Aanraders op de wallen

Geilegast

Snuffelaar
3 jan 2020
13
0
Hey guys, ik ga binnenkort voor de 1ste keer naar de Wallen in Amsterdam. Kunnen jullie mij meiden sterk aanbevelen?
Geen honderden, ik ga er max 3 aandoen denk ik 😅
Ik kan vanalles appreciëren maar vooral iemand die de tijd neemt en een gfe geeft, tongen is een plus en als ze kan squirten en een beetje kinky is al helemaal!
Het hoeft niet per sé rubberloos te zijn, ik doe liever meer ervaringen op dan 1 hele dure 😉
Of als ik ergens binnengeweest moet zijn hoor ik het graag!
Alvast bedankt voor jullie advies!

A

Anonymous

Guest
Ga naar het Singelgebied. Minder toeristen en leukere dames.

dsan

Snuffelaar
30 jan 2021
11
4
Nou ik zou zeggen bespaar jezelf het geld, loop een rondje op de wallen en boek dan prive ontvangst ergens.
De service is ver te zoeken op de wallen en de dames rekening inmiddels hogere prijzen dan prive dames doen..
En ja als je toch 200 euro gaat uitgeven heb ik wel wat adresjes die je niet teleur gaan stellen, (nmc)

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Geilegast zei:
Hey guys, ik ga binnenkort voor de 1ste keer naar de Wallen in Amsterdam. Kunnen jullie mij meiden sterk aanbevelen?
...vooral iemand die de tijd neemt en een gfe geeft, tongen is een plus en als ze kan squirten en een beetje kinky is al helemaal!
...

Ik denk dat je van de koude kermis bent thuisgekomen.

Voor de tijd nemen, gfe, tongen en squirten moet je niet achter het raam zijn, zeker niet op de Wallen. Wat je daar vindt, is in de meeste gevallen afstandelijke uitpezerij en geldklopperij, met als doel zoveel mogelijk toeristen te slachtofferen. Wham, bam, thank you man... Not! Ik raad je dan ook aan, je heil te zoeken, in de rustiger en meer toerist-vrije wandelgebieden Ruysdaelkade en Singel/Spuistraat.

Er zijn wel wat dvp's op de Wallen, die kinky in het aanbod hebben, vooral als "Meesteres", Stella en haar buuf bijvoorbeeld. Op de RDK is daarin meer aanbod.

Mocht je het nog niet gedaan hebben, deel dan vooral je ervaringen met ons.

Terug
Naar boven