me de hele tijd. Heb meedere keren zimmer gevraagd maar ging ze niet op in. Trouwens ze zegt 20 te zien maar geef haar toch echt 10 jaar meer. Slank , geen tieten en liep naakt rond in een doorzichtig pakje met gaten. Ben maar naar midden nacht gegaan.

Zag die Anna nog maar die was me ook geen 120 waard eerlijke gezegd. En heb ook niet gevraagd.

Denk dat je meer moet komen om er je draai te vinden. Echter met alle meerprijzen word het denk ik wel een dure aangelegenheid en dan nog is de service minder dan veie rtc clubs.

Gegroet !

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
188
nu thuis en even een aanvulling .
De club zelf heeft een ongekende prijs verhouding. Voor 3 tientjes onbeperkt drinken en eten. Het eten is best nog lekker ook. Bij de RTC clubs moet je nog langs de Mac of de Döner zaak.

Bij de dames vind het het service level minder , geen zoenen alles extra . Maar goed i. Het verleden ben ik gruwelijk verwend met de tips van Mart/banana met name met de Duitse Lena die Bare ging voor het standaard bedrag en super survive verleende .

Putri werkt alleen overdag en is gedurende de avond verdwenen .

Trouwens die raluca had ik klaar gebeft en gevingerd was geen nep en ze spoot me onder , wel grappig.

Toen ik weg reed had ik om de hoek een controle . Alle auto werden aangehouden en moest mijn rijbewijs en kenteken laten zien. Er werd niet gevraagd naar die umwelt sticker die ik ook niet eens heb. En ook niet gekeken naar mijn banden aangezien ik op zomerbanden rijd en op de autobahn de strooiwagens reden.

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
Je moet dat ook altijd vantevoren bespreken met de dames
als je dat pas op de kamer doet sta je al 2-0 achter
ongelofflijk dat je putri met condoom hebt gehad, dat is ehct een uitzondering

in aca gold zitten er genoeg die voor 80 tot 100 voor 30m bare gaan
en veel mooiere dames dan in de rtcs

Terug
Naar boven