Aanbod Rotterdam teruggelopen

PussyBeater

Toogplakker
22 jul 2015
143
32
Was tot voor amper 2 jaar terug het aanbod aan (nzc-)dames altijd vrij ruim, tegenwoordig lijkt dat enorm teruggelopen.
Hoe zou dat toch komen?
-

@EmenA dus die advertentie van Paubl kan wel kloppen hoe jij het beschrijft, dat het dus echt de dame zou kunnen zijn :?:
Die Inna advertentie zag ik ook ook ineens bij caterogie rotterdam bare maar ja heb weer zo mijn twijfels.

In het verleden was aanbod in Rotterdam nog wel ok maar nu is het aanbod echt slecht of hard achteruit gegaan :( :eek:
Waar zou dat door komen :?: Moeilijk voor dvp´s om huisvesting te krijgen in rdam of te kunnen ontvangen alleen of zal de klandizie in een andere stad veel beter zijn :?:

Er moet een oorzaak zijn dat het aanbod ineens zo slecht is in rdam uitgezonderd dat er sommige dvp´s weer terug gaan naar eigen land of vakantie.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
rockguy zei:
@Emena dus die advertentie van Paubla kan wel kloppen hoe jij het beschrijft, dat het dus echt de dame zou kunnen zijn :?:
Of deze advertentie wel of niet klopt, zeg ik niets over, ik meld alleen de feitelijkheden erover.
Er kan van alles worden gespeculeerd, maar alléén een bezoek geeft uitsluitsel.
En is ze het niet, dan ga je gewoon weer weg.

rockguy zei:
In het verleden was aanbod in Rotterdam nog wel ok maar nu is het aanbod echt slecht of hard achteruit gegaan Waar zou dat door komen :?: (...)
Discussie over het teruggelopen nzc-aanbod in Rotterdam kan je beter bij van alles wat een topic over starten, want hoort niet thuis in een topic over een dame en om vervuiling van dit topic te voorkomen dan ook niet verder op in.
-

AlexJones

Toogplakker
12 apr 2015
197
5
Wat ik hoor van de meiden is dat ze niet meer in Rdam willen zitten ivm de lage prijzen, de Roemeense en Bulgaarse bendes en de Marokkanen. Oftwel, de markt is totaal verziekt.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Was tot voor amper 2 jaar terug het aanbod aan (nzc-)dames altijd vrij ruim, tegenwoordig lijkt dat enorm teruggelopen.
Hoe zou dat toch komen?
-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
AlexJones zei:
Wat ik hoor van de meiden is dat ze niet meer in Rdam willen zitten ivm de lage prijzen, de Roemeense en Bulgaarse bendes en de Marokkanen. Oftwel, de markt is totaal verziekt.
Onzin en ga ik hier verder niet op in, want hoort in dit topic niet thuis...

EmenA zei:
Discussie over het teruggelopen nzc-aanbod in Rotterdam kan je beter bij van alles wat een topic over starten, want hoort niet thuis in een topic over een dame en om vervuiling van dit topic te voorkomen dan ook niet verder op in.
Daarom over dat onderwerp maar even een apart topic gestart voordat hier nog meer topicvervuiling optreedt:
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=195&t=4231-

AlexJones

Toogplakker
12 apr 2015
197
5
Zal de volgende keer tegen de meiden die mij dit hebben verteld zeggen dat het onzin is. Want tsja, wat weten zij er tenslotte vanaf.

31 aug 2016
1.194
112
AlexJones zei:
Zal de volgende keer tegen de meiden die mij dit hebben verteld zeggen dat het onzin is. Want tsja, wat weten zij er tenslotte vanaf.

@alex
Je ben geen vriend van me .

Maar in deze moet ik je 200% gelijk geven ..

Een zelfstandige dvp wordt kapot beconcurreerd door bendes die aan gedwongen prostitutie doen .
Bendes uit Oost Europa of Noord afrika .

Dan nog Appie de burgervader die er bovenop zit .

En de doorgaanse krentigheid van de overgrote groep hoerenlopers .
Liefst voor zo min mogelijk ...
Liever kwantiteit dan kwaliteit is het moto van de meeste

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Een beetje simplistische karikatuur á la Wilders/Baudet om allerlei "bendes" van Roemeense of Bulgaarse origine en Marokkanen (ja, daar zijn we weer!) de schuld te geven aan de huidige teruggang van aanbod aan nzc-dames. Juist die "bendes" bezorgden ons tot een paar jaar terug het uitgebreide aanbod met vele (en jonge!) nzc-dames. Die dankzij Kinky te koop konden worden aangeboden. In feite vormen de blanke Germaanse internetpooiers van Midhold nog altijd de grootste misstand in deze branche, zie de talloze juridische dossiers over seksuele uitbuiting waarbij hun sites als een rode draad telkens weer opduikt.

Weleens gedacht dat de terugloop van nzc-dames in Rotterdam aan een uitgekiend beleid kan liggen?
Als er in Rotterdam in een pand illegale prostitutie wordt geconstateerd, krijgt de huiseigenaar sinds enkele jaren een bestuurlijke sanctie en hoge boete, ook al wist hij er totaal niets van (bijvoorbeeld omdat hij het onderverhuurde, of een tussenpersoon de verkoop zou regelen en er in de tussentijd dames liet ontvangen). Gevolg: het wordt in Rotterdam de "bendes" steeds moeilijker en risicovoller gemaakt panden te vinden om hun koopwaar te laten werken.

Daarnaast brengt de politie via internet het nodige in kaart en kiest heel gericht bepaalde advertenties uit om die in burger te bezoeken. Samen met de belastingdienst.
Gevolg: de "bendes" houden het steeds meer voor gezien, want de grond wordt te heet onder hun voeten, ook al is de inzetbaarheid van de politie beperkt. En de stroom nzc-dames droogt steeds verder op.

Eenzelfde aanpak is er indertijd geweest bij de Haagse Doubletstraat die enkele jaren terug werd overspoeld met (jonge) Hongaarse dames. Na het oppakken van enkele mensenhandelaren was het afgelopen met de Hongaarse tsunami.

Waar de Nederlandse dames (en clubs) steen en been over klagen, is dat ze aan allerlei regels moeten voldoen en er amper vergunningen worden verstrekt. Die klacht is terecht, want ongewild werken ze dan formeel in de illegaliteit, ook al betalen ze netjes belasting. Maar vervolgens wordt er afgegeven dat de illegale prostitutie van buitenlandse vrouwen welig tiert, terwijl het juist terugloopt. Dat merkt ook Kinky, met minder advertenties en minder updates, want die "bendes" pleegden niet zelden elk uur een update te doen voor hun handelswaar.

-

A

Anonymous

Guest
@EmenA, je raakt de kern maar door je continue fixatie op Kinky (dit forum lijkt onderhand nergens anders meer over te gaan) boet je argumentatie weer aan kracht in. Er zit inderdaad een bewust beleid achter, zoals je terecht opmerkt. De gemeente Rotterdam pakt illegale prostitutie heel hard en gericht aan. Inderdaad via politie die zich voordoet als klant. Maar dit is niet alleen gericht tegen de "bendes". Immer,s die voorzagen de bezoekers m.n. van wat ik altijd heb ervaren als "Oostblok-troep". De politie klaagt er zelfs over dat die "bendes" relatief moeilijk zijn aan te pakken, omdat ze goed zijn georganiseerd en de dames geen verklaringen wensen af te leggen. Makkelijker nog is het de andere dames, die niet in de "legale huizen" werken, aan te pakken. Daarom zijn ook die dames (Nederlands, Surinaams, Antilliaans, Marokkaans, etc.) ermee gestopt. Uit hun huis gezet, jeugdzorg op hun dak, zonder uitkering, beboet met EUR 5000 (vanaf 2e constatering), etc. Kinky en SJ zijn voor de politie hooguit "middelen" om te achterhalen waar de dames zitten. Daarnaast is het ook inderdaad zo dat dvp's, zowel ingezeten in NL als in Belgie, in het algemeen al jaren steen en been klagen over de Oostblokdames. Veel mannen zien die dames als een mooi alternatief voor het Nederlandse aanbod. Want ze doen nzc, anaal, etc. voor dumpprijsjes. Jaren terug ook al de klacht van dames in de "ramen". Ook zeggen ze in hun advertenties soms dat ze "Latina", "Spaans", "Aziatisch", "Nederlands", "Italiaans", etc. zijn. En nog steeds trappen mannen daarin. En dat is niet de schuld van "Midhold", maar gewoon een beetje dom. Dus die paar dames die inderdaad nog niet zijn uitgerookt door de gemeente en politie, hebben er inderdaad last van. Komt er weer een enkel Oostblokkertje op Kinky of SJ dat we nog niet kennen (en nog niet kunnen linken aan een bende) staan velen maar al te graag in de rij om zoiets weer te gaan bezoeken...

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zolang er vraag is, zal er aanbod blijven. Al dan niet in het illegale circuit.
Dat Midhold hier vaak genoemd wordt kan ook haast niet anders. Alles aan advertentie site's in NL is onderhand van Midhold

Daar integen snap ik EmenA z'n "frustratie" wel, als je ziet hoe lang het heeft geduurd voor dat Delft zachtjes aan uitgeroeid was, en terecht opgemerk, hoeveel rechtzaken er zijn te vinden inzake gedwongen prostitutie waar Midhold z'n site's in genoemd worden dan zal juist de eigenaar van die site's er alles aan moeten doen om misstanden te voorkomen. En na Delft heb ik daar 0.0 vertrouwen in.

Terug
Naar boven