Aankondingen: Dames die GRATIS in parenclubs te neuken zijn

JosNL

Toogplakker
17 mrt 2022
64
34
Zijn er nog dames stellen die vrijdag middag naar de showboat gaan? Ik iig wel ;-)

Jake bare

Toogplakker
24 feb 2025
40
28
Op Chatbabe zat gisteren een dame die naar de Eroxx gaat vandaag, herkenbaar aan een blote dikke vlezige kut, ferme lippen zei ze, ze loopt de hele middag met een blote kut rond, ze zou plusminus 60 jaar zijn, 60 kg.

Laatst bewerkt:

Jake bare

Toogplakker
24 feb 2025
40
28
Op Chatbabe zat gisteren een dame die naar de Eroxx gaat vandaag, herkenbaar aan een blote dikke vlezige kut, ferme lippen zei ze, ze loopt de hele middag met een blote kut rond, ze zou plusminus 60 jaar zijn, 60 kg.
Ze was er, ik heb alleen weinig mannen gezien die voor bare gingen, brave huisvaders waarschijnlijk:p
Ze liep zoals gezegd met een blote dikke vlezige poes de hele middag rond. Overigens ook blote tetten in de loop van de middag.

moriarty

Snuffelaar
15 dec 2017
13
2
Ze was er, ik heb alleen weinig mannen gezien die voor bare gingen, brave huisvaders waarschijnlijk:p
Ze liep zoals gezegd met een blote dikke vlezige poes de hele middag rond. Overigens ook blote tetten in de loop van de middag.
Je hebt het over Luna vermoed ik...?

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Maandag gaat naaktkoppel ook weer naar parenclub Amai. Deze slet wil weer lekker geneukt en volgespoten worden.

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Morgen avond (Donderdag) gaan we eindelijk weer naar Amai, na 3 weken afwezigheid vanwege vakantie (cap agde).

Lena is weer opgeladen voor geile actie! Het liefst bare.

Altijd in voor geile actie met mannen 1 op 1, op een matras in een hokje of gangbang ruimte met meerdere mannen.

Herkenbaar aan: zwarte lingerie mer witte accenten, open cups, met 95D borsten met in beide tepels tepelpiercings (halve maantjes), tattoos op haar borsten en boven haar billen.
40 jaar, kort zwart haar.

Wie spuit haar vol?

Terug
Naar boven