Abby - Rotterdam

31 aug 2016
1.194
112
Ik heb er weinig vertrouwen in .
Het is me deze week opgevallen dat er in Rotterdam ineens veel zuid Amerikaanse dames aanwezig zijn
.

Die dan ook alle ook nog eens bare sex aanbieden .

Als de dames ECHT uit Zuid America komen is zonder condoom uit de boze vanwege het in zuid america gerucht hiv is aids is dood onherroepelijk..

Als het Europese dames zijn met een " zuid Amerikaanse" uiterlijk is het heel opvallend dat ze allemaal tegelijk er zijn .

Daardoor vermoed ik dat het roma grietjes zijn die ff nog door de zonnebank zijn gejaagd ...

Evenals Spaanse of Italiaanse of Portugese dames op kinky of redlight die geen woord van hun "moedertaal" spreken ..

Waarschijnlijk horen die dus thuis in het zwerfbaredijsje

A

Anonymous

Guest
lekkerlikkenlassie zei:
Ik heb er weinig vertrouwen in .
Het is me deze week opgevallen dat er in Rotterdam ineens veel zuid Amerikaanse dames aanwezig zijn
.

Die dan ook alle ook nog eens bare sex aanbieden .

Als de dames ECHT uit Zuid America komen is zonder condoom uit de boze vanwege het in zuid america gerucht hiv is aids is dood onherroepelijk..

Als het Europese dames zijn met een " zuid Amerikaanse" uiterlijk is het heel opvallend dat ze allemaal tegelijk er zijn .

Daardoor vermoed ik dat het roma grietjes zijn die ff nog door de zonnebank zijn gejaagd ...

Evenals Spaanse of Italiaanse of Portugese dames op kinky of redlight die geen woord van hun "moedertaal" spreken ..

Waarschijnlijk horen die dus thuis in het zwerfbaredijsje

Zuid-Amerikaans wordt vaak in de Mocro kringen gebruikt. Klinkt spannend en uiterlijk gelijkend.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
CWP zei:
Wat een onzin dit. 18 dec
Archief
Laatste update dateert van 18 dec 2015
Is gewoon een verweesde advertentie, waarbij het telefoonnummer door de provider inmiddels lijkt te zijn vergeven aan een ander.
-

joop1965

Ervaringsdeskundige
29 aug 2016
383
22
Volgens mij is de advertentie zondag 21 januari geactualiseerd. Of ben ik nou gek? :D

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
joop1965 zei:
Volgens mij is de advertentie zondag 21 januari geactualiseerd. Of ben ik nou gek? :D
De advertentie mag dan wel een update hebben gekregen, het telefoonnummer geeft nog steeds de melding "Het door u gekozen nummer is niet in gebruik".

Iedereen kan een update doen voor een advertentie op Kinky, dus mogelijk heeft iemand bij een eigen update abusievelijk dit advertentienummer per ongeluk ingetoetst of een grap willen uithalen.
-

Terug
Naar boven